Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Complicated Love Story » We hadden bijna gezoend

Complicated Love Story

19 maart 2014 - 17:24

952

1

231



We hadden bijna gezoend

Harry:
Samantha en zaten in mijn kamer op mijn bed. Ze keek rond. Mijn ouders waren best wel rijk. Ik had een grote kamer, twee persoons bed, bureau, bank en een tv. 'Is dat een playstation 2?' vroeg Samantha. 'Ehm ja.' zei ik. 'Coowl, welke spellen heb je?' vroeg ze. 'Kijk maar in dat kastje daar.' Ze liep naar het kastje. 'Heb je zin om te gamen?' vroeg Samantha. 'Ja tuurlijk!' riep ik enthousiast. Samantha pakte een race spel en ik stopte hem in de playstation. We pakte een controller. 'De winnaar mag de verliezer dood kietelen!' riep ik. 'Waha, is goed.' zei Harry. 'Wel de zelfde auto kiezen! Anders is het niet eerlijk!' zei ik. 'Oké!' zei Harry. Ik koos een auto en nam hem in het zwart. 'Jij neemt hem in het roze.' zei ik. 'Nee!' riep hij. 'Jawel!' riep ik. Ik keek hem met puppy ogen aan. 'Oké, jij je zin.' Harry koos de zelfde auto in het roze. 'Jeej!'

We waren bij de laatste ronde. Ik stond voor, maar wel met moeite. Als ik één bocht verkeerd maakte, dan zou Harry me inhalen. 'De laatste bocht!' gilde ik. 'Fuck!' riep Harry. Harry prikte me in m'n zij en ik liet de controller vallen. 'Nee!' riep ik. Ik pakte snel de controller maar het was al te laat. 'Vals speler!' gilde ik. Harry reed over de finish. 'Woohoo!' riep hij. Ik legde mijn controller neer en begon hem te kietelen. 'Hee! Ik ben de winnaar hoor!' Hij gooide zijn controller naast hem neer en begon mij ook te kietelen. 'Jij speelde vals!' riep ik. 'Nou en!' Hij duwde me achterover en ging op mijn benen zitten. 'Je bent gemeen!' riep ik. Ik probeerde hem naar achter te duwen.
'Haha dat gaat je nooit lukken!' Hij pakte mijn armen vast. 'Nou!' Ik keek hem boos aan. 'Aw je bent echt schattig zo!' zei Harry. 'Laat
me nou gewoon gaan.' zei ik zielig. 'Oké, dan gaan we wat drinken.' Hij ging van me af en liep weg. 'Harry wacht!' riep ik. Hij draaide zich om. Ik rende naar hem toe en duwde hem op het bed. 'Wahaha!' gierde ik. Ik zat boven op hem en kietelde hem. 'Nu ben jij gemeen!' zei Harry. Hij was veel sterker, hij gooide me naast zich en kietelde me. 'Nee!' gilde ik. Hij ging op me zitten en ik probeerde overeind te komen. Hij duwde me naar achter en onze gezichten waren 10 centimeter van elkaar vandaan. Hij keek naar mijn lippen en kwam dichter bij. 'Ehm zullen we nog iets gaan drinken?' vroeg ik. 'Ow ja, is goed.' zei hij. Hij ging van me af.

Harry:
Dit was echt awkward, ik wilde haar zoenen. Gelukkig wees ze me af, ik kan Lisa dat niet aandoen. We liepen naar beneden. 'Wil je cola?' vroeg ik. 'Ja lekker.' Samantha ging op de bank zitten. Ik pakte twee glazen en schonk er cola in. Ik liep naar de kamer en gaf een glas aan
Samantha. 'Dankje.' zei ze. Ik ging naast haar zitten. Ik wist niet wat ik moest zeggen. 'Ik weet dat het awkward boven was en nu ook, maar er is niets gebeurt dus we kunnen toch gewoon praten met elkaar?' zei Samantha. Ze had een goed punt, er is niets gebeurt. 'Ja, je hebt gelijk.' zei ik.

Samantha:
Ik dronk mijn glas leeg en zette hem op tafel. 'Volgende maand is het lentefeest.' zei ik. 'Ja, ga jij er heen?' vroeg Harry. 'Ja, alleen vind ik het stom dat ik zo'n glitter bloemenjurkje aan moet.' zei ik. 'Wahahaha, het staat je vast wel mooi hoor.' zei Harry. 'Haha en ga jij?' vroeg ik. 'Ja, mijn ouders hebben al een pak voor me gekocht.' zei Harry. 'Ik heb ook al een jurkje, mijn moeder heeft hem voor me uitgezocht, alleen moet ik nog een date zoeken.' zei ik. 'Die vindt je vast wel.' Harry deed een plukje haar achter mijn oor. Ik keek in zijn glinsterende ogen. Hij kwam iets dichter bij. Nu doet hij het weer! Gelukkig ging de bel. Harry liep naar de voordeur en deed hem open. 'Heey Louis!' hoorde ik hem zeggen. 'Heey! Ik moet je spreken.' zei Louis. 'Oké, kom binnen.' zei Harry. Ze liepen de kamer in. 'Ehm, ik moet je onder vier ogen spreken.' zei Louis. 'Ow ja, ik ga wel. Tot morgen!' zei ik.

Harry:
'Doeg Samantha, tot morgen!' zei ik. 'Doei.' zei Louis. Samantha liep naar de gang, pakte haar jas en liep naar buiten. 'Oké Louis, wat is er?' vroeg ik. We gingen op de bank zitten. 'Nou ehm..je weet dat Lisa bij mij was vanmiddag?' vroeg hij. 'Ja dat weet ik.' Ik keek hem vragend aan. 'Lisa en ik...hebben..soort van gezoend.' zei Louis. Hij durfde me niet aan te kijken. Lisa en hij hebben gezoend. Ik was niet eens boos. 'Oké.' zei ik. Louis keek me aan. 'Oké?' vroeg hij. 'Ja, ik ben niet boos of verdrietig.' Louis keek me raar aan. 'Ik snap het zelf ook niet.' zei ik. 'Ik denk dat ik het wel snap, je vindt Lisa niet meer leuk.' Ik dacht er over na. 'Misschien is dat het.' zei ik. 'Je vindt Samantha leuk hè.' Ik keek hem aan. 'Ik heb haar twee keer bijna gezoend vandaag.' zei ik. 'Alleen weet Lisa niet dat ik het je heb verteld, waarschijnlijk als ik dit niet had verteld, zou je het nooit geweten hebben.' zei Louis. 'Dan maak ik het morgen uit met haar.' Louis sloeg een arm om me heen. 'Oké en het spijt me echt.' zei hij. 'Het geeft niet, Samantha had dit allang zien aankomen.' Louis keek me aan. 'Echt?' vroeg hij. 'Yep, zij vondt jou en Lisa veel beter bij elkaar passen.' zei ik.


Reacties:


Dominique zei op 13 april 2014 - 10:24:
Awww