Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ The Film.

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

16 april 2014 - 17:12

786

6

386



~ The Film.

1 year later...
In Waliyha's lichaam.
Ik en Louis zijn nu al een happy-year samen! Vandaag zijn we dan 1 jaar met elkaar. Je vraagt je zeker af hoe het met Fleur en Liam gaat & natuurlijk hoe het met mij en Louis gaat? Nou in een woord: perfect ! Ik ben zelfs ingetrokken bij Louis en het is heel gezellig. Af en toe komen de zusjes van Louis langs en dan is het nog gezelliger. Louis is op dit moment weg. Ik ben aan het kijken voor een leuke vakantie, alleen ik heb geen flauw idee waar we naartoe kunnen... Maar Louis wil dus een gezin, ik heb gezegd dat ik het niet nu wilde maar misschien later wel. Gelukkig accepteerde Louis het. En oohja, natuurlijk hoe het Doniya gaat, nou dit ga je niet geloven: in één jaar is ze getrouwd met CODY SIMPSON! Ja, really met Cody Simpson. En nee, ik en Louis zijn nu nog niet van plan om te gaan trouwen... Denk ik.... Ik ben ook nog uitgenodigd om in een film te spelen met de naam: Bad Life .. En ja, natuurlijk vroegen ze mij voor de hoofdrol! Ik moest het karakter Jade spelen en nog een tip ik moet spelen met Dylan Sprouse ! Meer tips geef ik je niet.

Ik zit eenzaam op de bank naar een of andere reality-show-shit te kijken... Ik zie dat mijn mobiel die op de tafel ligt trilt en aanspringt. Ik pak mijn mobiel en kijk wie me een berichtje heeft gestuurd. Het is Louis op WhatsApp hij stuurt:
Hey, Walli. Ik heb een photoshoot tonight... x

Dus je komt vanavond niet thuis? x

Nee... Sorry.
Hahaha, kan jij toch niks aan doen. Nouja veel succes dan x

Thx babe x
Dus vanavond eenzaam... Zoals de hele dag. Achja, wat maakt het uit. Meteen gaat mijn telefoon af.
'Hallo, met Waliyha.'
'Hey, Waliyha ik ben John van de film.'
'Oh, hey John! Waarom bel je?'
'Nou, vanavond hebben we de eerste opname weet je nog?'
SHIT, vanavond hebben we de eerste opname...
'Oh, ja dat wist ik.'
'Nou, kan je iets eerder komen? Om half zes?'
'Ja, dat kan hoor.'
'Nou, zie je vanavond doeg!'
'Bye.'
Fuck, nog 3 kwartier...

Na dat ik gedoucht heb en me eenvoudig heb aangekleed ga ik naar de set. Ik heb mijn rijbewijs nog niet dus moet ik met de fiets...
Na 10 minuten fietsen...
Eindelijk ben ik er... Pfoe, wat een eind. Ik loop de set binnen en meteen begroet John me. 'Waliyha, fijn dat je er bent.' Ik knik. 'Jongens even hier komen!' Roept John en iedereen komt om John heen staan. 'We oefenen de scene even oké.' Iedereen knikt en we lopen naar onze plaatsen. 'Hey Waliyha, hoe is het?' Vraagt Dylan, hij ziet er goed uit in een trainingsbroek. 'Goed, met jou Zack?' Vraag ik. 'Oh, ik bedoel Dylan.' Dylan lacht, ik ken hem alleen maar van Zack & Cody. '3,2,1 ACTIE!' Roept John.
Acterend:
Ik loop de school binnen, een paar meisjes kijken me vies aan. 'Nieuw hier?' Vraagt Noah (Dylan) Ik knik verlegen. 'Noah, wat doe jij met die, die.' Een meisje bekijkt me van top tot teen en ze sleurt Noah mee naar haar kluisje. Ze fluistert wat in zijn oor terwijl ze mij vies aankijkt. Zie je wel, niemand mag me! Ik zie dat het meisje gestopt is met fluisteren en Noah komt naar me toe lopen. 'Sorry dat was mijn vriendin... Ik ben Noah.' Hij steekt zijn hand uit. Verlegen schud ik zijn hand. 'Hey... Dylan, OOPS ik bedoel Noah!'
'CUT!' Roept John en hij komt uit zijn stoel. 'Je moet echt leren dat je de personen niet bij hun echte naam moet roepen of iets vragen maar met de naam van de karakter, en Dylan jij moet echt verliefd kijken, ja. Je hebt een vriendin maar je vindt haar veel leuker, werk daar aan.' Ik en Dylan knikken.
Na nog een paar keer oefenen lukt het perfect! We hebben even pauze en daarna worden we in de make-up enzo gezet. 'Dus, hoe is het leven als zusje van Zayn en vriendin van Louis?' Vraagt Dylan. 'Het gaat wel.' Zeg ik terwijl ik een koekje in mijn mond prop. 'Is het niet leuk dan?' Ik schud mijn hoofd. 'Soms... Die paparazzi enzo.' Dylan knikt. 'Herken ik.' Ik lach. 'Genoeg gekletst!' Roept John en we staan op, we lopen naar de make-up tafels. We gaan in de stoelen zitten en er komen twee vrouwen naar ons toe lopen met een zwart schortje aan. 'Nou, ik ga je haar doen en je make up.' Zegt ze en ik knik. 'Mijn naam is trouwen Jennet.'
'Ik ben Waliyha.'
'Oké, doe je ogen maar dicht meisje.' Ik sluit gehoorzaam mijn ogen.
Eindelijk zijn we klaar, en we gaan naar de set. 'Succes.' Zegt de styliste en we knikken (ik & Dylan).


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 18 april 2014 - 15:40:
Super leuk !!!

Oehh, het gaat Perfect !! Dus ik verneem dat ik Lili nog steeds samen zijn

Super chappie, snel verder meid !


x1Dx
x1Dx zei op 17 april 2014 - 18:57:
Leuk!
Melding!!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 17 april 2014 - 13:17:
Super leuk! X


angel18
angel18 zei op 16 april 2014 - 21:29:
Omg snel verder je maakt me nieuwschierig


katniss
katniss zei op 16 april 2014 - 20:32:
melding!