Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Complicated Love Story » Goede vrienden

Complicated Love Story

19 maart 2014 - 17:22

878

1

159



Goede vrienden

Harry:
Ik zat met Lisa, de andere jongens en nog een paar kinderen in de aula. Ik keek rond om te kijken of ik Samantha zag, ze moest vast langer blijven. 'Heey Harry heb je zin om vanmiddag gaan trainen?' vroeg Zayn. 'Sorry, maar ik heb al plannen.' zei ik. 'Jij en Lisa gaan zeker iets doen.' zei hij. 'Nee, ik ga naar mijn oma.' zei Lisa. 'Wat ga je dan doen?' vroeg Zayn. 'Hij gaat iets leuks doen met mij!' zei Samantha. Ze pakte een stoel en kwam bij ons zitten. 'Oe!' zei Niall. 'Lisa ben je al jaloers?' vroeg Liam. 'Haha nee! Ik vertrouw ze.' zei Lisa lachend. 'Waha.' zei Liam. 'Heb je er een beetje zin in?' vroeg ik aan Samantha. 'Ja hoor!' zei ik. 'Haha mooi, alleen hebben we nog wel 3 lessen.' zei hij.

Samantha:
We hadden nu nog maar 1 lesuur. We stonden voor het lokaal te wachten. 'Ow shit, ik ben mijn boek vergeten!' zei ik. 'Ga hem dan halen, die man is er toch nog niet.' zei Jake.
'Ga je mee Harry?' vroeg ik. 'Ja is goed.' zei hij. We liepen snel naar de kluisjes. 'Samantha we kunnen hem nu ook gewoon peren.' zei Harry. 'Spijbelen?' vroeg ik. 'Ja.' zei hij. 'Oké!' zei ik. We pakte onze jassen uit onze kluis en liepen naar buiten. 'Waha de conciërge heeft ons niet eens gezien.' zei Harry. 'Nee, hij ziet het wel vaker niet.' zei ik. We liepen naar onze fietsen. 'Ik ga soms met Drake naar het winkelcentrum.' zei ik. 'Ow dus daar ben je als je niet in de les zit.' zei Harry. 'Yep, ik ga alleen weg bij de leraren die niet controleren.' zei ik. 'Haha oké, bad girl.' zei hij. 'Wahaha!' zei ik.

We liepen een klein café in. 'Het ziet er gezellig uit.' zei ik. 'Ja en het is niet druk.' zei Harry. We gingen aan een tafel achterin zitten. Harry pakte een menu kaart. 'Wil je een bord friet delen?' vroeg hij. 'Ja is goed.' zei ik. Er kwam een serveerster naar ons toe. 'Goedenmiddag! Wat kan ik voor jullie halen?' vroeg ze. 'Doe voor mij maar een cola.' zei ik. 'Ik wil ook een cola en een bord friet.' zei Harry. 'Oké, komt eraan!' zei ze. Ze liep weg. 'Dit klinkt misschien stom hoor, maar het lijkt net een date.' zei ik. 'Haha ja.' zei hij. 'Ik ben blij dat ik je eens kans heb gegeven, je bent echt aardig. Ik denk dat we echt goede vrienden worden!' zei ik. 'Ja dat denk ik ook!' zei hij.

Harry:
Ze had de hele tijd een smile op haar gezicht. 'Eerst keek je altijd boos naar me, maar sinds dat je me hebt geslagen lach je altijd naar me.' zei ik. 'Ja haha, je blijkt gewoon aardig te zijn.' zei ze. 'Ja.' zei ik. 'Waarom deed je eigelijk zo arrogant tegen me?' vroeg ik. 'Ehm, ik weet het niet. We maakten vanaf dag 1 al ruzie.' zei ik. 'Nou ja, we zijn nu aardig tegen elkaar.' zei ze. 'Ja dat is het belangrijkste!' zei ik. De serveerster kwam aanlopen met twee glazen cola en een bord met friet. 'Asjeblieft!' zei ze en zette alles op tafel. 'Eetsmakelijk!' zei ze. 'Dankje!' zeiden Samantha en ik. Ik pakte gelijk een frietje. 'Mmm.' zei ze. 'Waha.' zei ik. Ik nam een slok van mijn cola. 'Heb jij nou met die ene jongen?' vroeg ik. 'Drake?' vroeg ze. 'Ja Drake.' zei ik. 'Nee, hij is gewoon een vriend.' zei ze. 'Oké.' zei ik.

Samantha:
'Ik ben single.' zei ik. 'Oké, vindt je wel iemand leuk?' vroeg hij. 'Ehm nee.' zei ik. 'Dus je vindt Jake niet leuk.' zei hij. 'Nee, we zien elkaar als broer en zus. Waarom vraag je dat allemaal?' vroeg ik. 'Ik ben gewoon nieuwsgierig, we zijn hier om elkaar beter te leren kennen.' zei hij. 'Oké, haha.' zei ik. 'Nu mag je iets aan mij vragen.' zei hij. 'Ehm, waarom vindt je Lisa leuk?' vroeg ik. 'Omdat ze lief, aardig en mooi is.' zei hij. 'Oké, eigenlijk vind ik jullie niet bij elkaar passen.' zei ik. 'Ow, hoezo niet?' vroeg hij. 'Ik vind haar beter bij Louis passen, hij is veel zorgzamer en verantwoordelijker dan jij. Ik denk dat Louis haar beter begrijpt.' zei ik. 'Ow oké.' zei hij, hij keek verdrietig. 'Hee, dat is mijn mening. Jullie houden toch van elkaar?' vroeg ik. 'Ja.' zei hij. 'Nou dan, dan is het toch goed.' zei ik. 'Ja.' zei hij. Ik lachte naar hem en hij lachte terug. Ik pakte een paar frietjes en deed ze in mijn mond. Harry deed het zelfde.

Harry:
Ik lag weer heel de avond wakker. Zo te zien Samantha ook, ze was ook online op facebook.
Harry: Heey, kan je ook weer niet slapen? x
Samantha: Hey, nee :c
Harry: Ik vond het echt leuk vandaag! c:
Samantha: Haha ja ik vond het ook leuk C:
Harry: Lisa had me een berichtje gestuurd, ze had het al zien aankomen dat we weg zouden gaan. De leraar had niets gemerkt!
Samantha: Wahaha, gelukkig :p
Harry: Haha ja
Samantha: Ik ga proberen te slapen! Doeg x
Harry: Oké tot morgen! x
Ik vond het jammer dat ze offline was. Gelukkig zie ik haar morgen weer. Ik legde mijn mobiel op mijn nachtkastje en probeerde te slapen.


Reacties:


Dominique zei op 7 april 2014 - 13:44:
Aw, cute