Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ In Londen.

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

9 april 2014 - 17:38

1230

4

315



~ In Londen.

We zijn aangekomen in Londen. Het is al laat en we zijn aangekomen in het hotel. 'Kunnen die stomme bitches, hun kop niet houden?' Schreeuw ik, schreeuwen moet omdat je elkaar anders niet kunt verstaan. We zijn omsingeld voor het hotel door vele girls, allemaal voor 1D. De jongens halen hun schouders op en Louis slaat zijn arm om mijn middel. Hij geeft me een zoen en ik grinnik. 'OOHHH!' Roepen vele meisjes. 'Nee, Louis!' Roepen anderen. Ik grinnik nog harder. Dan zoent Zayn Evi & Niall Serena. Alle meisjes schreeuwen nog harder en er worden miljoenen foto's gemaakt.

'Damn, eindelijk binnen zeg.' Niall staat voor het glasraam waar aan de andere kant de fans staan. Iedereen knikt. TING TING TING TING! Opeens krijgen ik, Zayn, Serena, Louis en Niall berichtjes. Allemaal twitter, ik bekijk er een paar en in heel veel staat geschreven over mij en Louis. 'Wow! Zoveel berichtjes heb ik nog nooit gehad!' Roept Zayn. Officieel een stel met @OfficialSerena love you, babe! Tweet Niall. Dan tweet Louis dit: Ik en Serena <3 pic.twitter.743 (foto) ik bekijk de foto en het zijn ik en Louis. Opeens krijg ik super veel volgers erbij en we zetten allemaal onze Twitter uit. 'Zo die klus is geklaard.' Zegt Louis met een zucht. Iedereen lacht.
'Zullen we naar de Mc Donalds gaan?' Stelt Liam voor. 'Ik zou wel willen maar...' Harry wijst naar buiten en Liam mompelt iets onverstaanbaars. 'Kom we gaan hier gewoon eten? Ze hebben vast wel friet hiero!' Roept Zayn. We lopen met z'n alle naar het restaurant. Als we er zijn kijken we allemaal op, het is zo mooi. Net een sprookje! http://www.efteling.com/images/header%20subhomes%201129x311/zakelijk/locatie/Park/Zakelijk_locatie_Pandadroom1129x311.jpg <-- Zo ziet het er dus uit! 'Wow, het lijkt net alsof ik weer 8 ben...' Zegt Louis dromerig. Iedereen knikt. 'Kan ik u helpen?' Er komt een ober aangesneld. 'Een tafel voor euh... Effe tellen... 1, 2, 3,4 ,5, 8!' Zegt Liam. De ober wijst ons een plekje aan en we gaan er zitten. Dan begint Liam opeens ergens naar te staren. 'Waar kijk je naar?' Vraagt Zayn. Liam wijst naar een tafel achter me, het is een meisje. 'Ze is zo knap en ze ziet er al leuk uit als ik naar haar kijk...' Zegt Liam dromerig. Zo ziet ze eruit... http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120720190832/camphalfbloodroleplay/images/archive/b/b6/20120804150621!Beautiful-girl-blue-eyes-dark-hair-Favim.com-464476.jpg Ze is wel knap. Liam staat op en gaat naar haar toe.

In Liams lichaam.
Ze is zo knap. Liam pak deze kans en stel je voor. Ik sta gewoon op en loop naar haar toe. 'Hallo, ik ben Liam.' Zeg ik en steek mijn hand uit. 'Hey, ik ben Fleur.' Wat een mooie naam denk ik, en ze schudt mijn hand. Haar hand.... Alles is perfect aan haar. 'Zeg, mag ik je nummer?' Vraag ik dan en ik geef haar een knipoog. Ze is helemaal niet verlegen! 'Tuurlijk mag je mijn nummer Liam!' Roept ze. Ik glimlach en ze glimlacht terug, ze pakt haar mobiel en we wisselen elkaars nummer uit.
Eindelijk heb ik haar nummer en ben bij haar aan tafel gaan zitten. Ze zat toch alleen. 'Weetje, ik ken je ergens van maar ik weet niet waarvan...' Zeg ik. Fleur lacht en zegt: 'Ik ben het zusje van Luke! Van 5SoS.' Ja, daar kende ik haar van! 'Daar zal Niall blij mee zijn, ik zal je even aan de rest voorstellen.' Zeg ik en ik pak haar hand. 'Kijk is, dit is Fleur. Fleur, dit zijn Harry, Louis, Zayn, Niall, Evi, Serena en Doniya.'
'Hey!' Roepen ze allemaal in koor. 'Hi, ik ben Fleur. Het zusje van Luke.' Niall staat op, 'Zusje van Luke? De Luke?!' Roept hij door de zaal. Fleur knikt en lacht. Niall wijst naar zijn tanktop. Er staat een tekentje van 5SoS op. Fleur heeft niet een keer gebloosd! 'Blijf je hier aan tafel zitten? Ik kan er wel een stoel bij zetten.' Stel ik voor, Fleur knikt en begint meteen met praten. Ze is echt een kletskop! En super leuk en knap. Precies mijn smaak. Ik zou haar nu al willen vragen...

