Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Once Upon A Time » Tez's Life in Storybrooke » Verandering

Tez's Life in Storybrooke

20 maart 2014 - 16:22

298

0

227



Verandering

Tez is bezig met het inpakken van haar rode mantel en de spullen die ze nog had gekocht na de verbranding van haar woning. Het is bijna tijd voor haar wraakplan, denkt Tez bij zichzelf. Dat zal nog vervelend worden als ze bij Mary Margaret woont. Dan gaat ze waarschijnlijk zeggen dat wraak nooit de oplossing is.. Of zoiets zachts als dat. Tez loopt met haar koffer de trap af en als ze onderaan de trap staat ziet ze Emma bij de balie staan tegenover Granny. Tez stopt met lopen en blijft op de trap staan, nieuwsgierig kijkend.

"Dus, hoe lang wil je blijven?" vraagt Granny aan haar.
"Een week," antwoordt Emma. "Maar één week."
Granny knikt en pakt haar papieren erbij.
"Oké.. Naam?"
Tez schrikt als Mr. Gold opeens de kamer binnen komt en achter Emma gaat staan. Granny en zij lijken het niet te merken. Tez kijkt hem vragend aan als hij even richting de trap kijkt. Emma schudt haar hoofd.
"Uh, Swan. Emma Swan."
"Emma!" zegt Gold dan waardoor Emma zich verschrikt omdraait. "Wat een mooie naam."
Emma trekt haar wenkbrauwen verbaasd omhoog.
"Be..dankt?"
Tez grinnikt. Ze moet toegeven, dat was wel een geniale actie. En aan de griezelige grijns van Mr. Gold te zien denkt hij er ook zo over. Emma kijkt verbaasd naar Tez.
"Hoe lang sta jij daar al?"
Tez schraapt haar keel.
"Eh, sorry. Ik.. Ik ga maar weer eens."
Snel loopt Tez langs Gold heen de deur uit.

Tez is op weg naar Mary Margaret's woning als ze bij de grote klok boven de gesloten bibliotheek komt. Ze loopt een stukje van het gebouw af om de stilstaande klok te bekijken. Kwart over acht. Tez blijft naar de grote wijzer kijken en dan opeens worden haar ogen groter.

De wijzer verschuift.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.