Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 37

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:47

1078

0

246



Hoofdstuk 37

--Hann POV--Je springt van het kastje af en gaat naast Maite staan. Allebei staren jullie naar de deur waar Joyce net is doorgeholt. 'die verbergt iets.' zegt Maite droog. 'jup' antwoord je terug. 'moete we iets doen?' vraag Maite. 'nope' antwoord je droog terug. 'idd, laat ze het zelf maar uitvogele dit keer.' zegt Maite weer. 'jup' antwoord je terug. 'ze heeft zelf gezocht.' 'jup' 'kom we gaan eten.' zegt Maite en vertrekt.' 'jup' zeg je nog en volgt Maite
--Joyce POVÃ¢â‚¬â€ťSnel ga je terug aan tafel zitten en doe je alsof er niets aan de hand is. Niet veel later komen Hann en Maite ook weer aan tafel zitten. 'is alles ok?' vraagt Georg terwijl hij ons 3 aankijkt. 'natuurlijk, alles is perfect in orde.' zeg je snel en je neemt een hap je van chocolade mousse. Het is nogal stil aan jou kant en uiteindelijk besluiten jullie maar om naar het hotel te gaan. De jongens rekenen af en jullie vertrekken. Na even stappen zijn jullie weer daar. 'gaan we nog iets doen?' vraag Gustav. 'nee heb geen zin.' zeg je meteen en je staat al klaar om naar je kamer te gaan. 'the queen has spoken.' zegt Bill droog en volgt je naar de slaapkamer. Als je je aan het omkleden bent krijg je een smsje. Meteen klap je je gsm open en leest het: kom vanavond naar mijn kamer XTom. staat er. ik doe mn best xXxJoyce stuur je terug. 'wie was dat?' vroeg Bill toen hij de badkamer uitkwam en jou met je gsm bezig zag. 'En vriendin van mij, ze miste me en vroeg zich af of ik nog leefde.' lieg je glanshard. 'ok is goed, zolang het maar ni voor ne rendez-vous me weet ik veel wie is mag da e' zegt Bill. Je lacht even schaapachtig. 'haha, jaja, met wie zou ik nu een rendez-vous moeten hebben e.' Snel draai je je om en ga je in bed liggen. 'slaapwel schat.' zeg je snel en knipt het licht uit. Even later komt Bill ook bij jou liggen en slaat zn armen om je heen. 'ik hou van je.' fluisterd hij nog voor je een zacht gesnurk hoort. Je kijkt even op en zit een fijn straaltje kwijl uit zn mondhoek druipen. Je weet zeker dat hij slaapt. 'sorry'. fluister je stil en je geeft Bill een kus op zn lippen. Voorzichtig haal je de deken van je af en leg je Bill's arm aan de kant. Je sluipt naar de deur en gaat de gang op. Op de gang is het stil dus trippel je snel naar Tom's kamer. Je klopt aan en meteen opent Tom de deur. Hij trekt je binnen en kust je. Achter je smijt je de deur dicht. 'dit,, heb ik,, gemist!' zegt Tom tussen de zoenen door. 'uhu' zeg je kort, te druk bezig met zn lippen. Tom trekt je verder de kamer binnen en zet je op bed. Je legt je neer op bed en zoent Tom maar verder. Er gaan 1000de vragen door je hoofd maar negeert ze allemaal. Tom's zoete lippen zijn gewoon zo goed. Je wilt het moment nu niet verpesten met vragen. Tom komt wat meer over je hangen en gaat met zn handen onder je t-shirt. Elke aanraking voelt gewoon goed. Plots word het hele moment verstoort door Tom's deur die openslaat. Georg komt lachend binnen. 'hee Tom, hebt gij hier nog drinken?' vraagt hij terwijl komt binnen gelopen. Als hij jullie ziet liggen draait hij zich blozend om. 'oo euh, sorry Tom wist niet dat je bezoek had.' stotterd Georg meteen. Snel probeer je je nog te verstoppen maar Georg heeft zich alweer omgedraait en ziet jou nu liggen. Georg: 'WTF is hier aan de hand?' Meteen schiet je onder Tom vandaag en wil je de badkamer inrennen maar Georg houd je tegen. 'how, niet zo snel meisje, eerst uitleggen wat hier aan de hand is.' Met een grote zucht ga je naast Tom op bed zitten en kijk je hem bang aan. Georg pakt een stoel en gaat tegenover jullie zitten. 'Nu wat was dat daarnet, please zeg me dat ik me dinge inbeelde.' begint hij. 'ok dan beeld je je alles in.' zegt Tom meteen. 'haha grappig Tom, niet dus.' bijt Georg terug. 'maar serieus..' 'Het was helemaal niets Georg, hebt ma gene schrik ok.' moei je je meteen. 'als jij stoeien met je vriend's broer niets vind ok dan, maar hier gaan mensen van weten, wees daar maar zeker van.' Je kan niet geloven wat Georg net zei. 'Nee, nee Georg, bitte, niemand mag hier van weten. En dan zeker Bill niet. bitte Georg.' begin je meteen te smeken. 'Sorry Joyce, maar dit gaat er toch wel een beetje over hoor.' Tranen beginnen over je wangen te rollen en Tom zet je op zn schoot om je te troosten. 'bitte, Georg, zeg hier niets van. We smeken het je.' zegt Tom terwijl hij zacht over je rug blijft wrijven om je te troosten. Georg: ok, ik zeg niets, maar dan moet het nu meteen wel stoppen.' Je slikt even en kijkt Tom aan. Tom kijkt je met enkele veel betekende blikken aan. De angst is van zn gezicht af te lezen. 'ok we beloven het.' zegt Tom met een klein stemmetje. Er verschijnt een klein glimlachje op Georg's lippen en er rolt een traan over jou wang. 'beloofd' zeg je zelf ook. 'goed, en laat dit bitte niet meer gebeuren.' zegt Georg streng. 'allez hup Joyce, terug naar u kamer.' zegt hij er nog achter. Verdrietig sta je op en ga je naar de deur toe. 'en euh, Georg, mondje toe e.' zeg je nog. 'ik zwijg wel.' zegt hij. Je ziet dat hij het meent. Je gaat naar buiten en je kamer terug in. Je legt je bij Bill in bed en gaat er dicht bij liggen. Je slaat je armen om zijn middel en legt verstopt je gezicht in zn haren. 'Sorry Bill, dit had nooit mogen gebeuren.' fluister je zacht. Bill word even wakker. 'wat zei je schatje?' vraagt hij slaapdronken. 'niks schat, gewoon. Dat ik van je hou, en alleen van jou.' zeg je en dit keer meende je het echt. Je geeft em een kusje. 'ik hou ook van jou' zegt Bill voor hij weer in slaap valt. Georg heeft je echt met je beide voeten weer op de grond gezet. Hoe lang zou het duren voor je weer gaat zweven?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.