Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 8 ~ fighting with the fighter ( part II - Training )

Because all of me protects all of you.....

15 maart 2014 - 16:53

1022

6

369



8 ~ fighting with the fighter ( part II - Training )

Skylar pov

' Je kan het wel Niall, vertrouw maar op mij... ' fluisterde ik in Nialls oor. Ik deed een stap naar achter en maakte een buiging. ' Succes Nialler ! ' werd er vanaf de kant geroepen. ' De eerste oefening is voor als jullie fans tegenkomen, maar niet een fan maar wel 200 fans ! En als je geen bodyguard bij je hebt. ' zei ik. De jongens keken steeds zenuwachtiger en ik probeerde ze gerust te stellen. ' Als iemand je wil ontvoeren, wat doe je dan ? ' vroeg ik. ' Wegrennen ! ' schreeuwde Louis door de zaal. Lachend knikte ik, dit was zo makkelijk. ' En als die persoon je beet heeft ? '. De jongens staarden me aan alsof ik gek was. Een diepe zucht verlate mijn mond, misschien werd dit moeilijker dan ik dacht. ' Niall, ren maar achter me aan '. Ik keek hem diep in de ogen en zag zijn twijfeling. Nadat ik hem een bemoedigende blik had toegezonden zette hij het op een lopen. We renden een aantal rondjes door de zaal en na het 3e rondje had hij me. ' Oke, zo doe je dit jongens. ' Ik plaatste voorzichtig mijn elleboog in Nialls buik en draaide me om. ' Laat me niet los, probeer me vast te houden ' zei ik tegen hem. Hij knikte en zijn hand ging naar mijn nek, heel even vertrok mijn gezicht van de pijn. Snel ging ik verder met de les en legde uit wat ze moesten doen. ' Je plaatst je elleboog in de buik van je tegenstander en schopt tegen zijn knie. Daarna neem je hem in de houdgreep en dan wisselen jullie van rol '. Al snel begonnen de jongens met trainen, Zayn samen met Niall, Liam samen met Louis en Harry samen met mij. Ik werd in de houdgreep genomen en gaf totaal geen weerstand. Terwijl ik tegen de grond werd geworpen keek ik om me heen. Niall en Zayn deden het best goed. Opeens hoorde ik een zachte snik, zo snel als mogelijk gooide ik Harry van me af en stond op. Met mijn ogen scande ik de zaal en zag al snel dat de snikken van Liam waren. Ik stond op en liep naar hem toe. ' Liam, gaat het wel ? ' vroeg ik bezorgd. Hij knikte en zei dat ik moest gaan, maar ik was eigenwijs en ging naast hem zitten. ' Liam, vertel me mar wat er aan de hand is '. Hij schudde zijn hoofd en rolde zich op als een balletje.' Nee ' klonk er vastberaden uit zijn mond. Ik schudde mijn hoofd en riep de rest van de jongens. ' Wat is er met Liam lads ? ' vroeg ik terwijl ik Liam probeerde te kalmeren door met mijn hand over zijn rug te strijken. Niemand wist het en ik raakte enkel gefrustreerder. Uiteindelijk kregen we Liam zover dat hij opstond van de grond en op het bankje aan de kant ging zitten. ' I-ik kan het niet ! Ik wil niemaahaand pijn doehoen ! ' snikte hij. Dus dat was het. Mijn bezorgdheid ebte langzaam weg terwijl ik hem probeerde te kalmeren. ' Rustig maar Liam, je gaat niemand pijn doen. Wil je anders met mij oefenen ? ' vroeg ik zachtjes. Hij knikte en gaf me een knuffel. ' Harry en Niall, jullie gaan nu samen. Louis en Zayn ook. Voorlopig gaat Liam even met mij oefenen. ' commandeerde ik de rest. Samen met Liam liep ik naar de andere kant van de zaal, om rustig te kunnen trainen.

