Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » O3. Are they dangerous?

Everything Changes >Afgerond<

17 april 2014 - 17:19

984

5

635



O3. Are they dangerous?

'Hey, ik ga doeg!' Ik loop naar de deur maar ik voel een hand op mijn schouder, ik draai me om en kijk in de ijsblauwe ogen van Niall. 'Wil je niet blijven slapen?' Vraagt hij lief. Ik schud mijn hoofd, Niall zet zijn puppy-ogen op waar NIEMAND tegen kan. 'Aahh... Niet doen Niall.' Zeg ik terwijl ik mijn ogen dichtknijp, als ik mijn ogen open kijk in nog steeds in de té schattige puppy-ogen. 'Oké dan...' Zeg ik en Niall glimlacht. 'Gezellig maar euh... Waar moet ze slapen?' Vraagt Harry. 'Op de bank?' Vraag ik en de jongens knikken. 'Nee, kom bij mijn in bed slapen lieve Linn.' Doet Louis Niall na en Louis krijgt een mep van Niall. 'Oh, Linn...' Doet Louis Niall nog steeds na. 'Shut up...' Fluistert Niall in Louis' oor terwijl hij hem in de houtgreep houdt. 'Oke, oke...' Zegt Louis terwijl hij Niall van zich af probeert te duwen, Niall laat hem los en ik lach. 'Ik moet wel Austin even bellen...' Zeg ik en de jongens knikken. 'Wat heeft Austin tegen ons?' Vraagt Liam en ik haal mijn schouders op. 'Jaloers denk ik.'
'Jaloers?! Waar moet hij jaloers op zijn?' Roept Louis en de jongens houden hun handen voor hun oren. 'He talks so loud...' Fluistert Liam in mijn oor en ik lach. 'Hahaha, is dit altijd zo?'
'Jepp, altijd.. Louis heeft een gehoorapparaat nodig maar hij wil niet naar de oorarts.' Zegt Zayn. 'Hij is bang voor de oorarts!' Roept Harry en hij krijgt een klap van Louis. 'Ik ben niet bang! Hij-hij, mijn oren zijn gewoon heilig!' Roept Louis weer hard. 'Ba-hang...' Lacht Zayn, Louis negeert ze. Ik lach me dood en val op de grond van het lachen, de jongens kijken me verbaasd aan. 'Gaat het?' Vraagt Liam lachend en ik schud mijn hoofd. Het lachen wordt minder en ik sta weer op. 'Oh my god... Jullie zijn nog grappiger dan ik dacht...' Zeg ik terwijl ik de kramp in mijn buik negeer. 'Weten we, babe.' Louis doet een hilarische pose, en ik krijg de slappe lach. Niall helpt me om naar de bank te gaan en zet me erop. Hij gaat langs me zitten, hij doet de truc alsof hij gaapt en hij slaat een arm om me heen. 'Die ken ik wel hoor.' Zeg ik. 'Vaker meegemaakt dan?' Vraagt hij nieuwsgierig. Achter me hoor ik een fjiet-fjuuw geluidje. 'Hou je kop Louis...' Zegt Niall. 'Hey! Dat was Zayn!' Roept Louis. 'Sorry hoor, meestal ben jij diegene die het doet.' Zegt Niall. 'Linn, wil je iets te drinken?' Vraagt Harry, ik schud mijn hoofd. 'Niet zo bescheiden, je hebt al 3 uur niets gedronken!' Zegt Harry. Ik haal mijn schouders op en Zayn komt langs me zitten. Ik pak mijn mobiel en bel Austin.
'Hey, waar ben je?'
'Bij de jongens?'
'Welke jongens?'
'One Direction?'
'Oh, kom naar huis.'
'Nee, ik blijf hier slapen.'
'Nee!'
'Ja!'
'Tssssssssss....'
'Loop je leeg?'
'Ha-ha-ha.'
'Nou, tot morgen ofzo.'
'Kom naar huis!'
'Nope.'
'Tssssssss....'
'Tsssssssssssssssssssssssssss....'
