Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 9 ~ Winning Fifa and getting Nervous

Because all of me protects all of you.....

18 maart 2014 - 19:40

1258

8

407



9 ~ Winning Fifa and getting Nervous

Olaa mon frikandellen !!! hehe oui !! Buitenlandse bui again !! Whatever, aangezien ik het vorige hoofdstukje vrij kort en bagger vond wordt dit chappie langer ! beloofd, pinky promis !! Dus bedankt voor het lezen liefste kipcorntjes !! =3

Skylar pov

' Nee hier naar rechts Lou !!! ' roep ik terwijl ik hyper op de achterbank zit te stuiteren. ' Neee je andere rechts ! ' roep ik. Er komt een gefrustreerde zucht uit Liams richting en niet lang daarna klinkt zijn stem. ' Fudgecake hell !! Doe eens rustig mensen ! ' roept hij geïriteerd. ' Sorry Daddy ! ' roepen we in koor. Lachend leggen we de rest van de rit af. ' HIERZOOO !!!! ' gil ik dan door het busje. Binnen een seconde trap Louis op de rem en met gierende banden stoppen we voor het huis. Snel doen we onze capuchons weer over onze hoofden en stappen uit. Ik open de deur en laat ze binnen. ' Welcome ! ' zeg ik terwijl ik een buiging maak. Grinnikend lopen ze naar de woonkamer terwijl ik Miles' stem uit de keuken hoor komen. ' Sis, heb je weer aan mijn chips gezeten ? Ik dacht dat je dat niet meer deed na wat er gebeu AAAAAHH WIE THE HECK ZIJN DEZE JONGENS SKYLAR HIER NU HELP AAAAAAH !! ' gilde hij door de kamer. Ik snelde naar de woonkamer en lachte om het tafereel. ' Soooo...... Wat is er ? ' vroeg ik. Miles trok zijn wenkbrauw op en keek me doordringend aan. ' NIALL EN HARRY ZATEN AAN JE CHIPS IK WAS HET NIET ! ' schreeuwde ik. Er kwamen 2 diepe zuchten van de bank waar de jongens zich ondertussen gevestigd hadden. Miles gooide zijn handen in de lucht terwijl ik naar het kastje onder de tv liep. ' Fifa lads ? ' vroeg ik. Er klonk een instemmend geluid vanaf de bank en tevreden duwde ik de disc in de xbox en plofte op de grond voor de bank. ' Sky, kom ook op de bank ! ' zei Zayn toen. Ik mompelde wat dat ik hier wel goed zat en starte de game op. ' Skylar ? ' hoorde ik Harry vragen. Snel verbeterde ik hem ' Sky '. Ik had zo'n hekel aan die naam. ' Wij het eerste potje ? ' vroeg hij weer. Ik haalde mijn schouders op en gaf hem een controller. We besloten een competitie te doen, snel pakte ik een papiertje en met z'n allen maakten we een schema.


........ - Niall
........ - Zayn
........ - Louis
........ - Liam
Skylar - Harry


Tevreden legde ik het papiertje op tafel en koos een team. ' FEYENOORD !! ' schreeuwde ik door de kamer. Ik wist dat dit zo fout was wat ik deed, maar voor deze keer besloot ik me er niets van aan te trekken. De wedstrijd begon en zonder enige moeite maakte ik Harry in. ' 11 - 0 ! Hoe kan dit ?! ' riep hij verbaast door de kamer. Ik grinnikte en zag hoe hij de controller aan Liam gaf, ook hem versloeg ik met gemak. Na een uurtje was de laatste wedstrijd aan gebroken. Niall tegen mij, al vanaf de eerste minuut kon je zien dat hij beter was dan de rest. Geconcentreerd kijk ik naar het scherm. Aan het einde van de wedstrijd staat het nog steeds gelijk. ' 0-0 guys ! Jullie waren echt goed man ! ' schreeuwde Louis hyper door de kamer. * PLING * Verbaast grijp ik naar mijn telefoon, een tweet ? ' @HarryStyles: Net ingemaakt met fifa door @SkydePeer ! #11-0 -_- ! ' . Ik retweete de tweet en legde mijn telefoon op tafel met het geluid uit. ' Momentje ' fluister ik de jongens toe. Snel loop ik de hoek om en stuif de trap op. Niet veel later bonk ik op de deur van Miles. ' Miley ! Open de deur ! ' fluister ik hard. Zodra de deur wordt geopend stuif ik naar binnen en laat me vallen in zijn bureaustoel. Ik moet het hem vertellen, maar hoe ?

