Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Silly Little Girl » Inleiding

Silly Little Girl

15 mei 2009 - 20:07

435

1

162



Inleiding

Soraya tikt zenuwachtig met haar vingers op het houten tafeltje voor haar neus.
'Soraya , hou daar eens mee op' Haar moeders stem klinkt geïriteerd, maar tegelijkertijd angstig.Haar moeder is bang dat er iets mis met haar is. Nadat ze gisteren flauw was gevallen op school , is haar moeder nog overbezorgder dan ze al was.Toen ze vannochtend vertelde dat ze last had van hoofdpijn , is haar moeder meteen naar het ziekenhuis gereden. Overdreven , vind Soraya. Ze had wel vaker last van hoofdpijn. Ze zucht even en laat zich dan achterover in het stoeltje vallen.
Haar ogen glijden de wachtkamer door, en blijven dan hangen bij een blonde jongen.
Hij was met zn mobieltje aan het klooien.Waarschijnlijk aan het smsen ,stelde Soraya vast.Opnieuw gleden haar ogen het kamertje door,maar al snel betrapte ze zichzelf weer naar de jongen kijkend. Ze kon er niks aan doen ,maar om de 1 of andere reden gleden haar ogen automatisch naar hem toe.
'Soraya Gonzales' zei opeens een vrouwenstem. De jongen keek op, recht in Soraya's ogen, en snel draaide ze haar hoofd weg. Haar moeder tikte haar aan. 'Jij bent' fluisterde ze. Soraya stond op en liep achter de zuster aan een ander kamertje binnen.
'Dokter K. Tyrell' las ze op het naambordje aan de deur.
In het kamertje zelf bevond zich een man , die Soraya rond de 35 schatte.
Hij had bruin haar, en was wit gekleed.
De man stond op en stak zijn hand uit. 'Kevin Tyrell' stelde hij zichzelf voor.
'Soraya' mompelde Soraya terwijl ze zijn hand schudde.
Hij glimlachte en maakte een gebaar dat ze kon gaan zitten.
Nerveus liet ze zich in de stoel zakken. Normaal was ze niet bang of zenuwachtig als ze nieuwe mensen ontmoette , maar bij dokters was dat anders.
Een vreemde , die soms meer over je weet dan jij zelf, die je aanraakt, en je onderzoekt.
Het was een rare gedachte, en Soraya had zichzelf al zo vaak verteld dat die man zijn werk ook maar deed. Maar toch kon ze nooit op haar gemak een ziekenhuis binnenlopen. Soraya friemelde even aan het touwtje van haar vest, terwijl dokter Tyrell wat papieren doornam. Waarschijnlijk haar dosier.
'Hmm' mompelde hij toen hij de papieren opzij schoof en het mapje dicht sloeg.
'Hoe voel je je?' vroeg hij toen.
Soraya vond het een beetje een vreemde vraag ,maar toch beantwoorde ze hem zonder tegenspraak. 'Goed'.
Hij knikte en vouwde zijn vingers in elkaar.
'Én ,soraya, waarom ben je hier?' vroeg hij toen.
Zijn stem was zwaar , maar duidelijk te verstaan.
'Ik heb last van hoofdpijn ,en mijn moeder denkt meteen dat ik ongenezelijk ziek ben of zo' antwoorde Soraya.
Dokter Tyrell grijnsde even en stond toen op.
'Laten we even kijken' zei hij.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 16 mei 2009 - 11:42:
verder.. Leuk verhaalxx