Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ Ben ik een player?

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

7 april 2014 - 19:46

1415

4

298



~ Ben ik een player?

Oke, dus... Niall & Louis zijn op me! Aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant ook weer niet.... Wowowow, als Zayn HIER achter komt.....

In Niall's lichaam.
I hope so, ik hoop dat ze ook op MIJ is en niet op Louis. Louis heeft altijd het leuke meisje, kijk naar Eleanor. Over Eleanor, waarom was het uit gegaan? Als het nu niet uit was had ik Doniya gehad! Ofja, denk ik.... Nog beter gezegd: hoop ik. Toen ik op haar bed zat, voelde ik de kriebels in mijn buik, en de pijn in mijn arm (die nu al bijna over is) omdat ik zo dicht bij haar zat. Ik ben duidelijk verliefd, zo verliefd ben ik nog nooit op een meisje geweest... En natuurlijk ook niet op een jongen! Bij die gedachtes lach ik en Doniya hoort het. 'Waarom lach je?' Vraagt ze. 'Nee, nothing...' Waarom zeg ik niet gewoon wat ik denk? Bang dat ze me uit gaat lachen.
Ik sta op en loop naar Doniya's bed toe, ik ga erop zitten. Meteen die kriebels in mijn buik... Wat een fijn gevoel eigenlijk! 'Hey, wat doe je?' Vraagt ze lachend. Ik zie haar perfecte lach en opeens gebeurd het.... Ik zoen haar.

Terug in Doniya's lichaam.
Opeens komt Niall op mijn bed zitten. 'Hey, wat doe je?' Vraag ik lachend en Niall kijkt me super verliefd aan. Opeens buigt hij zich voorover en hij zoent me, opeens voel ik kriebels in mijn buik en ik voel de verliefdheid weer opkomen. Dit is niet goed, ik word weer verliefd op Niall! Maar op dat moment krijg ik de schrik van mijn leven, Harry staat in de deuropening en kijkt verbaasd. 'We-we-wat zijn jullie aan het doen?!' Roept hij. Dan komt Louis binnen, heel vrolijk. Dan kijkt hij naar ons bed. Ik duw Niall van me af zonder medelijden. Hij knalt met zijn rug tegen de ijzeren leuning. 'AUW!' Schreeuwt hij. Louis en Harry staan nog steeds in de deuropening. 'Wie zoende wie?' Vraagt Louis boos. Niall wordt rood, hij steekt zijn hand op en rent naar zijn eigen bed. 'Ik kan mijn beste vriend niet eens vertrouwen?' Zegt Louis dan rustig. Niall krabt op zijn hoofd. 'Ik ik... Het gebeurde gewoon, mijn lichaam dee-' Niall mocht zijn zin niet afmaken. 'NIKS MIJN LICHAAM DEED HET! ALS JE LICHAAM HET DEED WAAROM STOPTE JE DAN NIET?' Schreeuwt Louis. Harry probeert Louis te kalmeren maar het lukt niet. Ik kijk naar Louis die boos op Niall afloopt. Ik zie dat Niall bang is, hij wil zijn beste vriend niet kwijt raken. 'Sorry, bro. Het is allemaal mijn schuld, ik kon er gewoon niet meer tegen. Telkens zie ik jullie zoenen en verliefd zijn en ik, ik zit daar dan langs jullie. Ja, Louis. Ik ben ook verliefd op Doniya.' Niall krijgt tranen in zijn ogen. 'Niall, ik snap je maar dan kan je je fucking bek wel van de hare afhouden?' Roept Louis. Dan haalt Niall zijn schouders op en Louis wordt razend. Hij slaat Niall recht in zijn gezicht. Meteen grijpt Niall naar zijn neus. 'Auw!' Kreunt hij terwijl hij zijn ogen dicht heeft. Ik ben bang, Harry ziet het. Hij pakt mijn hand en neemt me mee de gang op. 'Blijf even hier.' Zegt hij en ik knik. Zelf loopt hij terug de kamer in. 'Auw, Louis stop!' Hoor ik Niall's stem roepen. 'STOP!' Hoor ik Harry dan schreeuwen. Precies kan ik niet horen wat ze zeggen maar het geslaan stopt. Louis komt de gang op lopen en trekt me mee de kamer in. 'Kijk is Niall.' Zegt hij en hij zoent me recht voor Niall's neus. 'Ze is van mij!' Roept Louis. 'Stop met haar af te pakken, ze is van mij zeg ik je, van mij!' Schreeuwt Louis. Niall staat op en trekt me zijn kant op met zijn ene arm. Hij houdt me stevig vast om mijn middel. Ik word bang als ik Louis woedend zie kijken. Ik weet niet wat ik moet doen en begin te huilen. Harry neemt het op voor me. 'Kijk wat jullie Doniya aan doen? Dat zien jullie zeker niet, stelletje egoïsten! Als jullie zo doorgaan kiest ze geen een van beiden!' Roept hij. Ik maak me los uit Niall's grip en loop de gang op. Louis rent me achterna, hij pakt mijn arm vast en praat tegen me. Ik negeer hem en ruk me los. Er is niemand in de gang. 'Doniya, alsjeblieft stop!' Hij pakt me en draait mij naar zich toe. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten en ik begin weer te huilen. 'Het spijt me heel erg.' Zegt hij dan. Ik kijk hem aan en zoen hem. Dit voelt veel beter dan bij Niall. Maar eigenlijk voel ik me een player. 'Je moet de waarheid aan Niall vertellen, babe.' Ik knik en loop naar mijn kamer. 'Niall..' Zeg ik. 'Sorry, maar ik heb geen gevoelens voor je. Ik-ik heb al met Louis, het spijt me heel heel heel heel heel erg... Ik wil je geen pijn doen maar vergeet me. We kunnen vrienden blijven.' Zeg ik en Niall knikt. 'Het was zo dom van me om je te zoenen, ik wist dat je met Louis hebt en dan zoen ik je. Sorry.' Zegt hij. 'Het kan gebeuren.' Zeg ik. Dan kijk ik naar Louis en gebaar hem dat hij ook zijn excuus aan moet bieden.

