Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ Betrapt.

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

13 april 2014 - 20:13

975

3

286



~ Betrapt.

Image and video hosting by TinyPic

In Doniya's lichaam.
Ik word wakker in mijn bed, vreemd... Louis zal me wel naar m'n bed gesjouwd hebben. 'Waar was je vannacht?' Vraagt Niall die opeens langs mijn bed staat. 'Hier in de bus.' Zeg ik en Niall grijnst, 'De hele bus ging op en neer.' Ik geef hem een mep. 'Euh... Sorry maar je bent betrapt.' Zegt Niall opeens. 'Hoezo 'betrapt'?' Vraag ik. 'Nou euh... Zayn heeft jullie gehoord...' Fluistert Niall in mijn oor. 'Shit!' Roep ik. 'Fuck, hij lag te slapen!' Niall knikt. 'Ja, lag. Hij maakte me wakker omdat hij iets hoorde, hij ging heel stiekem kijken en ja...' Legt hij uit. Ik wil uit bed stappen maar Niall houdt me tegen. 'Je bent volgensmij naakt...' Zegt hij. 'Oohja.' Zeg ik en ik gebaar dat hij de kamer uit moet. Ik spring uit bed, kleed me aan en ik loop naar de keuken. 'Goedemorgen mevrouw.' Zegt Harry. 'Goedemorgen Hazza.' Zeg ik en hij glimlacht. 'Zayn is zo chagrijnig en erg boos op Louis, weet jij misschien hoe dat komt?' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd, eigenlijk weet ik dat heel goed maar het is gewoon privé. Ik pak wat koffie en ik loop naar de huiskamer. 'Hey, over tien minuten zijn we er.' Zegt Louis als ik binnenkom. Zayn, Liam en Louis zitten in de huiskamer. 'Yeah.' Roep ik, 'Einde-lijk!'

We zijn aangekomen in Cheshire, eindelijk. Ik werd hartstikke ziek in die rot-bus! 'Uitstappen!' Zegt de chauffeur. Ik geniet van de buitenlucht en Louis slaat een arm om mijn middel. 'Eindelijk, vrij!' Roept hij, de jongens lachen en knikken. We staan voor het hotel, dat omsingeld is door fans. De beveiliging maakt de weg vrij zodat wij naar het hotel kunnen lopen. Eindelijk binnen zegt Louis: 'En weer opgesloten.' iedereen lacht. Er wordt geregeld waar we kunnen slapen. 'Oké, jullie hebben een hele grote kamer waar jullie vijf kamers hebben. Dus twee van jullie moeten bij elkaar slapen.' Zegt Paul de manager van 1D. Iedereen kijkt mij en Louis aan. Maar op dat moment wordt Liam gebeld. 'Hey, ja, oke, ja, is goed, see you later babe.'
'Wie was dat?' Vraagt Niall nieuwsgierig. 'Fleur.' Antwoord Liam. Niall fluit. 'Kom maar mee jongens.' Zegt Paul en ik u-hum. 'En ladie.' Zegt Paul en geeft me een kus op mijn voorhooofd. 'Hey, that's my girl!' Roept Louis en Paul grinnikt. 'Sorry.'
We stappen in de lift. Na ongeveer dertig seconden kunnen we al uitstappen. 'Kijk, hier heb je het pasje en het is nummer vijfhonderddertig.' Zegt Paul en we knikken, hij geeft het pasje aan mij en geeft me een knipoog.
Als we binnen zijn en onze koffers ergens neer hebben gegooid belt Paul Liam op. 'Hey, ja, klopt, doei.' Niemand is nieuwsgierig, omdat we allemaal op zijn. Ik lig op mijn en Louis' bed. Louis komt binnen. 'Dag prinses.' Zegt hij en hij haalt een cheeseburger tevoorschijn. 'Dat is nu serieus net wat ik nodig had!' Roep ik en ik spring op, jat de cheeseburger uit zijn hand en ga op het bed zitten. 'Ah... Lekker man!' Roep ik. Meteen komen Liam, Harry, Zayn en Niall binnen. 'Wat doen jullie?!?' Roept Zayn. 'Ik eet een cheeseburger?' Zeg ik en de anderen lachen. 'Zayn, kom op!' Roept Harry. Er wordt op de deur geklopt, Liam doet open. 'Heey.' Hoor ik hem zeggen en ik hoor een kusgeluidje. 'Hey, Liam!' Hoor ik de enthousiaste stem van Fleur. 'Liam, ik moet je wat zeggen. Kom je mee?' Zegt ze dan. 'Oke, waar gaan we heen?' Zegt Liam en ik hoor de deur dichtslaan. Zayn, Harry, Louis en Niall zijn al weg en ik hoor Niall iets onverstaanbaars schreeuwen. Ik pak meteen mijn mobiel en app Fleur. Wat ben je van plan? x
Ik ga het vertellen aan Liam x
Oeh, suc6!
Thx !

