Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Once Upon A Time » Tez's Life in Storybrooke » Mary Margaret!

Tez's Life in Storybrooke

20 maart 2014 - 16:20

587

0

256



Mary Margaret!

Tez loopt een beetje rond door Storybrooke.
"Wat ben jij hier nou weer aan het doen?"
Tez draait zich om.
"Ah, Leroy! Ik dacht dat je in de gevangenis zat!" reageert ze op domme toon.
Leroy lacht sarcastisch.
"Ik ben er net uit gekomen. Er zat trouwens nog iemand in de cel. Henry's moeder?"
Tez kijkt op.
"Emma?"
Leroy knikt.
"Lijkt erop dat ze ook dronken was."
Tez knarst op haar tanden.
"Juist. Maar eh, weet je waar ze nu is?"
Leroy haalt zijn schouders op.
"Marco zei dat Henry weer eens was weggelopen, dus nu zijn zij en Regina naar hem op zoek."
"Oké dank u dronkemans!"
Leroy krijgt een kwade blik op zijn gezicht en Tez gaat er snel vandoor.

"Is daar iemand thuis?!" schreeuwt Tez tegen de dichte deur van Regina's huis.
"Hallo?!?!"
Geen antwoord. Tez zucht. Ze wil toch wel weten waar die Savior uithangt.
"Regina en Henry zijn niet thuis!"
Tez draait zich om en ziet dat de sheriff aan komt lopen.
"Ah, hoi Graham. Wat doe jij nou weer hier?"
De sheriff schudt zijn hoofd.
"Dagelijkse patrouille."
Tez houdt haar hoofd schuin.
"Ik wist niet dat jullie zoiets hadden als een 'dagelijkse patrouille'.. Maar ehm, weet jij dan misschien waar Regina en Emma zijn?"
"Emma Swan?"
Tez knikt.
"Welke Emma dacht je dan?"
Graham draait zich om.
"Ze zijn net naar de school gegaan. Henry bleek de credit card van Mary Margaret gebruikt te hebben dus nu gaan ze haar even ondervragen."
Tez knikt vrolijk.
"Aye sheriff!"
Snel gaat ze op weg naar de school.

Als Tez bij de school aan komt ziet ze de laatste paar kinderen de school uit lopen. Blijkbaar is de school al uit. Dan ziet ze Mary Margaret naar buiten lopen.
"Mary Margaret!" roept Tez terwijl ze op haar af rent. Mary Margaret kijkt verbaasd op.
"Tez! Wat.. Wat doe jij hier?"
"Heb je toevallig Regina en Emma gezien?"
"Uh, ja. Maar die zijn net weer weg. Emma is bij Henry en zijn kasteel en Regina.."
Mary's gezicht betrekt. "Nou, die is chagrijnig weggelopen."
Tez zucht.
"Ach ja. Stomme mensen op de wereld."
"Nou ja, Regina bedoelt het niet kwaad. Ze heeft gewoon een beetje.. Liefde nogdig."
Tez rolt met haar ogen.
"Of een baksteen tegen haar kop aan."
Mary Margaret kijkt Tez verontwaardigd aan. Tez trekt een schuldig gezicht.
"Ahem, sorry."
"Oh ja, ik hoorde het trouwens van je woning. Het spijt me, echt. Ik hoop dat je een nieuwe plek vindt om te wonen.."
Tez haalt haar schouders op.
"Ik heb niet genoeg geld om een verblijf bij Granny's te betalen. Ik zit een beetje in een persoonlijke crisis."
Mary Margaret kijkt haar bezorgd aan.
"Oh.. Nou.." Ze twijfelt even. "Ik heb nog wel een kamer in mijn woning. Dus ehm.."
Tez kijkt op.
"Vind je dat niet erg?"
Mary lacht voorzichtig.
"Nee hoor. Anders dan eh.. Heb je toch nergens anders om te wonen, of wel?"
Tez slikt.
"N-nee.."
Dan glimlacht ze.
"Dank je Mary Margaret! Je bent een aardig persoon."
Mary Margaret knikt.
"Geen dank. Dan eh.. Zie ik je vanavond."
Tez steekt haar duim op.

Mary Margaret biedt haar zomaar een kamer aan! Tez schudt haar hoofd. Ze weet dat Mary Margaret haar eigenlijk niet echt mag. Tez en zij hebben.. Hele andere interesses. Het zal nog wel lastig worden om samen in een huis te wonen. Nou ja, zolang ze maar ergens kan slapen vindt ze het best. Nou, het volgende dat ze moet doen is.. De spullen die nog in de herberg liggen inpakken en wegwezen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.