Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He Died When I Was Pregnant » 05 -- I'm Single...

He Died When I Was Pregnant

2 april 2014 - 20:49

528

7

452



05 -- I'm Single...

Liam en ik schieten allebei even in de lach. “mama ikke honger” zegt Jasmine. “wacht, is dat jou dochtertje” zegt Louis verbaasd. Ik knik en kijk hem dan aan. “hoe oud ben je?” vraagt Harry nieuwsgierig. “ik ben 22, hebben jullie nog meer vragen?” zeg ik lachend. “ja, hoe oud is Jasmine?” vraagt Louis die me nog steeds een beetje verbaasd aan kijkt. “ze is 3” zeg ik terwijl ik Liam even aan kijk. “dus je was op je 19e zwanger” concludeert Zayn. “18e om eerlijk te zijn” zeg ik een beetje beschaamd. “zullen we even op de bank gaan zitten” stelt Liam voor. We lopen met z'n alle naar de bank toe. Jasmine zit op het kleed voor de televisie met haar pop te spelen. “waarom vertel je ons niet iets over jezelf dan doen wij dat ook” stelt Zayn voor. “oke ik vind het goed” antwoord ik. “wacht, Liam je had best mogen vertellen dat je met je bandleden in één huis woont” zeg ik lachend. “oh sorry” zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. “Angel jij begint met vertellen” roept Niall. “nou ik ben Angel, ik ben 22 jaar oud ik heb een opleiding gedaan om choreograaf te worden. Ik heb een dochtertje van 3 jaar oud, Jasmine. En haar vader is overleden toen ik zwanger was, verder nog vragen?” vraag de anderen. “mama, ikke honger” roept Jasmine boos. “zal ik friet gaan halen?” stelt Liam voor. “ikke ook vietjes” roept Jasmine blij. “ja, jij mag ook frietjes lieverd” zeg ik lachend. “ik ga mee” roepen Niall en Harry tegelijk. “en ik ga even snel douchen” roept Zayn die al naar de trap toe loopt. Liam schrijft op een briefje wat iedereen wilt eten. “Angel mag ik jou auto even lenen? Dan zet ik je auto gelijk in de garage als we terug zijn” roept Liam vanaf de gang. “is goed, ben je wel voorzichtig?” vraag ik als ik hem de sleutel geef. “dat ben ik altijd” roept hij terwijl hij met Harry en Niall naar buiten gaat. “kijk nou, ze is in slaap gevallen op die stoel” zegt Louis die naar een slapende Jasmine kijkt. “heb jij eigenlijk al weer een relatie gehad sinds Jasmine haar vader is overleden?” vraagt Louis nieuwsgierig. “nee, ik heb me op school gericht en voor Jasmine gezorgd” zeg ik zachtjes. “en hoe zit het met jou liefdesleven?” vraag ik lachend aan Louis. “nou ik ben single” zeg hij wenkbrauw wiebelend. We schieten allebei in de lach voor zijn actie.





De volgende ochtend, 10:00 uur

“Angel, wakker worden we gaan ontbijten” zegt een stem dicht bij mijn oor. Langzaam open ik mijn ogen en dan kijk ik recht in de ogen van Louis die met Jasmine in zijn armen naast mijn bed staat. “goedemorgen schat, heb je lekker geslapen”







helloo Beautiful,

sorry dat het soms zo lang duurt voordat ik weer een stukje online zet. maar ik heb het nog al druk met school en werken.... en daar komt natuurlijk ook nog bij dat ik nog steeds bezig ben met het verder schrijven dat deze story en The Old Picture



ik hoor graag jullie voorspelling en ideeen voor dit verhaal!

REACTIE = MELDING xxx


Reacties:

1 2

1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 2 juni 2014 - 20:43:
Dit verhaal is super! Melding voor het volgende hoofdstuk! X


princess
princess zei op 4 april 2014 - 17:30:
I like this story x


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 april 2014 - 16:39:
Voorspellingen hmm ? Laat ik dat nou even leuk vinden !!

Louis Tomlinson

' Goedemorgen schat, heb je lekker geslapen ? ' hoor ik de stem van Angel zeggen. Ik doe mijn mond open maar Jasmine begint al te kraaien. ' Jaa !! Mama ook lekkel geslapen ? ' vraagt ze met haar schattige stemmetje. In mijn gedachte zucht ik, wat zou het fijn zijn als ze dat tegen mij zei. ' En Louwies is lief !! ' schreeuwde ze weer door de kamer. Lachend klimt Angel uit bed en met z'n drieën lopen we richting de keuken. We leken net een gezinnetje, een mooi gelukkig perfect gezinnetje. Het enige probleem is dat Angel waarschijnlijk niet op mij is en Jasmine niet mijn dochter is......


Nouwwww, mijn voorspelling is:
- Louis kende de vader van Jasmine
- Ze houden van elkaar
- Jasmine gaat Louis papa noemen
- Er gebeurt iets met Liam 0_0 !
- Iedereen is verdrietig
- Liam wordt weer beter en er komt een happy end !

Veel succes !


x1Dx
x1Dx zei op 3 april 2014 - 11:49:
Aaah leuk melding
Xxx


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 3 april 2014 - 8:44:
Ahaha
Snel verder!!