In Louis' lichaam.
Eigenlijk wil ik mijn excuus niet aanbieden... Hij heeft dus wel MIJN vriendinnetje gezoend! Maar toch moet het, al wil ik het niet. Ik loop naar Niall toe en ik steek mijn hand uit. 'Sorry, voor mijn reactie...' Zeg ik. Niall knikt. 'Sorry dat ik je girlfriend achter je rug zoende, bro.' Ik lach en geef hem een bro-knuffel. 'Dus is alles opgelost.'Vraagt Doniya dan. Ik en Niall knikken. 'Maar beloof je, dat je je gevoelens voor Doniya het huis uitzet?' Vraag ik, Niall begint te lachen. 'Ja ik zal al mijn gevoelens voor Doniya het huis uit zetten.' Ik lach en Niall ook.
'Eigenlijk kwamen ik en Harry jullie ophalen, jullie mogen uit het ziekenhuis.' Harry knikt. Doniya staat al en Niall springt uit zijn bed. 'Yes!' Roepen ze allebei tegelijk. Ik en Harry schieten in de lach, het klonk zo grappig.

Terug in Doniya's lichaam.
Als ik thuis ben begin ik meteen mijn koffers in te laden, mam en pap zijn niet thuis maar Zayn wel. Als hij mijn kamer binnenkomt geeft hij me een knuffel. 'Hoe gaat het?' Vraagt hij aan mij. 'Goed.' Zeg ik terwijl ik de verkeerde spullen in pak, meteen als ik het zie gooi ik ze eruit. 'Moet jij je koffers niet in gaan pakken?' Vraag ik. 'Jawel, ik ben al klaar.' Grijnst hij. 'Zal ik een eitje voor je bakken?' Vraag hij, ik knik en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Hij trekt een vies gezicht en loopt mijn kamer uit. Als ik al mijn spullen heb ingepakt hoor ik het brandalarm afgaan. Ik ren naar de keuken en zie een grote vlam. Ik pak een glas water en gooi het er over heen, dat helpt niet. 'ZAYN!' Schreeuw ik maar ik krijg geen antwoord. Ik gil, maar er komt nogsteeds niemand. Opeens denk ik aan het branddeken. Ik pak het uit de la en gooi het er over heen. Als snel is de grote vlam weg en zucht ik opgelucht. Ik gooi de pan weg in de vuilnisbak. Dan komt Zayn aan rennen. 'Shit, het eitje!' Roept hij. Ik sta met mijn handen in mijn zij en zucht, 'Zayn, als het brandalarm niet was afgegaan was het hele huis afgefikt. Wat was je aan het doen?' Zayn kijkt snel de andere kant op. 'Ik was niet in slaap gevallen hoor...' Zegt hij. 'Sukkel, wie gaat er nu slapen terwijl hij een ei bakt?' Zayn steekt zijn hand op en ik geef hem een mep. Hij grinnikt.
'Dus morgen vertrekken we al voor ons wereldtour.' Zegt Zayn als we op de bank tv kijken. Ik knik. 'Ik heb er zin in jij?' Vraagt Zayn, weer knik ik. 'We hebben dus wel een probleem...' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Jij slaapt met Louis op de kamer.' Zucht hij. 'Is dat een probleem?' Vraag ik. Zayn haalt zijn schouders op. 'Er is maar een twee-persoons bed dus...' Ik grinnik en geef hem een por. 'Ik hoop dat jullie niks doen, want ik wil ook nog kunnen slapen...' Grinnikt hij dan. Ik geef hem nog een por en loop dan naar de keuken. 'Wil je ook een eitje?' Lach ik en ik hoor Zayn ook lachen.


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 8 april 2014 - 19:04:
Eitje !!
Le loef !!
Das Ei !!!

Jeej !!



by the way,
ik hoop dat mijn dingetje bij FF TUSSENDOOR opvalt en wordt uitgekozen ^^ x


x1Dx
x1Dx zei op 7 april 2014 - 23:09:
Leuk!
Sorry dat ik op het vorig hoofdstuk niet gereageert heb maar ik heb het wel gelezen!!
Echt super fijn dat je zo snel post!!!
Xxx


katniss
katniss zei op 7 april 2014 - 21:18:
Super


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 7 april 2014 - 20:36:
Superleuk! X