Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The dream of daan » De voetbalschool

The dream of daan

26 maart 2014 - 19:54

492

1

138



De voetbalschool

Daan gaat naar school en daar krijgen ze ruzie ze slaan elkaar bond en blauw. Daan gaat naar de training en doet knallend zijn best. Maar of Daan door gaat?...

‘’Daan naar beneden komen’’. Daan komt gelijk naar beneden en gaat aan tafel zitten. ‘’ speciaal voor jou’’. ‘’Dank je hoe wist je eigenlijk dat ik ei zo lekker vind’’. ‘’ Gehijmpje’’. ‘’Ga nou maar naar school. Onder weg komt Daan Robbie tegen. ‘’Zullen we samen naar school lopen’’. ‘’ Oke’’. Eenmaal op school komen ze Bas en Marco tegen.’’ Je stinkt’’ zegt Marco. Dan komt Robbie voor Daan op en zegt: ‘’ Als je dat nog een keer zegt sla ik je in elkaar’’. Ze gaan naar hun kluisje en pakken hun spullen. Dan gaan ze naar de klas. Daan kan alleen nog maar denken aan de voetbalschool van vanavond. Hij droomt telkens. Dan vraagt de juf aan Daan is 750+750.’’uhhh 1400’’. ‘’Fout’’ zegt de juf.’’Volgende keer moet je beter voor je huiswerk leren. ‘’Oke’’ zegt Daan. Dan is het pauze. ‘’ Ga je mee naar buiten’’zegt Robbie tegen Daan.’’ Is goed’’. Ze gaan samen naar buiten en komen dan Marco en Bas tegen. Dan zegt Bas weer, je bent dom Daan. Dan zegt Robbie’’ Ik zou maar oppassen want ik sla je echt in elkaar. ‘’Moet ik bang zijn voor jou’’ zegt Marco. ‘’Ja ‘’. En dan slaat Robbie er op los. Ze slaan elkaar bont en blauw. Dan begint Bas, Marco te helpen. Daan vind het niet leuk om te zien dat zijn beste vriend in elkaar woord geslagen. Dus nou slaat Daan ook toe. Dan komt de juf en houd ze uit elkaar. ‘’ Waar slaat dit op’’ zegt de jufvrouw. ‘’ Hij pest mijn beste vriend’’ zegt Robbie. ‘’Als ik dit nog een keer zie dan worden jullie geschoorst’’. Daan, Robbie, Bas en Marco gaan terug naar de klas. Dan zegt Daan tegen Robbie dat hij vanavond gaat voetballen. ‘’Vind je het leuk om te komen kijken vanavond’’. Robbie vind het goed.Eindelijk is de avond aangebroken. Daan mag eindelijk naar zijn eerste training. Hij heeft er echt zin in. Maar als hij in de kleedkamer aan komt dan zit Bas er ook. Hij doet ook mee. Bas is er ook verbaasd van. Uiteindelijk gaan ze voetballen. Ze beginnen met partijtje. Daan staat rechts achter en Bas links voor. Dan denkt Daan ik zal hem eens een poepie laten ruiken. Dan is het zover het partijtje begint. Daan gaat gelijk volle bak erin. Bas ook maar eigenlijk is hij wel een beetje bang. Daan komt mee op en dolt een paar man uit. Dan wordt hij in het penaltie gebied getackeld. Het is een penaltie. Daan mag hem nemen. Hij kijkt goed naar de goal en kiest een hoek. Hij denkt dat hij hem rechts in de onderhoek schiet. Dat doet hij en de keeper duikt over de bal. Dan wordt het uiteindelijk 1-0. Dan gaan ze door poortjes dribbelen. Daar doet Daan het niet zo goed. Daan is uitgeput naar de training. Hij ligt savonds in ben en dan denkt hij dat hij niet door gaat naar de volgende ronden. Dan valt hij in slaap.


Reacties:


xarianatorx zei op 26 maart 2014 - 20:02:
Leuk hoofdstuk! Snel verder
Xx