Harry pov

Grommend loop ik naar Niall toe, nu moest ik met hem gaan oefenen ! Was ik net lekker bezig met Skylar en dan moet ik nu met dat ondermaatste vreetzakje trainen. ' Wie gaat er als eerst verdedigen Haz ? ' vroeg Niall. Met een grom in mijn stem antwoorde ik dat ik hem zou pakken. Hij zette het op een lopen terwijl ik er achteraan stuifde. Dit was trainen, maar misschien moest ik hem wel even ' per ongeluk ' slaan zodat hij wist dat Sky van mij was. Met dit plannetje in mijn achterhoofd kwam ik steeds dichterbij. Een kleine gil ontsnapte uit Nialls keel toen ik hem vastpakte, de woede kwam steeds meer naar voren. Ik voelde zijn elleboog in mijn maag en een trap tegen mijn knie. Hij draaide zich om en keek me een paar seconden diep in mijn ogen. Zijn gezichtsuitdrukking veranderde, hij leek wel bang. Ik voelde hoe hij zich losrukte en weer wegrende. Gillend rende hij door de zaal, op zoek naar een plekje om zich te verstoppen. Een luide grom verlaat mijn keel en ik bal mijn vuisten. Af en toe zie ik hoe hij angstige blikken achterom werpt. Ik versnel mijn pas en kom nog dichter bij. Woede borrelt op en ruw pak ik Niall bij zijn schouder beet. Hij begint angstig te gillen als ik mijn vuist hef.

Niall pov

Een ansgtige gil verlaat mijn mond als ik zie hoe Harry zijn vuist heft. Ik sluit mijn ogen en wacht op de pijnlijke klap die ik zal voelen. Maar de klap komt niet. Voorzichtig open ik een oog, niet lang daarna open ik ook het andere oog. Met een angstige blik scan ik de zaal. Zodra ik recht voor me kijk zie ik Sky, maar ze staat niet alleen. Ze staat met Harry te praten. ' Waarom deed je dat ! sist ze boos. Ik zie de verlegen, gebroken blik in zijn ogen. Mijn benen bewegen en ik loop naar ze toe. Zodra Sky me opmerkt gaat ze beschermend voor me staan. ' Sky, mag ik met Harry praten ? ' vraag ik met een klein stemmetje. Het lijkt even of ze twijfelt maar stemt dan toch in. ' He-het spijt me Niall ! I-ik wou je ge-geen pijn doehoen ! ' jammert Harry. Voor de zoveelste keer vandaag slik ik mijn tranen weg. ' Het geeft niet Haz, het is al goed.... ' fluister ik zachtjes. Ik trek hem in een knuffel en wrijf troostend over zijn rug. Op dat moment komt Louis binnen lopen. ' Allright lads ! Vergeten en vergeven ! GROUPHUG !! ' schreeuwt hij enthousiast. Samen met de andere jongens beland ik in een gigantische groepsknuffel. Dan hoor ik de stem van Zayn. ' Sky kom ! Jij hoort er ook bij ! '. Met een grote lach op haar gezicht loopt ze naar ons toe en beland in de groepsknuffel.


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 16 maart 2014 - 18:41:
ohh grrr ik was een lange reactie aan het schrijven maar toen ging er iets mis en nu is 'ie weg. ): again!

Harry! Hoe kun je Niall nou uitschelden? En pijn willen doen? Maar volgensmij schrok je ook van jezelf, dus voor déze keer vergeef ik het je...

Ik schrok echt toen Harry boos werd. Het leek wel alsof ik een heel andere Harry zag! Wat heb je hem goed neergezet^^

Ik vind het ook leuk hoe je drama met humor combineerd!
Een luide grom verlaat mijn keel en ik bal mijn vuisten.

' Allright lads ! Vergeten en vergeven ! GROUPHUG !! ' schreeuwt hij enthousiast.


^
I
zo dus.

Ik zag ook dat ik achterloop dus ik lees ook snel het volgende hoofdstuk(:


1Dtjetanya zei op 15 maart 2014 - 22:38:
Superleuk!!!


princess
princess zei op 15 maart 2014 - 21:24:
<3


justmissF24
justmissF24 zei op 15 maart 2014 - 19:23:
leukkk!!


juutjee19
juutjee19 zei op 15 maart 2014 - 19:04:
Leeuk!!
Snel verder (;