Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Once Upon A Time » Tez's Life in Storybrooke » Evil Queen

Tez's Life in Storybrooke

20 maart 2014 - 14:46

350

0

254



Evil Queen

Sorry voor kort hoofdstuk.

"Hallo!! Is daar iemand thuis?!"

De deur wordt opengedaan. Tez glimlacht zo vriendelijk mogelijk.
"Goedemorgen mevrouw de burgemeester! Wat een mooie dag, denkt u niet?"
Regina zucht.
"Wat wil je, Tez?"
Tez denkt na. Het zou haar niet eens echt verbazen als zij de Evil Queen was.
"Ik wilde even wat praten over dat idee van u. Dat van die boeken?"
Regina rolt met haar ogen.
"Dat was niet mijn idee, maar dat van Mr. Gold. Als je het daar over wilt hebben moet je bij hem gaan zeuren."
Ze wil de deur dicht doen maar Tez houdt het tegen.
"Nee nee nee, Regina, luister. Waarom.. Heb je de bibliotheek niet gewoon geopend?"
"Zeg me je punt."
"Ik wil gewoon dat u de bibliotheek weer opent!"
Regina kijkt haar ongeïnteresseerd aan.
"Is het echt zoveel moeite om naar de winkel van Mr.."
"Nogal ja," antwoordt Tez snel. "Ik bedoel.. Wat eh.. Wat is er dan zoal in zijn winkel?"
Regina haalt haar schouders op.
"Oude rommel als je het mij vraagt. Maar ik geloof dat het jou wel interesseert."
Tez houdt haar hoofd schuin.
"Waarom maakt u dan reclame?"
"Dat was ik hem nog verschuldigd, oké? We maakten een deal, en mijn deel was om te zorgen dat jij naar zijn winkel ging. Is het nu duidelijk?"
Tez glimlacht weer vriendelijk.
"Kan niet duidelijker, dearie!"

Regina heeft net de deur vastgepakt om hem dicht te doen maar dan kijkt ze Tez even aan.
"Sorry?" zegt ze met een verward gezicht.
Tez kijkt haar dom aan.
"Wat sorry?"
Regina kijkt nog even met een uiterst verwarde blik in haar ogen naar Tez. Dan schudt ze haar hoofd.
"Laat maar. Tot ziens."
De deur wordt dichtgedaan.

Tez loopt weg van Regina's huis en komt dan al snel Henry weer tegen. Hij heeft een rugzak bij zich.
"Heb je alle spullen?" vraagt Tez aan hem.
Henry knikt vrolijk. "Ja! Ik ga nu naar mijn moeder, Emma. Bedankt Tez! En ook bedankt dat je me gelooft."
"Geen dank," antwoordt Tez. Ze heeft het gevoel dat er eindelijk een beetje verandering in haar leven gaat komen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.