Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Hobbit » Barbenusa And The Desolation [The Hobbit Fanfic] » Proloog: Een Nieuwe Reis

Barbenusa And The Desolation [The Hobbit Fanfic]

23 maart 2014 - 16:11

150

0

272



Proloog: Een Nieuwe Reis

Hoi hoi hoi mensen! Dit is weer eens een verhaal over Barbenusa.

Een prachtig landschap was het. Grote, groene vlaktes met bloemen, heuvels en bergen. Er waaide een heerlijk briesje en de zon scheen in de verte.

Hoog boven de grond, vlak onder de wolken vloog Barbenusa op haar grijze Loftwing Larry. Maar ze keek maar amper naar het prachtige landschap onder haar, zij had haar ogen gericht op iets anders aan de horizon. Kilometers verderop zag ze namelijk een berg. Een reuzachtige berg die boven alles uittorende. Het was een prachtige, eenzame berg die maar amper te zien was door de lichte mist aan de horizon.

"The Lonely Mountain," zei ze langzaam. "Erebor.."

Haar Loftwing sloeg een keer met zijn vleugels en Barbenusa zuchtte diep. Ze was er bijna. En dit keer kan ik niet verstoord worden door een ruimteschip, dacht ze bij zichzelf. Haar doel was duidelijk. Ze zag het voor haar ogen. En niemand kon haar nu nog stoppen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.