Ik hang op, wat een jaloezie zeg. 'Mag het van je broer?' Lacht Zayn, ik schud mijn hoofd. Harry zet wat sinas op tafel. 'Alsjeblieft, babe.' Zegt hij en ik lach, Niall geeft hem een dodelijke blik. 'Jullie zijn toch nog niet getrouwd, dus ik doe alles met haar wat ik wil.' Zegt Harry en hij steekt zijn tong uit. Ik lach, 'Niet alles, Harry.' Harry lacht. 'Nee Harry, niet alles. Wel met mij toch Linn.' Zegt Louis. 'Ja, tuurlijk.' Lach ik. Louis komt naar me toe lopen. 'Zie je wel Niall, ze vindt MIJ leuker.' Hij steekt zijn tong uit en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Hey, dan mag ik dat ook.' Zegt Niall en hij geeft me ook een kus op mijn voorhoofd, Zayn, Harry en Liam ook. Ik lach me dood. 'Jongens...' Lach ik terwijl Zayn Liam wegduwt en Harry Zayn, Louis Niall en andersom. 'Jongens!' Lach ik nog steeds. Opeens hoor ik geklop aan de deur. 'Ik doe wel open!' Roept Louis en hij loopt naar de deur. 'Hey, Austin.' Zegt Louis. Austin kijkt langs Louis heen naar mij. 'Euh, hallo Austin?' Herhaalt hij. 'Oh, hoi.' Zegt Austin en hij gebaard dat ik moet komen, ik loop naar hem toe. 'Ik kom zo terug, Louis.' Hij knikt en geeft me een kus op mijn voorhoofd ik grinnik en sluit de deur. Austin haalt zijn wenkbrauwen op. 'Dus, kom je nog naar huis of blijf je hier voor eeuwig wonen?' Vraagt hij serieus, ik grinnik. 'Ik blijf hier voor eeuwig wonen, 't is wel gezellig.' Austin rolt zijn ogen. 'Kom naar huis.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik blijf hier zei ik toch.' Austin kijkt me boos aan. 'Tsssss....' Ik rol mijn ogen en ga terug naar de deur, ik klop en ik word binnen gelaten. 'Doei Austin.' Grinnik ik en ik stap naar binnen. 'Pff... Altijd dat gezeik...' Zeg ik. 'Haha, dat is nu de taak van broers, het zusje beschermen.' Zegt Louis. 'Deed jij dat ook dan?' Vraag ik en Louis knikt. 'Maar bij jou is het gewoon schattig en bij Austin niet, hij overdrijft.' Louis haalt zijn schouders op. 'Maar ik ben toch veel schattiger dan Louis!' Zegt Niall en hij loopt naar ons toe. Hij haalt een furbytevoorschijn. 'Voor jou.' Zegt hij lief en Louis rolt met zijn ogen. 'Oh my god! Maar euh... Wat moet ik er mee?' Vraag ik. 'Aan mij denken.' Zegt Niall en hij maakt een kus-gebaartje, meteen trekt Louis me tegen zich aan en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Laat je niet omkopen, babe.' Zeg Louis en hij laat me niet los. 'Louis.' Lach ik. 'Tss...' Doet Niall en de andere lachen. Weer belt Austin op. Louis laat me los en ik neem op. 'Oké wil je weten waarom je niet bij hun moet zijn, ze zijn gevaarlijk. Echt waar!'
'Hou op met je flauwekul!' Roep ik en ik zet mijn mobiel af. Ik bekijk mijn achtergrond. Weetje, ik kan gewoon niet kiezen!


Reacties:


justmissF24
justmissF24 zei op 19 april 2014 - 11:08:
Leukk haha sorry voor de late reactie XD


1Dtjetanya zei op 18 april 2014 - 22:37:
Leuk!!


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 18 april 2014 - 15:44:
Cuteee


katniss
katniss zei op 17 april 2014 - 21:54:
Leuk gauw verder !


Nynlufx
Nynlufx zei op 17 april 2014 - 21:02:
Leuk