Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ Evi?

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

8 april 2014 - 16:50

452

4

249



~ Evi?

Zayn en een meisje zitten op de bank. Als ik de deur achter me dicht doe kijk ik verbaasd. 'Wie is dat?' Vraag ik aan Zayn. Zayn kijkt vrolijk en geeft het meisje een zoen. 'Dat is Evi!' Roept hij enthousiast. Evi knikt. Ik geef haar verward een hand en stel me voor. 'Euh... Ik ben Doniya, de zus van Zayn...'
'Evi.' Zegt ze. Zayn heeft een arm om Evi's schouders gelegd. 'Dus... Wat doe je hier?' Vraag ik aan Evi. 'Oh, ik ben de vriendin van Zayn.' Ik kijk naar Zayn en hij knipoogt. 'Ja,' zegt hij. 'mijn vriendin.' Hij zegt het trots en zoent Evi weer. 'Okee...' Zeg ik. Ik laat hun en loop de trap op. Ik val in slaap...

De volgende morgen.
Ik word wakker, en doe mijn ogen open. Ik slaak een gil, een vreemde ligt langs me. Hij wordt wakker, en ik zie nu pas dat het Louis is. Hij slaat beschermend een arm om mijn schouders. 'Schatje, wat is er? Wat is er?' Roept hij en hij kijkt om zich heen. 'Ja, jij! Wat doe je hier in mijn bed?' Roep ik. Louis grinnikt. 'Ik waak voor je, nee grapje. Ik wachtte op je..' Ik kijk verward en Louis grinnikt weer. 'Kom babe, het is tijd.' Zegt hij en hij springt uit bed. 'Wa-waat?' Vraag ik. 'Voor het tour, slaapkop!' Ik kijk naar mijn koffers. 'Tour? Oohja! Het tour, we moeten zo gaan!' Roep ik dan. 'Je bent nog niet helemaal wakker, hé.' Zegt Louis en hij lacht. Ik spring ook uit bed maar besef dan dat ik alleen een onderbroek en een bh aan heb. Ik sla mijn handen ervoor. Louis doet zijn handen voor zijn ogen en loopt de kamer uit. Ik begin te lachen, en ik hoor Louis ook lachen vanuit de gang.

'Doei mam, ik ga je missen. Jou ook pap.' Ik kus mam & pap op het voorhoofd. Ze knikken. Zayn doet hetzelfde. 'Het spijt ons héél erg dat we niet mee kunnen..' Zegt mam, pap pruilt. Ik geef mam, pap en Waliyah een knuffel. En Zayn ook. We stappen met z'n 3e de deur uit en vertrekken naar het Vliegveld. 'Wacht!' Hoor ik Zayn roepen en hij rent naar de voordeur. Ik en Louis kijken elkaar vragend aan en halen onze schouders op. Dan komt Zayn naar buiten gelopen, niet alleen maar met Evi. 'Ze gaat ook mee!' Roept hij en ze rennen naar ons toe. Ik lach wanneer Zayn struikelt over een steentje. 'Hahaha! Sukkel!' Roept Louis en ik lach nog harder, Evi kijkt hem echt zo aan van wtf.

Dalijk meer, want ik wilde het opslaan en toen wiste ik perongeluk alles.... Dus heb ik het weer snel opnieuw getypt. -x-


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 8 april 2014 - 19:05:
Awesomeeee x


Nynlufx
Nynlufx zei op 8 april 2014 - 17:18:
Awesome xx


katniss
katniss zei op 8 april 2014 - 17:10:
Leuk! Jammer dat je verhaal is gewist ik heb een paar keer hetzelfde gehad.
Melding!


xEviMalik zei op 8 april 2014 - 16:59:
awwhhh echt leuk! dankje dat ik in je verhaal zit/mag ik lees sws mee ze zijn superleuk !! xxx love youu xxx