Miles pov

' Miley ! Open de deur ! ' hoor ik Sky fluisteren. Met tegenzin leg ik mijn gitaar op mijn bed en loop naar de deur. Bijna gelijk stormt Sky naar binnen en laat zich vallen in mijn bureaustoel. ' Lil sis ? What's going on ? ' vroeg ik, verbaasd om haar binnenkomst. ' I don't know ! Overmorgen ! ' roept ze gefrustreerd. ' Shhhh maar Lar, je kan het wel. En ik blijf de hele tijd bij je ! ' zeg ik tegen haar. Een waterige glimlach verschijnt op haar gezicht. ' Beloofd Mi ? ' vraag ze. Lachend geef ik antwoord ' Beloofd Lar ! Alles voor jou zusje, dat weet je toch Sky ? '. Het waterige glimlachje verandert in een heuze smile en ze komt naast me zitten op bed. Ze sluit haar ogen en begint zachtjes te zingen. ' Secret runaway. Just on the road, heading for a brighter day '. Ik pak mijn gitaar op en sla een aantal akkoorden aan. English Army van Living End, een van haar favoriete liedjes. Lachend kijken we elkaar aan en beginnen weer te zingen.

' Secret runaway
Just on the road, heading for a brighter day

The future's now unknown
There's no way, no way

Just like the english army
I'm not saying I know what's right
My life is not for you
And their not going to take me tonight

Try to run away
No where to hide
No where to stay

Your future's now unknown
There's no way, no way

Just like the english army
I'm not saying I know what's right
My life is not for you
And their not going to take me tonight

Secret runaway
Just on the road, heading for a brighter day
Your future's now unknown
There's no way, no way

Just like the english army
I'm not saying I know what's right
My life is not for you
And their not going to take me

Just like the english army
I'm not saying I know what's right
My life is not for you
And their not going to take me tonight
Not going to take me '


Grijnzend sla ik het laatste akkoord aan en laat me achter op het bed neer vallen. ' Miles, I love you.... ' hoor ik haar fluisteren. ' I love you to Lar, you're my everything Sky.... ' fluister ik zachtjes terug. We geven elkaar een stevige knuffel en dan verdwijnt ze weer naar beneden. Glimlachend laat ik me weer achterover vallen en begin weer te oefenen voor de auditie.

Skylar pov

' I love you to Lar, you're my everything Sky... ' fluisterd Miles zachtjes. Ik trek hem in een knuffel, wat is het toch fijn om zo'n broer te hebben. Opeens bedenk ik me dat de jongens nog beneden zijn. Snel sta ik op en loop weer van de trap. ' Hi Sky ! ' roepen ze in koor als ik weer beneden kom. Snel scan ik de kamer, alles is nog heel. Lachend loop ik naar de bank en plof naast Liam neer. ' Train je ons iedere dag ? ' vraagt hij. Even slik ik voordat ik antwoord geef. ' Ja, normaal wel. Maar omdat dit de eerste week is en ik morgen school heb krijgen jullie woensdag weer les. ' antwoorde ik. Woensdag, de dag na mijn operatie. Dan zou ik wel weer kunnen trainen toch ? Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn glas van tafel. Snel nam ik een slok en probeerde alles te vergeten. Zo ging het de hele avond door. Om 10 uur besloot Liam dat hij naar huis ging, en de rest van de jongens gingen mee. Nadat iedereen een afscheidsknuffel gehad had reden ze weg. Ik snelde naar boven en liep mijn kamer in. Zodra ik onder de dekens lag flitsden er allerlei secnario's door mijn hoofd. Morgen werd ik opgenomen en overmorgen geopereert. Nadat ik nog een tijdje had liggen woelen viel ik in een diepe dromeloze slaap....