Ik zet mijn mobiel af en val in slaap....

In Liam's lichaam.
Fleur trekt me mee naar de gang. 'Waar gaan we naartoe?' Vraag ik en Fleur antwoordt niet. 'Waar gaan we naartoe?' Herhaal ik. 'Naar het restaurant, ik moet je iets vertellen.' Zegt ze en ik loop met haar mee naar het restaurant. Als we aangekomen zijn en ergens gaan zitten komt de ober aangesneld. 'Wilt u iets te eten of drinken?' Vraagt de ober netjes. 'Nee, jij Liam?' Ik schud mijn hoofd en de ober gaat weer weg. 'Nou wat wilde je zeggen?' Vraag ik en Fleur pakt mijn hand en kijkt me diep in mijn ogen aan. 'Nou euh... Je weet ik heb met Ashton.' Begint Fleur en ik knik. 'Ik heb het uitgemaakt...' Eigenlijk snap ik het niet waarom moet ze me dat vertellen? Ze wil me zowiezo niet! 'Ja, oké.' Zeg ik. 'Voor jou!' Roept ze dan, en ik schrik. Maar ik ben tegelijkertijd ook super blij! 'Voor-voor mij?' Vraag ik zachtjes en Fleur knikt enthousiast. Van buiten zie ik er kalm uit maar van binnen kan ik zo hoog springen als de hoogste boom ter wereld! 'Dus Liam, wil je..' Vraagt Fleur verlegen. 'Ja.' Zeg ik kalm, ik klink niet erg enthousiast maar ik ben het wel! Fleur buigt zich over de tafel en geeft me een kus. 'Hoelang blijf je hier?' Vraag ik en Fleur haalt haar schouders op. 'Zolang als ik wil!' Roept ze en ik kijk haar verbaasd aan. 'Huh?' Vraag ik en Fleur grinnikt. 'No, i'm kidding you! Ik blijf hier net zolang als jullie en ik ga dan terug naar huis. Maar als jullie dan in Wolverhampton komen zie je me weer! Ik heb vip-kaartjes gekocht dus ik zit super dichtbij.' Zegt ze, 'Dus je woont ook in Wolverhampton?!' Roep ik uitgelaten en Fleur knikt enthousiast. 'Super!' Roep ik. 'Ja weet ik!' Roept Fleur en we barsten in lachen uit, allebei.

Yeah! 2 delen in 1 dag. Heb ik gedaan omdat ik dan morgen langer kan werken aan In Love | One Direction. Dus, tot morgen ! -x- Serena.


Reacties:


xEviMalik zei op 13 april 2014 - 21:57:
Wow fleur komt er super vaak in voor.
maar leuk verhaal


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 13 april 2014 - 21:09:
Super leuk !

Ik ben echt totaal niet verlegen in jouw verhaal, het is bijna nog erger dan in et echt !

Super leuk Serena, en bedankt dat ik er in voor kwam weer x


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 13 april 2014 - 20:13:
Super hoofdstuk! X