Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Divergent » cristina's eyes (tijdelijk gestopt) » 4

cristina's eyes (tijdelijk gestopt)

18 april 2014 - 15:59

271

0

251



4

als we de deur open horen gaan kijken we op. 'hoi pap, hoi mam!' zegt yara vrolijk. 'hoi yara, hoi christina!' herhaalt mijn vader op dezelfde toon. we kijken elkaar aan en schieten dan in de lach. 'wat gaan we eten?' vraag ik terwijl ik een blik op de klok werp. 'aardappelen met wortels en hamburgers' zegt mijn moeder. 'nog iets interesants gebeurd bij jullie?' vraag ik aan mijn vader. 'nee niet echt' antwoord hij. 'ik hoorde iets over de testen, een van de jongeren waarbij de test werdt afgenomen is ziek geworden' zegt mijn moeder. 'gelukkig ik niet, ik heb lekker met mijn nagels gekliederd samen met yara' glimlach ik. 'laat eens zien' zegt mijn moeder. ik steek mijn hand uit. 'wauw dat is mooi' zegt miijn moeder. 'ja toch?' zeg ik. ik eet mijn bord ondertussen leeg. 'is er vandaag eer een artikel over zelfverloochening gepupliceerd?' vraag ik. 'ja, over marcus de leider van zelfverloochening, ze zeggen dat de wrede manier hoe hij zijn zoon heeft behandeld de reden is waarom zijn zoon voor onverschrokkenheid heeft gekozen' zegt mijn moeder. ik zucht. 'kunnen ze echt niet aardig tegen elkaar doen ofzo?' zegt mijn zusje. ik knik alleen maar, veeg mijn mond af en sta op. 'ik ga slapen doeg' zeg ik terwijl ik de trap oploop. eigenlijk wil ik het niet want ik weet dat dit de laatste avond is dat ik met mijn familie aan tafel kan zitten maar ik doe het toch. ik loop door en ik kleed me om. als ik mijn bed in duik lig ik al te slapen voor mijn hoofd het kussen raakt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.