Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Magic Power (tijdelijk gepauzeerd) » 2 hoofdstuk Nadja

Magic Power (tijdelijk gepauzeerd)

28 maart 2014 - 18:38

411

3

301



2 hoofdstuk Nadja

Geschrokken keek ik naar hem. Ik begon te stotteren 'Ik..ik...Ik.. Ik bedoelde het goed ik wou u leven redden. Maar inplaats van een bedankje stond de man emotieloos op en sleurde Laurisa mee naar binnen, Jij bent gevaarlijk siste hij.' Hij duwde haar weer achter het tralies en liep weg. Zachtjes snikkend zat ik op bed na t denken over zijn woorden, was ik echt zo gevaarlijk? Ik probeerde toch alleen te helpen? Ruw werd ik uit mijn gedachten gestoord het was Harry, 'het spijt me Laurisa' zei hij.. 'Ik bedoel ik wilde je helpen hem laten zien dat je niet gevaarlijk bent.' Ik keek naar Harry en zag een traan over zijn wang rollen, ik kon het niet laten en stak mijn hand door het tralies en veegde met mijn duim zijn traan weg. Liefjes keek hij mijn kant op, 'Hoe kan het toch dat jij de enige bent die hier bent? Je bent niet gevaarlijk' gilde hij, Ik hoorde de woede in zijn stem en schrok ervan zo had ik hem nog nooit voor mij zien staan. Een traan rolde over mijn wangen' Laurisa wat is er?' Vroeg Harry bezorgd 'ik weet het niet ik was voor het eerst in jaren buiten en ik vond het zo mooi snikte ze. Ik wou dat ik er langer van kon genieten maar ik ben gevaarlijk Harry.' Harry keek me aan en riep toen 'NEE! Laurissa luister naar me je bent niet gevaarlijk!' Maar Harry stamelde ze 'iedereen vind mij gevaarlijk anders zat ik hier niet jij hoort niet met mij om te gaan jij hoort wel een leven buiten dit alles te hebben en niet je vrije tijd hier door brengen je vrienden worden het ook beu dat je met me omgaat.' Verbluft keek Harry naar Laurissa, 'Denk je hier echt zo over maak jij je zorgen om mij en mijn leven?' ' Uh... Ja zei ik uiteindelijk.' 'Hoor je wat je zegt' riep Harry weer met die woede in zijn stem 'maar prima 'als jij dat denkt dan ga ik wel lekker weg!' 'Maar.. Harry zo bedoelde ik dat toch niet' probeerde ik nog. Maar het was te laat hij was weggelopen. De tranen brandden achter mijn ogen en ik kon het niet bedwingen ik begon te huilen en het stopte niet. De hele tijd huilde ik en keek ik naar de foto van Harry zo viel ik huilend in slaap met de gedachten dat ik Harry voor altijd kwijt was...


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 2 april 2014 - 18:19:
Ceeeep on going girll<3


Nadja
Nadja zei op 30 maart 2014 - 14:28:
Jup maar dat is ook een beetje mijn probleem ik hou echt heel veel van verhalen schrijven maar punten comma's en aanhalingstekens plaatsen heb ik veel moeite mee daar ben ik nooit goed in geweest en toch hou ik van verhalen schrijven


Dreamy zei op 29 maart 2014 - 8:32:
het is een beetje moeilijk te lezen, het is handiger om na een punt een enter te doen en uitspraken tussen aanhalingstekens te doen, en comma's te gebruiken.