Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He Died When I Was Pregnant » 03 -- Moving To London (part 2)

He Died When I Was Pregnant

21 maart 2014 - 20:40

733

7

423



03 -- Moving To London (part 2)

“oh oke, vertel”. “er zijn een aantal dingen die je bij papa en mama kan laten staan”. “hoe bedoel je?”. “nou, er staat hier voor jou een kingsize bed, een bedje voor Jasmine, voor jullie allebei kleding kasten, een televisie, een bank en een eettafel met stoelen”. “hoe komen al die spullen daar?”. “ik ben gisteren met Louis naar de meubelboulevard geweest”. “nee, Liam dat had je echt niet moeten doen”. “ik vond van wel en je kan geen nee zeggen want het staat al in je appartement”. “ahw, super bedankt. Je bent een schat”. “ weet ik”. “oke, stop maar weer”. “dus even voor de duidelijkheid”. ”ja?”. “je moet jullie persoonlijke spulletjes meenemen, poten en pannen en andere spullen om je appartement aan te kleden”. “oke, super dankjewel. Ik zie je morgen”. “tot morgen Angel”. “ik hou van je Liam en slaaplekker”. “ ik hou ook van jou zusje en jij ook slaaplekker en een kus voor papa, mama en Jasmine”. Als ik ophang kijken mijn ouders mij heel nieuwsgierig aan, ik vertel ze wat Liam vertelt en dan ga ik naar boven toe. Op de dingen die ik van Liam niet mee moest nemen hang ik papiertjes met daar opgeschreven: 'NIET MEEVERHUIZEN!!'. Dat moet wel duidelijk zijn toch?



De volgende ochtend 06:00 uur


“Angel wakker worden dan kan je nog douchen, zal ik Jasmine wakker maken?” vraagt mijn moeder die in de deur opening staat. “goedemorgen mam, nee dat doe ik wel dan neem ik haar gelijk mee in de douche scheelt vanavond weer een waterballet” zeg ik slaperig. Mijn moeder maakt mijn gordijnen open en loopt dan de kamer weer uit. Snel stap ik uit bed en loop naar Jasmine haar kamertje toe. “mamaaa” roept ze als ik binnen stap. “goedemorgen meisje, gaan we even douchen?” vraag ik terwijl ik haar uit haar bedje til. Nadat we gedoucht, aangekleed en ontbeten hebben is het al weer bijna half 9. “ik stop de allerlaatste dingetjes in de dozen en zetten de andere spullen alvast in de auto” zeg ik snel tegen mijn ouders. “is goed meid, moet de pop van Jasmine ook in een verhuisdoos?” vraagt mijn vader als ik de tafel afruim. “nee, die neem ik zelf wel mee”. Snel stop ik de overige dingen in de dozen en pak 3 tassen van mijn bed om naar de auto te brengen. Als ik buiten bij mijn auto sta zie ik een verhuiswagen aan komen rijden. Hij stopt voor de deur en er stappen 3 mannen uit. “goedemorgen” zeg ik vrolijk. “goedemorgen, bent u mevrouw Payne?” vraagt een van hun. “ja dat klopt, zeg maar Angel hoor” zeg ik lachend ik geef ze allemaal een hand en loop weer richting de voordeur die nog steeds open staat. Met z'n vieren lopen we naar binnen. Om beurten zeggen ze mijn ouders gedag. “ze meeste meubels hoeven niet mee, ik heb er briefjes opgeplakt, zoals jullie vroegen” zeg ik tegen de verhuizers. “oke, dan zien we dan vanzelf wel. Moeten deze dozen ook mee?” vraagt een van hun terwijl hij naar 4 dozen in de woonkamer wijst. “ja, die ook, zal ik even mee naar boven lopen, daar staat de rest van de spullen” vraag ik aan ze. “ja is goed, die 4 maken we zometeen wel mee” hoor ik een man zeggen. Met z'n vieren lopen we naar boven, eenmaal boven loop ik maar gelijk naar mijn slaapkamer toe. “hier staan de meeste dozen en in deze kamer staan er ook nog een aantal” zeg ik als ik de deur van Jasmine haar kamertje open maak. “oke, nou dat moet wel lukken. Staan er nog ergens anders spullen die mee moeten?” wordt er mij gevraagd. “ja, mijn fiets maar die staat in de garage” zeg ik nadenkend. “als je die buiten bij de verhuiswagen zou willen zetten dan zetten we die er ook in” zegt een verhuizer. “kan ik nog iets voor jullie betekenen?” vraag ik om beleefd te doen. “nee hoor, je kunt naar beneden gaan” zegt een van hun terwijl ze een aantal dozen optillen. “oke, zal ik straks koffie of thee zetten?” vraag ik nog voordat ik naar beneden loop. “ja, lekker” roepen ze alle drie tegelijk.



het duurde ietsjes langer dan gedacht. maar hier is het tweede hoofdstukje dan! wat hopen jullie dat er gaat gebeuren? ik hoor jullie ideeën graag misschien gebeurt het dan ook wel! alles is welkom xxx

REACTIE = MELDING


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 26 maart 2014 - 15:24:
Leuk verhaal


THK1999 zei op 24 maart 2014 - 20:21:
Leuk hoofdstuk !


justmissF24
justmissF24 zei op 22 maart 2014 - 13:55:
Egtt super leukk.

Miss een intiem momentje met een van de boys als ze vertelt over jasmin en haar v vader ofzo en uiteindelijk krijgt ze iets met die boy. Mijn voorkeur gaat naar "louis"

Haha snel verder!


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 22 maart 2014 - 10:41:
hmm, ik hoop zoiezo op een flashback over toen ze haar vriend ontmoette ofzo !

Oke, even in mijn glazen bol kijken ^^ Ik gebruik even de naam Nykle omdat ik dat wel een mooie naam vind en niet weet hoe de vader heette ^^

Angel Pov

Zuchtend sjouw ik de laatste doos naar binnen en plof neer op de bank. Op dit soort momenten mis ik Nykle echt heel erg. Zodra ik aan hem denk verlaat een zachte snik mijn keel. Uit de doos tover ik een foto tevoorschijn en kijk er even hartverwarmend naar. Dan zet ik hem op de schoorsteenmantel en besluit een stukje te gaan wandel met Jasmine. ' Jassie !! Wil je een stukje lopen ? ' vraag ik. Al snel vult haar kleine stemmetje de ruimte met een vrolijk antwoord. We lopen naar de gang en ik help haar met haar jas en schoentjes aan trekken. Daarna stappen we de deur uit, al snel lopen we richting het park. Jasmine is vrolijk een verhaal aan het vertellen tot dat ik tegen iemand oploop. ' Oh... Sorry, het spijt me... ' zeg ik beschamend. ' Geeft niet ' zegt een prachtige stem. De eigenaar van de stem helpt me omhoog en dan kijk in een paar prachtige ogen........


Nou, zoiets verwacht ik dus !!

Anyway, snel verder baby !!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 22 maart 2014 - 8:35:
Leuk!
En ik heb geen idee haha
Xx