Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ Gesprek met Louis.

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

5 april 2014 - 19:33

502

2

266



~ Gesprek met Louis.

Oké ik zal het Louis toch moeten vertellen, hoe bang ik ook ben... Misschien is hij wel helemaal niet op me?!? Hier het 2e deel.

Na de ruzie met Zayn heeft hij niet meer tegen me gepraat, zelf met het avond eten niet. Toen de kip recht voor me stond, vroeg hij aan mijn zusje (die langs me zat) of ze het wilde pakken voor hem terwijl ik er tegenover zat! Het enige wat hij deed is me boos aankijken. Ik wil echt weten waarom dat dan niet mag? Na het eten ben ik naar mijn kamer gegaan en heb ik Louis gebeld. Hier volg het gesprek.
'Hey met Louis, waarom bel je babe?'
Ik voel mijn wangen rood worden en antwoord:
'Hey euh... Nou ja, ik wilde vragen of je ook op..'
Ja dat kan ik toch niet zomaar vragen wat gênant!
'Of je ook op?'
'Ja sorry, ik bedoelde hebben jullie soms een 'afspraak' met elkaar dat jullie niet met de zusjes mogen daten?'
'Euh met wie?'
'Met One Direction natuurlijk!'
'Hoezo dat?'
'Oh euh...'
Ik kan natuurlijk niet zeggen: nou ik ben stapel op je en Zayn wil niet dat ik met je ga daten.
'Oh euh?' herhaalt Louis.
'Nou... Niall vindt je zusje Lottie erg leuk en jij wil niet dat Niall met je zusje date.'
'What the fuck? Meen je dat, ik wil inderdaad niet dat NIALL met MIJN zusje gaat DATEN! Hoe weet je dat?'
Shit denk ik...
'Euh Lottie belde me op en baalde er erg van..'
'Ik moet met haar praten ik bel je later terug, bedankt voor de info babe!' Louis maakt een kus geluidje en hangt op.
'Dat heb je goed verzonnen.' zeg ik hardop maar dan bedenk ik me. 'FUCK IT! Nu gaat Louis het aan Lottie vragen en het is niet eens waar!' zeg ik nogsteeds hardop, ik sla snel een hand voor mijn mond. Ik blijf vloeken totdat Waliyah binnen komt. 'Zussie, wat is er?' Vraagt ze lief. 'Nee niks, ga maar.' Waliyah knikt en gaat weg.
Wat moet ik nu doen?! Vraag ik me af...

Na ongeveer een uurtje belt Louis me weer op, ik durf haast niet op te nemen maar ik kan hem toch niet eeuwig ontwijken. Snel verzin ik een smoes (waar ik heel goed in ben *kuch kuch*) en neem ik op.
'Hey met mij.'
'Hoi, ik heb net met Lottie gepraat en het klopt...'
'WAT?!?' Roep ik hard door mijn mobiel.
'Sorry ik bedoel, zie je wel.'
'Ik ben echt blij dat je het hebt verteld echt super dat je het durfde hoor babe.'
Ik snap er echt niets van, ik schiet in de lach het was allemaal nog waar ook! 'Kan ik misschien bij je langs komen?' Vraag Louis verlegen, zelf begin ik ook te blozen.
'Ehm, natuurlijk dat zal Zayn ook wel heel leuk vinden.' Mijn stem klinkt niet zo enthousiast...
'Oke, ik zit hier toch in de buurt dus ik kom wel naar je toe!'
'Weetje, er zit hier een park in de buurt we kunnen er heen gaan en een wandelingetje maken en praten en zo.'
'Euh.. Ja lijkt me gezellig. Dan zie ik je daar om kwart voor 7 oké?'
'Oké, tot straks!'
'Tot straks, babe.'
Ik hang de telefoon op en kan het nog steeds niet geloven. Lottie is echt op Niall!


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 8 april 2014 - 18:37:
Toeval !!
You lucky badass Doniya !!!


x1Dx
x1Dx zei op 6 april 2014 - 19:12:
Leuk!
Haha toeval!
Xx