Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My own suicide saved my life » Friend-zoned.

My own suicide saved my life

8 april 2014 - 17:27

791

1

200



Friend-zoned.

Hé, lange tijd geleden. Ein-de-lijk een nieuw hoofdstuk. Hoop dat jullie het leuk vinden!

Sam's POV

Ik zit zuchtend op de bank. Ze willen allemaal niet dat ik ga maar ik weet zeker dat ik nog voor problemen ga zorgen. Wat moeten de fans wel niet denken als er opeens een meisje de hele tijd bij de jongens is. En wat als Louis en ik ooit bij elkaar komen. Waarschijnlijk komt er alleen maar haat. Ik zie Louis op me af komen en ik glimlach zwak naar hem. Het liefst zou ik ook niet gaan maar ik wil het beste voor de jongens. 'Ga niet. Alsjeblieft.' Is het enige wat hij zegt. Ik kijk hem in zijn groenblauwe ogen aan. Ze zijn donkerder dan normaal, ze stralen pijn uit. Ze schitteren niet meer zoals ze deden toen ze voor het eerst naar me keken. 'Ik wil niet gaan maar het is het beste voor jullie.' Hij pakt mijn hand en knijpt er zacht in. Het laat me glimlachen. 'Oke, ik blijf. Maar ik weet niet voor hoe lang.' Hij knikt en glimlacht meteen. Ik laat zijn hand los en knuffel hem stevig. Het voelt goed. Het voelt goed dat ik de reden ben voor zijn glimlach. Ik sluit mijn ogen tijdens het knuffelen. Na een paar minuten laat ik hem eindelijk los. 'Zal ik Perrie, Danielle, Demi en Selena anders bellen voor een meidenavond? Om je op te vrolijken. Ik denk dat je dat heel leuk gaat vinden.' Stelt hij voor. Eigenlijk vind ik het een geweldig idee. In de week dat ik hier ben heb ik Danielle en Perrie een paar keer gezien en vroeger was ik best fan van Demi en Selena. Niet dat ik veel van ze heb kunnen horen op straat maar toch af en toe wat. Het lijkt me gezellig om een meidenavond te hebben. 'Dat lijkt me geweldig! Ik ga me klaarmaken.' Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en loop de trap op naar onze kamer. Daar trek ik een voetbalbroekje met een van Louis zijn sweaters aan. Louis heeft me wat beter laten voelen. Die pijn in zijn ogen wil ik liever niet meer zien. Het fijn dat hij nu glimlacht. Net wanneer ik bezig ben met zijn knot komt hij weer binnen. 'De meiden komen over een uurtje.' Zegt hij glimlachend. Ik draai me naar hem toe en knik. 'Hé is dat mijn sweater?' Vraagt hij waardoor ik grinnik. 'Ik zag hem liggen, hij is leuk.' Grinnik ik waardoor hij ook moet grinniken. 'Hij staat je heel leuk, je mag vaker mijn kleren dragen.' Zegt hij met een knipoog en loopt dan weg. Direct daarna voel ik me warm worden. Die knipoog gaf me vlinders. Waarom is hij nou zo leuk? Ik heb echt het gevoel dat er problemen komen. Niet dat ik wil dat hij stopt met flirten want ieder meisje vindt het leuk om vlinders te hebben. Misschien is het beter om actie te ondernemen en dat te kijken of ik hem echt zo leuk vind. Ik glimlach als ik de bel hoor en loop naar beneden. Daar zie ik dat Louis alles klaar heeft gemaakt. 'Dankje Louis. Echt heel lief van je.' Ik druk een lief kusje op zijn wang en open dan de deur. Glimlachend begroet ik de meiden en loop naar de woonkamer. Allemaal meidendingen staan klaar. Make-up, tijdschriften, dvd's, eten en gezichtsmaskers. Perrie en Danielle lopen even naar Zayn en Liam en lopen dan weer terug naar ons. Ik snap het wel, het zijn tenslotte hun vriendjes. We beginnen wat te praten wat uiteindelijk uitloopt tot roddelen. 'Selena, zijn jij en Justin nou weer bij elkaar? Hij post steeds iets over je op Instagram en je draagt zijn ring altijd.' Vraagt Demi waardoor we allemaal glimlachen. 'Ik denk dat we binnenkort weer bij elkaar komen. Hij is zo lief voor me en ik weet dat hij echt om me geeft.' Je ziet aan haar dat ze het echt meent. Haar ogen stralen als ze over hem praat, net als Louis dat ook soms heeft. Kort dwaal ik af tot de meiden me opeens bekogelen met popcorn. 'Waar denk je aan?' Vragen ze allemaal tegelijk. Kort bijt ik op mijn lip, ik praat niet graag over mijn gevoelens. Ook niet met meiden. Ik hou ze liever allemaal voor me, vind ik veel fijner. Toch besluit ik ze het te vertellen. 'Louis..' Zeg ik zacht waardoor de meiden helemaal flippen. 'Zijn jullie samen?' Gillen ze bijna. 'Ssh ik wil niet dat de jongens ons horen.' Roep ik. 'We zijn niet samen. Ik heb hem zeg maar gefriend-zoned..' De meiden kijken me raar aan. 'Waarom friend-zone je hem als je hem duidelijk leuk vindt.' Eigenlijk heb ik daar geen antwoord op. Ja het kan problemen opleveren maar een echte goede reden heb ik niet..


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 12 april 2014 - 11:29:
Zooo sexy story! Love it so muchh!!!! Xx