Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 38

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:47

323

0

228



Hoofdstuk 38

--the next morning--
'Joyce, Joyce' hoor je iemand in je oor fluisteren. Je hebt geen idee welke idioot het is dus sla je maar een kussen in de richting vant geluid. 'lamerust.' zeg je terwijl je verder onder de dekens kruipt. 'ok wat jij wil' hoor je die zeggen. eindelijk rust denk je en je legt je goed. Maar de rust is van korte duur als je plots iets ijskoud over je voelt. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' gil je en je schiet recht. Als je zicht goed is zie je Maite en Hann doodgaan vant lachen. Hann heeft een lege emmer vast en al het water hangt nu zo een beetje over jou. 'tja wie niet horen wil moet voelen.' probeert Maite tijdens het gieren door te zeggen. 'Waarom lieten jullie me niet gewoon slapen?' zeg je met een pruillipje. 'omdat we ons Maite hier na here gynaecoloog moete brenge.' zegt Hann terwijl je naar Maite wijst. 'hier? in Italië?' 'jup' antwoord Hann. 'spreekt een van ons italiaans?' vraag je weer. 'nope' antwoord Hann. 'hoe gaan wij dieje dan verstaan? Als ge mij laat vertalen wete da we eindigen met een verhaal waar Maite verkracht is door ne roze olifant in het snoephuisje van de boze heks van Hans & Grietje e.' Maite en Hann kijken je raar aan en schieten dan in hun lach. 'maar nee, we praten er engels mee e kip!' zegt Maite. 'ok geef me dan een minuutje even opfrissen.' zeg je en je gaat de badkamer in.
--even later--Iedereen is klaar en jij komt er ook bij. 'mag ik eerst nog iets eten?' vraag je terwijl je al richting het restaurant gaat. 'doe dat maar onderweg. We zijn al bijna te laat.' zegt Hann en trekt je weer mee. 'waar zijn de jongens eigenlijk?'vraag je na een tijdje. 'interviews en straks inpakken. We vertrekken straks naar Zwitserland.' zegt Maite terwijl jullie naar de auto gaan. 'a ok..' zeg je zachtjes en stapt mee in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.