Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ Niall en Perrie?

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

6 april 2014 - 11:52

911

3

260



~ Niall en Perrie?

Ik snap er dus helemaal niks meer van... Niall loves Perrie? Nerrie?

Ik lig langs Zayn, niet in zijn bed maar erlangs...
Ik begrijp niet waarom Niall met Perrie zou willen? Niall en Zayn zijn beste vrienden. Er moet dan wel een hele goede reden zijn. Maar het nieuws is niet altijd echt! Na dat wat Zayn zei: 'Maar Niall heeft vaak smoesjes om weg te kunnen.' Wist ik het al helemaal niet! Het zou nep kunnen zijn maar waarom dan zo'n smoesje?
Dat soort vragen spoken door mijn hoofd. Zayn draait zijn hoofd en opent zijn ogen. 'Wat lig jij hier nu weer te doen?' Vraagt hij. 'Pijn te lijden op deze koude vloer, maar waarom ben je niet bij Perrie jullie hebben toch afgesproken?'
'Ja eigenlijk wel... Maar ze zei af.'
'Perrie zegt iets af? Dat is niks voor haar!'
'Tja... Ze zal wel weer bij die lul zijn.'
Ik knik en sta op. 'Ik uh... Ik ga me even omkleden.'
'Oh oke, ga je vandaag weg?' Vraagt Zayn dan opeens.
'Ja ik had wel afgesproken...'
'Met wie?'
'Louis.'
'Pfftt...'
'Sorry...' Ik loop de deur uit en ga naar mijn eigen kamer. Ik zoek een leuk setje uit en makkelijk. Ik pak mijn donkerblauwe skinny jeans en een witte hoodie met paarse letters erop, dan pak ik mijn paarse Nike Air Max en trek ze aan. Als ik naar de huiskamer loop om een ontbijtje te maken word ik gebeld.
Het is Louis.
'Hey met LouLou.'
'Hey, Boo.'
'Noem me niet zo!'
Louis voelt zich beledigd.
'Sorry, schat.'
'Hahaha, zullen we samen ontbijten?'
'Oeh, gezellig. Waar?'
'Dat restaurantje langs Starbucks.'
'Awh tuurlijk, maar waarom ik?'
'Hoezo, ben je niet blij dan?'
'Tuurlijk wel!'
'Nou dan, ik kom je zo ophalen babe.'
'Is goed, BooBear.'
'Tsss...' Louis heeft de telefoon opgehangen.

De deurbel gaat. Ik open hem.
'Louis!' Roep ik. 'Dag, babe.' Louis haalt een bosje rozen van achter zijn rug vandaan. 'Oh!' Roep ik en sla mijn handen voor mijn mond. Louis geeft de rozen aan me. Ik pak ze dankbaar aan. 'Oh my god, wat lief.' Ik vlieg hem om de hals. 'Weet ik.' Grinnikt hij. Ik por hem en hij lacht. Hij pakt mijn hand en we lopen samen naar het restaurantje.

'Oh my fucking god! Kijk Louis!' Hoor ik vele meisjes roepen. 'Omg, dat is Doniya de zus van Zayn!' Maar we negeren ze gewoon. We zitten aan tafel en ik bestel een ommeletje, Louis ook.
Toen het eten werd gedineerd begonnen we meteen te eten want we hadden zoveel honger. 'Smaakt goed.' Zegt Louis. 'Ja zeker.' Zeg ik. Dan denk ik aan Niall en Perrie, ik stop met eten. 'Louis?' Vraag ik. 'Ja?'
'Heb je ook gezien dat Niall en Perrie blijkbaar iets hebben?'
'Nee?!?' Louis gooit zijn vork bijna weg.
'Ze hebben Niall en Perrie gespot, ze liepen hand in hand en zagen er super veliefd uit! Zayn is er kapot van..'
'Dat verklaart alles!'
'Wat verklaart alles?'
'Dat Niall telkens weg moet en er een vreemd smoesje voor verzint.'
We springen van tafel en bedanken de mensen die er werken, Louis pakt meteen zijn mobiel en belt Niall. 'Ik en Doniya komen naar je toe oke?' Zegt hij. 'Euh, oke?' Hoor ik de stem van Niall zeggen en Louis hangt de telefoon op. 'We vliegen nu naar Ierland.' Zegt Louis vastbesloten. Hij bestelt meteen 2 tickets voor de eerste de beste vlucht. Ik bel mijn moeder en zeg dat ik naar Ierland ga omdat het heel belangrijk is. 'Als je niks raars doet is het goed. Tot vanavond schat kuskus.' Zei mijn moeder.

We reden met een taxi naar het vliegveld. Na 3 uurtjes zaten we al in het vliegtuig opweg naar Ierland.
We zijn aangekomen en het vliegveld is in Mullingar. We nemen de taxi naar Niall's huis en we zijn aangekomen.
'Hey, we moeten nodig met je praten.'
Niall begint zich ongemakkelijk te voelen. 'Ehm oke, ja kom maar binnen.' We lopen naar binnen en nemen plaats op de bank. 'Ja wat was er dan?' Vraagt Nialm terwijl hij me aandachtig bekijkt. 'Dat weet je heem goed en stop met het bekijken van Doniya voordat je haar ook afpakt.' Niall wordt rood. 'Ik weet niet waar je het over hebt Louis.' Zegt hij dan. 'Zayn zat gister te huilen toen hij het nieuws keek.' Zeg ik boos. 'Dat is niet mijn probleem dat hij jankt?' Zegt hij. Nu word ik echt boos en stap op hem af maar Louis pakt me vast. 'Rustig, babe.' Zegt hij kalm. 'Ja, deze lul doet net of hij niks weet! JIJ HEBT IETS MET PERRIE EN JE WEET DAT ZAYN EN PERRIE MET ELKAAR HEBBEN!' Schreeuw ik. Niall scant mijn figuur. 'Rustig maar, beauty.' Zegt Niall. 'Je houdt je tengels van haar af!' Roept Louis. Ik ga zitten. 'Ja ik heb iets met Perrie en Perrie heeft niks met Zayn meer. Zayn heeft het uitgemaakt zei Perrie!' Roept Niall. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Dus Perrie liegt?'
'Ja, blijkbaar.'
'Wat een bitch.' Zeg ik. 'Zeg dat wel...' Zegt Louis die ook verbaasd naar Niall kijkt. 'Willen jullie hier blijven slapen?' Vraagt Niall, we knikken.
Niall loopt naar de keuken en haalt koekjes en zet ze op tafel. Ik kijk naar Louis die kijkt verliefd naar de koekjes. 'Pak maar.' Niall ziet het ook. Louis pakt meteen een koekje. Niall en ik schieten in de lach. 'Dus jullie zijn een koppel?' Vraagt Niall dan. We zijn allebei stil en ik switch naar een ander onderwerp. 'Hoe is het om alleen te wonen?' Vraag ik. 'Oh gewoon, alleen..' Zegt Niall dan terwijl hij pruilt. 'Vanavond niet hahaha!' Lach ik en Louis en Niall knikkem met en brede glimlach op hun gezicht.


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 8 april 2014 - 18:51:
Pez ! You badasss !!!

Confuuuuusing !!


angel18
angel18 zei op 6 april 2014 - 13:20:
Omg snel verder ik haat perrie maar niet echt hoor alleen in dit verhaal omdat ze zayn pijn doet. Waneer komt een nieuw stukje


angel18
angel18 zei op 6 april 2014 - 13:19:
Omg snel verder ik haat perrie maar niet echt hoor alleen in dit verhaal omdat ze zayn pijn doet. Waneer komt een nieuw stukje