Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Complicated Love Story » Ik mag mee naar zijn huis

Complicated Love Story

19 maart 2014 - 17:23

400

1

176



Ik mag mee naar zijn huis

Harry:
Ik kwam de klas binnen. Lisa zat naast Louis en ze waren druk aan het kletsen. Lisa was de hele tijd aan het lachen. Ik ging achter ze zitten. 'Heey!' zei ik. 'Hey.' zei Lisa. 'Heey Harry!' zei Louis. Ze kletste weer verder. Meestal kreeg ik een kus van Lisa, maar nu zei ze alleen hey. Ik pakte mijn boeken. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat er iemand naast me kwam zaten. Het was Samantha. 'Heey!' zei ze. 'Hey Samantha!' zei ik.

Lisa had heel de les nog niets tegen me gezegd. Zij en Louis waren te druk bezig met elkaar. Ik dacht aan wat Samantha gister had gezegd. Lisa en Louis passen echt beter bij elkaar. 'Lisa en Louis! Nu stil zijn of ik jullie gaan uit elkaar!' zei de lerares. 'Sorry mevrouw.' zeiden ze en ze moesten lachen. 'Oké! Louis kom maar vooraan zitten!' zei de lerares boos. 'Maar mevrouw!' zei hij. 'Niets te maren, hier komen!' zei ze boos. 'Oké.' zei Louis. Hij pakte zijn spullen. 'Dit is jouw schuld, ik krijg je nog wel.' fluisterde Louis tegen Lisa. Ze moest lachen. Louis liep naar voor en ging zitten. Zelfs toen ze niet naast elkaar zaten was Lisa meer bezig met Louis dan mij. De bel ging. Lisa en Louis liepen samen naar beneden. 'Samantha, ik denk dat je gelijk hebt.' zei ik. 'Met wat?' vroeg ze. 'Lisa en Louis, ze passen beter bij elkaar.' zei ik. 'Ze zijn gewoon goed bevriend.' zei ze. 'Maar Lisa heeft alleen hey gezegd en verder niets.' zei ik. 'Maak je niet druk.' zei ze. 'Oké.' zei ik. We liepen naar beneden. 'Vraag anders of ze vanmiddag met je mee naar huis wilt.' zei Samantha. 'Ja is goed.' zei ik.

Samantha:
Harry en ik gingen bij Lisa en Louis zitten. 'Heey!' zeiden Louis en Lisa. 'Haay.' zei ik. 'Heey!' zei Harry. Lisa gaf Harry een kus. 'Heb je zin om na school met me mee naar huis te gaan?' vroeg Harry aan Lisa. 'Sorry, maar ik ga al met Louis mee.' zei Lisa. 'Ow oké, veel plezier.' zei Harry. Jake kwam bij ons zitten. 'Jake!' riep ik. 'Heey!' riep hij. 'Is het uit tussen Harry en Lisa?' vroeg Jake fluisterend aan me. 'Nee.' fluisterde ik terug. 'Oké.' fluisterde hij. 'Samantha, wil jij dan vanmiddag mee naar mijn huis?' vroeg Harry. 'Ja is goed! Dan kan ik jouw kamer zien!' zei ik lachend.


Reacties:


Dominique zei op 8 april 2014 - 23:21:
Oe, ik heb zo'n gek voorgevoel voor wat er gaat gebeuren. Ik lees nog even verder