Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 1 Episode 2

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

12 mei 2009 - 19:54

518

2

192



Hoofdstuk 1 Episode 2

*Klop - Klop* Goedemorgen tortelduifjes, we zijn aangekomen. Zei een medewerker van het schip.
Tortelduifjes! Doe niet zo gek meneer. Zei Sandy, ze klonk erg nep.
Ja, ze is alleen een goede vriend, maar bedankt voor het wekken. Zei Jos slaperig.
Graag gedaan, veel succes verder. Zei de medewerker. Hij verdween weer achter de dichtgetrokken deur. Jos en Sandy maakten zich klaar voor vertrek.
Eventjes later liepen ze de trap op die naar het dek leidde.
Wow! Zei Jos. Het is echt een geweldig mooi gebied hier zo.
Sandy vond het ook prachtig. Na het bewonderen van het uitzicht gingen ze het schip af, en zetten ze voet aan wal op de Mythische Torn Islands!
Raaaaah! Riep Jos.
Sorry, waarom doe je dat? Vroeg Sandy.
Vond ik even leuk. Antwoordde hij.
Luister, ik wil me eigen inschrijven voor het contest. Dan ben ik daar al van af. Zei Sandy.
Dus de eerste stop was de Contest Hal. De Contest Hal lag midden in het centrum van de stad. Op het plein wat er naast lag, stond een standbeeld van 2 pokémon die aan het vechten waren. Waarschijnlijk gaat het daarbij weer over de Mythe over het ontstaan van de eilanden.
Waar kan ik je mee helpen? Vroeg een dikke vrouw achter de balie.
Ik wil mezelf alvast inschrijven voor de wedstrijd. Zei Sandy.
Dan kom je goed op tijd, want de inschrijvingen zijn net geopend, je bent de eerste. Zei de vrouw. Sandy moest wat formulieren invullen en toen was het klaar.
Ze verlieten de Contest Hal en bespraken wat ze gingen doen. In dit deel van het uit elkaar gereten Atorn City, was niet heel veel te beleven. Daarintegen lag het wel naast de vulkaan die in de Mythe is ontstaan door een meteoriet.
Wat doen we? Vroeg Sandy.
Ik zeg, laten we naar Lungle Village gaan, door de vulkaar heen! Riep Jos.
Ze liepen richting het westen. Onderweg kwamen ze langs een postkantoor. Ze liepen er gewoon voorbij, maar ze merkte niet op dat er iemand voor het raam stond te zwaaien. Wie zou dat zijn?
Gaan we trainen in de vulkaan of gaan we er gewoon doorheen? Wilde Sandy weten.
We zien het allemaal wel. Zei Jos.
Intussen liepen ze over grasvelden met bomen. De vulkaan lag vlak voor hun. Hij was redelijk groot, en er waren grotten binnen. Ze hoefden dus niet te klimmen maar konden dus gewoon gaan lopen.
Hier is de ingang Jos. Sandy wees naar een grote opening in de wand van de vulkaan.
Het was maar een 10 tal meters van de zee verwijderd. Ze betraden de grot. Het bleek helemaal geen grot te zijn, het was een grote gang die steeds op grotere kamers uitkwam. Het ideale avontuur leek het wel.
Het zou hier moeten stikken van de pokémon. Zei Jos.
Ik hoop wel dat ze ons aardig vinden. Zei Sandy.
Ze praatte niet heel veel. De mooiheid van de gangen liet hun sprakeloos. Ook dachten ze na of er nog iets van de Mythe waar was. Dat er misschien een legendarische pokémon zou schuilen. Mewtwo misschien? De vulkaan is toch een prima schuilplek voor een sterke pokémon.
Wil je weten of er iets schuilt in de vulkaan?
Dan moet je de volgende episode lezen


Reacties:


Jozz
Jozz zei op 13 mei 2009 - 16:05:
Leeftijd maakt mij ook niet veel uit. Als je het toch leuk vindt, moet je het vooral doen toch?


Sweetlady
Sweetlady zei op 13 mei 2009 - 14:17:
Hoi hoi snel verder--- leuk verhaall... Ik hou vn pokemon.. Ookal ben ik al negentien jaar maar dat maakt niks uit haha.. dus snel verder gaan xx