Terug in Doniya's lichaam.
Als we terug naar onze kamers lopen, vertelt Fleur over haar relatie met Ahston. Ze vertelt het omdat ze ons vertrouwd, haar broer zou helemaal gek worden als hij het zou weten. Liam loopt er maar treurig bij en ik geef hem een por. Hij kijkt me aan en geeft me een flauwe glimlach. 'Zeg wat is er?' Fluister ik in zijn oor. 'Fleur... Ik ben verliefd op haar.' Ik grijns. 'Love is in the air...' Zeg ik dan, alleen veel te hard. Iedereen kijkt me aan. 'Wat? Wie? Waar?' Vraagt Serena en iedereen lacht. Ik loop stiekem naar Fleur die helemaal voorop loopt als ik iets tegen haar wil zeggen zwaait ze en gaat ze haar hotel kamer in. 'Shit..' Mompel ik. 'Wat?' Vraagt Louis, ik schud mijn hoofd.

21.00 Uur.
Ik loop mijn kamer uit en sluip door de huiskamer naar de deur, vreemd er is niemand te zien. Ik weet wel dat Louis naar de wc is maar de rest weet ik niet. Ik sluip dan de gang uit en ren naar de kamer van Fleur. Ik klop en ze doet open. 'Hey, wat doe jij nou hier?' Vraagt ze. 'Ik moet je iets vragen...' Zeg ik en ze laat me binnen. 'Huh? Jou kamer is veel groter dan de mijne.' Fleur grinnikt. 'Jullie hebben ook met z'n achten een kamer! Dan zijn er toch kleinere kamers nodig?' Ik knik. 'Wat wilde je eigenlijk zeggen?' Vraagt Fleur terwijl ze naar de bar loopt, ze pakt wat sinas en vraagt ofdat ik ook wil. Als ze het in heeft geschonken loopt ze terug naar mij en zet het op een klein tafeltje langs me. 'Alsjeblieft, maar vertel.' Zegt Fleur. 'Oké, Liam is super verliefd op je!' Fleur kijkt op en zucht dan. 'Wat?' Vraag ik. 'Gelukkig, dat ik het uit heb gemaakt met Ahston! Ik vind Liam veel leuker dan hem..' Zegt ze dan. Ik kijk verbaasd. 'Wow, meteen een koppel! Dit gaat makkelijker dan ik denk. Noem me maar voortaan Miss. Liefdesdokter.' Fleur lacht. 'Misschien kunnen we elkaar beter eerst leren kennen en daarna een relatie?' Zegt Fleur, ik knik. 'Dan leef je net zoals ik en Louis, lang en gelukkig!' Fleur lacht nog harder. 'Ik ken je eigenlijk helemaal niet. Ofja, alleen via internet dan. Vertel eens wat over jezelf.' Ik vertel wat over mezelf en ik ga dan terug naar mijn eigen kamer, ofja de kamer waar ik slaap. Iedereen zit op de bank en Niall kijkt heel gespannen naar de tv. 'YEAHH! DERBYYYYY!' Schreeuwt hij, dat is dus een goal. Hij springt op en schreeuwt nog een keer 'yeah'. 'Damn, Niall rustig.' Zegt Liam die langs Niall zit en in zijn oren voelt. 'Hey, Doniya! Waar was je?' Zegt Louis. 'Nou Liam, i have any surprise for you!' Liam kijkt op. 'Wat dan?' Vraagt hij. 'Fleur is ook op jou! Ze heeft het al uitgemaakt voor JOU!' Nu springt Liam op en doet het zelfde als Niall. Niall doet ook mee en geeft hem een 'horan-hug'
Liam komt naar me toe en geeft me een knuffel. 'Je bent mijn beste vriendin!' Roept hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik grijns en geef hem een knuffel back. 'Jij bent ook lief.' Zeg ik en Louis komt aangesneld, hij knuffelt ook me en roept: 'Groepsknuffel!' Iedereen rent naar ons toe en we knuffelen elkaar, een echte groepsknuffel.


