Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Cancer changes your whole life!!! *finished!* » chaper O6 (last chapter!)

Cancer changes your whole life!!! *finished!*

1 april 2014 - 16:44

750

6

336



chaper O6 (last chapter!)

na lang wachten is hier dan eindelijk!!! enjoy! ps, binnenkort komt nog een epiloog ;)

Er gaan denk ik 5 dagen voorbij, waar ik veel slaap. Elke keer ben ik bang of ik ze nog wel open. Deze ochtend word ik nog wakker. Ik zucht. Ze zeggen dat dit waarschijnlijk mijn laatste dag is. One direction, little mix en 5sos zijn nog steeds niet geweest, en waarschijnlijk zullen ze ook niet meer komen, ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik zucht en stap uit bed. Vervolgens ruil ik mijn pyjama voor mijn kleren. Ik ga voor de spiegel staan en een pruik op. Ik doe de haren van de pruik in een schuine vlecht en gooi hem over mijn schouders. Waarom? Waarom ik? Waar heb ik dit alles aan verdient? Demi, Maud en Nadine willen nu ook niks meer met me te maken hebben. Ik wens te weten waarom. Ik ben ook uit de groeps app van onze klas en met alle directioners gegooid. ‘Oh my god! You’ve got nice clothes!’ Ik hoor de stem van Jesy. Ik draai me om en glimlach verlegen als ik mijn grootste idolen zie. Niall rent naar me toe en geeft me een echt Horan hug. ‘How are you girl?’ Vraagt Harry als ik half stik. ‘Niall.I.Need.Air!’ Piep ik. Meteen laat hij me los en verontschuldigd hij zich. ‘No problem my boy.’ Lach ik.

*Een paar uur later*
We lachen om alles en niks. ‘Oh my gosh girl, what’s that on your wrist? Are that scars?’ Roept Jade opeens. Shit. ‘No.’ Zeg ik kortaf en verberg mijn polsen. Iedereen kijkt me streng aan. Ik zucht. ‘Okay, yes..’ Harry pakt mijn pols vast, en kijkt ernaar. Voorzichtig geeft hij er kusjes op. Ik bloos even. ‘Let this never happen anymore.’ Zegt hij zacht. Dat zal ook nooit meer gaan. Morgen ben ik toch dood.
Dan komt dokter Leduc binnen. ‘Hello!’ Zegt hij vrolijk. We glimlachen. ‘What do you think, boys and girls, is she nice?’ Vraagt hij. ‘She’s so cute! And very very nice!’ Roepen ze in koor. Ik bloos, en de dokter lacht. ‘Would you like to make a picture with her?’ Iedereen knikt. Ze gaan om me heen zitten en de dokter maakt een paar foto’s. Als hij klaar is loopt de dokter weer weg. Ik kijk een beetje droevig naar onder. ‘What’s up, babe?’ Vraagt Louis. ‘Why aren’t you happy? Don’t you like us?’ Vraagt Calum. ‘Of course I do!’ Zeg ik. ‘So, what’s wrong than?’ Vraagt Perrie. ‘Are you kidding me? I’ll remember this day till my dead and after that!’ ‘Then why are you seem so sad?’ Vraagt Zayn. ‘Because none of you will remember this!’ Ze schrikken en kijken elkaar aan. ‘Why won’t we remember this? This is a really special day for us! Of course we’ll remember this untill our dead and after! We’ll thinking of you everyday with every fan or whatever!’ Zegt Michael. De tranen springen in mijn ogen, maar snel knipper ik ze weg. ‘I… I don’t know what I should say now!’ Geef ik toe. ‘That doesn’t matter! We can see in your eyes what you feel!’ Harry geeft me een knuffel. ‘And you’re tired, right?’ Zegt Liam waarna ik knik. ‘And you’re the most happy and gorgeous girl I’ve ever seen!’ Wacht wat? Op de allerlaatste dag dat ik leef, komt mijn grootste droom uit? Harry Styles zij dat ik… OMG! Voor dat ik het zelf door heb vallen de tranen in mijn shirt. ‘Good evening boys en girls, ladys and gentlemen!’ We kijken op en zien dokter Van Der Laan staan. ‘Hello.’ Zeggen we een beetje vaag. ‘Allright, I’m really sorry, but I’m afraid that you need to go. This girl is really tired if you can see, and I think your managers won’t be happy if you’re late!’ Ze knikken. Ze zeggen gedag, en willen weglopen maar Harry rent nog even terug. ‘And don’t forget, you’re the most gorgeous girl I’ve ever seen! We won’t forget you!’ Hij geeft me een zoen op de lippen. ‘I wish you’ll have the best time in heaven! You can always watch us from there above!’ Hij wijst naar de lucht. Ik glimlach en dan hij snel loopt achter de anderen aan, waarna dokter Leduc weer binnen komt. ‘Ga maar slapen.’ Zegt hij en sluit de gordijnen. ‘Vaarwel, Nanette.’ Zegt hij met tranen in zijn ogen. ‘Het spijt ons heel erg!’ Zegt hij voor hij de deur sluit. Ik glimlach en sluit mijn ogen, zonder ze ooit nog te openen. Mijn ademhaling stopt en zo ook mijn hart, met kloppen….


Reacties:

1 2

Sannexx
Sannexx zei op 28 jan 2015 - 22:29:
Omg boem
Right in the heart
en nu huil ik


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 5 aug 2014 - 13:21:
Wauw! Alles net in een keer gelezen. Gewoon... Wauw. Ik huil!


x1Dx
x1Dx zei op 4 aug 2014 - 23:31:
Ik heb het helemaal gelezen!
Het is super mooi en zielig verhaal
Goed geschreven! X


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 1 april 2014 - 18:36:
Zo zielig !!


DoncastaBabe
DoncastaBabe zei op 1 april 2014 - 18:20:
Aww ik hou van jou meid ik hoop dat dit nooit hoeeft te gebeuren en dat gqat het ook niet schat. By the way je hebt het echt kei mooi geschreven xx je sis! Love you xxxxxxx