Reageren = Melding




Olaa ! Ik had dus even een vraagje voor jullie.... Wat vinden jullie van een Q&A ? Naar mijn idee is het misschien nog wat vroeg in het verhaal, maar wat nou als we een aantal keer een Q&A doen ?? Mocht je wat vragen willen stellen, plaats ze dan alsjeblieft in de reactie. Dan komt er zo snel mogelijk een ' Q&A Chappie ' online met de antwoorden ! Je mag vragen stellen aan mij of aan de personen in het verhaal x

Kisses, Fleur


Reacties:

1 2

1DNiaLL
1DNiaLL zei op 19 maart 2014 - 17:54:
superleukkkk!!!!
sorry ik ben een beetje inspiratieloos... geen vragen dus deze keer


xcarrotx
xcarrotx zei op 19 maart 2014 - 12:29:
Questions:

To my dear Loulou:
- hoe kun je toch altijd zo vrolijk zijn?
- ben je stiekem ergens onzeker over?
- zo ja, wat dan?
- last but not least: WIL JE MET ME TROUWEN!!<333

To Liam:
- waar ben je het meest onzeker over?
- hoe ga je om met je onzekerheden?
- veel succes met je training lieverd!
You can do that!

To harry:
- wat is nou het allerleukste aan sky?
- ben je van plan Nialler pijn te doen als sky iets met hem krijgt?
- niet doen hoor!!
Want dan doe ik jou ook pijn!!! Luff you(;

To Nialler:
- wat ben je van plan te doen als sky iets met Harry krijgt?
- was sky je eerste grote liefde of waren er ook nog mensen voor haar?
- zo ja, kun je enkele namen noemen?

To Zayn:
- wat is je favoriete tatoeage, van jou of je vrienden?
- wat vind jij van meisjes met tatoeages?
- op wat voor type meisjes val jij?

To sky:
- hoe oud was je toen je begon met trainen?
- koos je daar zelf voor? Of je ouders of misschien zelfs je vriendinnen.
- Waarom wil je niks met een van de jongens?
- heel veel succes met je operatie meis!!

To Miles:
- wat vind je van de vriendin van sky die de naam Tamara draagt?
- ben je singel?
- waar ga je ook weer auditie voor doen?

To you:
- how are you?^^
- wat vind je leuker? Skarry of nylar?
- wat is je favoriete verhaal op fanfic.nl?


Superveel kuzzies van mij!!!


SuzanneTommo
SuzanneTommo zei op 19 maart 2014 - 8:18:
Super chappie !! Uhmm vragen....

Aan Skylar:
Wat is het engste wat je ooit gedaan hebt ?
Wie vind je het leukst ?
Wie kan het beste vechten van de boys ?
Mag ik een hug ?
Succes met je operatie !

Aan Niall:
Hoe vind je het trainen ?
Ben je bang voor Harry ?
Je moet vertellen wat je voor haar voelt !
Hug ?

Aan Harry:
Waarom deed je zo tegen Niall ?!
Waarom gun je Nialler Sky niet ?
Niet meee gemeen doen !!!
Anders kom ik je halen ^^

Aan Louis:
I like you !
Wat vind je van Skylar ?
Mag ik een hug ?
Keertje afspreken ?

Aan Liam:
Wat vind je zo moeilijk aan mensen pijn doen ?
Durf je nu wel weer te trainen ?
Je kan het wel !!
Hug ?

Zayn:
Waarom ben je zo mysterieus ?
Kan je goed vechten ?
Waarom ben je zo ijdel ??
Mag ik een knuffel ?

Aan Miles:
Hi grote broer van Skylar !
Vind je dat Sky goed kan zingen ?
Ben je trots op haar ?
Waarom geven jucllie elkaar van Die rare bijnamen ?
Hug ?

Aan jouuu !:
Hoe ben je op dit verhaal gekomen ?
Favo liedje ?
Favo film ?
Huisdieren ?
I love your story !
Hug ?

Dat waren mijn vraagjes !! Snel verderrr x


juutjee19
juutjee19 zei op 18 maart 2014 - 22:01:
Super leuk!! X


princess
princess zei op 18 maart 2014 - 20:40:
super leuk x