Reacties:


Nadja
Nadja zei op 15 april 2014 - 17:14:
Ehm er is wel iets, Louis tweet ik en Serena maar hoor dat niet Ik en Doniya te zijn of zie ik dat verkeerd verder superleuk geschrevenx xx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 10 april 2014 - 20:43:
Superleuk!! X


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 9 april 2014 - 18:55:
Oehhh heel erg bedankt voor de gastrol !!
Hopelijk wordt ik Leeyums gf en dan kom ik nog vaker voor in dit supah verhaal

Even mijn voorspelling, vanuit mijn lichaam ^^


Een uurtje eerder

' Dus ik heb een relatie met Ashton, maar dat kan ik niet vertellen aan Luke. Hij zou het nooit accepteren weet je ? ' achter elkaar door pratend vertel ik mijn verhaal aan de rest. Ik grinnik zachtjes als ik zie dat Doniya Zayn een por geeft. Ik zeg gedag, ook tegen de trieste Liam, en loop dan mijn kamer in. Liam is zo'n schatje ! Opeens voelt de IPhone in mijn zak zwaar aan, het toestel wordt tevoorschijn getoverd en langzaam ontgrendel ik het. Vertedert kijk ik weer even naar mijn vergrendelscherm en scroll dan door mijn contacten. Ik weet niet wat ik moet doen, normaal zou ik Luke om advies vragen maar die flipt als hij hoort dat ik al 7 maanden een relatie met Ash heb. Zuchtend scroll ik verder en zie uiteindelijk Calum staan. ' Pieppieppieppieppiep ' gefrustreerd luister ik naar het gepiep, hij moet op nemen. ' Met Calum Hood ' klinkt zijn vrolijke stem door de telefoon. ' Cal ! Met mij, Fleur ! Je moet me helpen ! ' zeg ik gefrustreerd. Een bezorgde zucht klinkt aan de andere kant van de lijn. ' Is London toch niet zo geweldig uk ? Tell me whats wrong ' Even twijfel ik weer of ik het wel moet vertellen, Calum is als een broer voor me dus ik besluit het hele verhaal te vertellen. ' Dus nou ben ik echt verliefd op Liam, maar toch wil ik Ash geen pijn doen. 7 maanden en dan is het weg, het is weg Cal ! Alles wat ik voelde voor Ashton is weg ! Wat moet ik nou doehoen ?? ' snik ik in de telefoon. Ik heb hem alles verteld, echt alles. Er klinkt een zucht door de telefoon. ' Tell him little one, vertel het. Als Ashton echt van je houd dan zal hij het je gunnen. Vertel het hem, nu. Calums stem klonk dringend en ik liet een kleine snik ontsnappen. Babe ? Baby wat is er ? Ik hoorde Ashtons bezorgde stem uit mijn telefoon komen. Zachtjes gromde ik, Calum ging eraan. ' Nou, i-ik denk dat.... Ik b-ben eigenl-lijk ' Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, wat loop ik nou te stotteren ! Al het zelfvertrouwen dat ik kan vinden in de reusachtige hotelkamer raap ik bijeen om het Ashton te vertellen. ' Ash, ik ben verliefd op een ander. ' zeg ik. ' M-maar.... Wat heb ik fout gedaan baby ? Ik zal alles voor je doen, alles ! ' Het deed me pijn de wanhoop in zijn stem te horen. ' Sorry Ashton, de vonk is weg ' Snikkend hing ik op, ik heb het net uitgemaakt met de meest perfecte jongen. Na Liam dan. Ik hees mezelf overheind en sleepte me naar de kaptafel. Snel werkte ik mijn make-up bij en plofte neer op het bed. Als alle tranen weg zijn wordt er geklopt. Ik loop naar de deur en open hem. ' Hey, wat doe jij nou hier ? ' vraag ik verbaast als ik Doniya zie. Ze zegt dat ze iets moet vragen en ik laat haar binnen. Snel loop ik naar de bar en pak wat Sinas. ' Ook wat Doni ? ' vraag ik. Doni..... Leuke bijnaam..... Denk ik bij mezelf. Ze knikt en niet veel later zitten we op het bed met twee glazen sinas. 'Oké, Liam is super verliefd op je!' hoor ik Doniya bijna gillen. Verschrikt zet ik mijn glas neer, om twee redenen. 1, Liam is ook op mij en 2, mijn telefoon gaat weer af. Zodra ik zie dat het Ash is laat ik hem gaan. ' Moet je niet opnemen ? ' vraagt Doniya. Ik schud mijn hoofd. ' Dat is Ashton, ik heb het net met hem uitgemaakt omdat ik op Liam ben... ' zeg ik verlegen. Ik hoor een grinnik uit haar kant komen 'Wow, meteen een koppel! Dit gaat makkelijker dan ik denk. Noem me maar voortaan Miss. Liefdesdokter! ' Giert ze door de kamer. Gezellig lach ik met haar mee. 'Misschien kunnen we elkaar beter eerst leren kennen en daarna een relatie?' zeg ik. Ze knikt en antwoord dat ze dan net zo worden als zij en Louis. Lachend ploffen we weer neer op het bed, nu met een leuk gespreksonderwerp.


Okey, dat was eigenlijk geen voorspelling, maar een terugspelling :\

Anyay, snel verder babe !!


katniss
katniss zei op 9 april 2014 - 18:49:
Leuk ! Melding!