Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ De waarheid tegen Zayn.

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

5 april 2014 - 19:01

527

2

272



~ De waarheid tegen Zayn.

Hier ga ik dus zeggen hoe ik over Louis denk, ofja beter gezegd ik ga het proberen... Veel leesplezier x !

Ik zit in mijn kamer, denkend aan hoe ik het Zayn zou vertellen en hoe hij zou reageren. Hij zal niet reageren van: 'Awh, dat is schattig! Louis heeft stiekem ook een oogje op jou.' nope, Zayn zou eerder reageren als: 'WAT?!? Jij en Louis, dus niet! Vergeet het maar er gaat niks tussen jullie komen, ben je helemaal gek?' ja zo zou hij dus reageren. Achja, waarom ben ik zo bang voor zijn reactie? Wat boeit het me? Het is toch mijn leven... Waarom mag ik eigenlijk niet met Louis daten, is er dan iets mis met Louis of misschien is er iets waardoor het niet kan? Of zullen ze een afspraak hebben gemaakt dat de jongens niet mogen daten met de zusjes van anderen. Zoiets las ik namelijk wel op een 'directioner-site'.
Ik ga voor de spiegel staan en kijk naar mezelf. 'Oke, Zayn ik moet je iets vertellen... Ik ben op Louis.' Oefen ik, 'Nee, zo moet ik het niet zeggen!' zeg ik hardop. 'Dus Zayn... Ik moet je iets vertellen en ik weet dat je het niet wil, maar ik kan er helemaal niks aan doen! Ik ben verliefd op Louis en wil met hem gaan daten.' Dat gaat al iets beter, denk ik...
Dan opeens komt Zayn mijn kamer binnen, ik denk dit is mijn kans! 'Hey, wat kom je doen?' Vraag ik. 'Oohnee, ik kom gewoon even kijken hoe het met m'n lieve zus gaat.' Zegt Zayn lief... Oh shit denk ik, moet hij weer op dit moment lief gaan doen? 'Zayn, ik moet je iets vertellen en ik weet dat je het eigenlijk niet wil maar ik... euh... ik... i-ik....' Ik kom maar niet uit mijn woorden.... 'Ja jij jij, jij wat?' Vraagt Zayn. Een paar seconden bedenk ik me en wil ik het niet zeggen maar ik denk dat: wat kan het mij schelen wat hij denkt? Dus ik zeg het maar gewoon. 'Oké Zayn, ik weet dat je 't niet leuk gaat vinden maar ik kan er niets aan doen! Ik ben verliefd op Louis...' Schreeuw ik bijna. Zayn kijkt me verbaasd en geschokt aan. Ik ben al bang voor zijn reactie, maar hij blijft me aanstaren. Dan schudt Zayn zijn hoofd en begint te lachen. 'Hahahahahaha, jij en Louis je maakt een grapje. Dit is geen leuk grapje Doniya!'
'Zayn het is de waarheid!'
'Hou je kop! Je gaat NOOIT iets met Louis krijgen en daar zorg ik dan wel voor. Er zijn nog duizenden andere jongens die je wel zouden willen hebben!'
'ZAYN, waarom gun je me een vriendje gewoon niet? Ik snap dat je me wil beschermen en dat is heel schattig maar het is toch mijn leven en ik snap trouwens ook niet waarom je je eigen zo druk maakt daarover?!'
'Ach shut up, je hoorde me en je gaat niks met hem krijgen en de reden is... eh... dat vertel ik je niet omdat het je niks aangaat bitch!' Zayn beent kwaad mijn kamer uit. 'Dan flikker je toch lekker op, ik geef er geen fuck om wat je zegt hoor!' Roep ik hem na. 'LALALALA!!!' Hoor ik Zayn kwaad zingen.
Ach fuck up denk ik.


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 8 april 2014 - 18:35:
GeNiall dit !

Ik ga snel verder met de rest lezen x


angel18
angel18 zei op 5 april 2014 - 18:51:
Vertel het hem eerkijk duurt het langst toch en je schrijft goed hihihi