Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ Slaapfeestje :/

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

19 april 2014 - 18:12

1060

6

390



~ Slaapfeestje :/

You & I nieuwe videoclip van 1D, zelf vind ik het niet echt geweldig :/ ... Maar iedereen zijn eigen smaak toch.

Eindelijk klaar met het opnemen. 'Goed gewerkt, jongens!' Roept John en we knikken. Ik geef Dylan een knuffel en ik loop naar mijn fiets. 'Op de fiets? In het donker? Durf je dat wel?' Vraagt Dylan grijnzend. Hij gebaart naar zijn auto. 'En mijn fiets dan?' Vraag ik en Dylan denkt na. 'De kofferbak? Ik heb de auto van mijn vader en die is best wel groot.' Ik bekijk de auto. 'Mijn fiets kan er zeker wel in!' Roep ik en Dylan haalt zijn auto van het slot, hij opent de kofferbak en gebaart dat ik mijn fiets erin kan stoppen. Ik pak mijn fiets (die is erg licht) en leg hem in de kofferbak. 'Het past precies.' Zegt Dylan en ik knik. Dylan stapt in en ik ook, hij start de auto. 'Wacht, wordt je vriendje niet boos?' Zegt Dylan en hij grijnst. 'Tuurlijk niet!' Roep ik. We rijden weg, naam mijn huis. 'Weet je waar ik woon dan?' Vraag ik en hij knikt. 'Wat, wacht hoe weet je waar ik woon?' Dylan grijnst. 'Google.' Ik schud lachend mijn hoofd en kijk voor me uit. De auto rijdt erg fijn en hij is ook elektrisch, een superluxe auto. 'Uistappen!' Roept Dylan, ik schrik ervan. 'Oh, sorry je schrok.' Zegt hij en hij slaat een arm om me heen. 'Hey, afblijven.' Dylan grijnst en zwaait. 'Doei, zal ik je morgen komen ophalen?' Vraagt hij en ik knik. 'Nee, nee wacht! Hoezo morgen ophalen?' Vraag ik en Dylan lacht. 'Opnames weet je nog?' Ik knik en zwaai. Ik loop naar de voordeur en steek de sleutel in het slot, ik open de deur en stap naar binnen. De kamer is leeg... Ik bedoel dat er niemand is. Meteen voel ik me weer eenzaam. 'Hey, Walli.' Zegt Louis die opeens voor me opduikt. Ik schrik weer. 'Oh, hey Louis.' Louis geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik grinnik. 'Wat is er?' Vraagt hij en ik bekijk zijn shirt. 'Je shirt, het is te klein...' Hij bekijkt zijn shirt en kijkt me vragend aan. 'Huh, het is niet te klein?' Ik lach. 'Je trapte er nog in ook!' Nu lacht Louis ook en geeft me een duwtje. 'Wil je een biertje?' Vraagt hij en ik knik. Hij huppelt naar de keuken en doet een dansje. Ik lach omdat hij bijna omvalt, ik laat me uitgeput zakken op de bank en zet de televisie op een andere zender. 'Neeeeeee, niet mijn voetbal afzetten!' Roept Louis vanuit de keuken. Ik zet hem terug en kijk naar het voetbal. 'Hey Niall is daar!' Roep ik. 'Ja, klopt. Derby.' Zegt Louis vanuit de keuken, ik snap het niet hoezo Derby? 'Euh, mijn naam is Waliyha of is dat mijn nieuwe bijnaam?' Ik hoor Louis lachen. 'Nee,' zegt hij terwijl hij de huiskamer komt binnenlopen met twee biertjes. 'Derby is een voetbal team, daar is Niall voor.' Hij geeft me een biertje en ik knik. 'Na de wedstrijd komt Niall hier heen, het stadion waar ze spelen ligt dicht bij ons huis.' Zegt Louis. 'Dat wordt dan wel gezellig.' Zeg ik en Louis knikt. 'De anderen komen ook.' Ik rol mijn ogen, dat wordt dus veel opruimen. 'Ze blijven ook nog slapen.' Ik zucht diep. 'Is dat niet leuk dan?' Vraagt Louis. 'Jawel, maar jullie maken zo'n rommel hier en wie kan het opruimen? Waliyha...' Zucht ik. 'Goal!' Roept Louis en hij springt op, de cameraman filmt Niall die ook een meter de lucht in springt... 'Jeej...' Zeg ik sarcastisch en Louis geeft me een duwtje.
'En de wedstrijd is afgelopen in de laatste minuut heeft Derby nog een goal gescoord, Derby heeft gewonnen met 1-0!'
'Waar slapen jullie dan?' Vraag ik en Louis kijkt naar de bank. 'Ja, ik ga in mijn eigen kamer slapen.' Zeg ik en ik ruim mijn lege bierflesje op. 'Ahh... Waarom?' Vraagt Louis. 'Ja, jullie praten, praten, praten en dan kan ik niet slapen hoor. Het is ook jullie avondje.' Louis knikt. 'Zal Niall jammer vinden.' Ik kijk verbaasd op. 'Hoezo?' Vraag ik en Louis lacht. 'Hij vindt je leuk.' Ik zucht. 'Maar ik heb gezegd dat hij met z'n tengels van je af moet blijven.' Zegt Louis. 'Gelukkig.' Zeg ik, ik loop naar hem toe en geef hem een kus. Op dat moment gaat de deurbel, Louis lacht en ik open de deur. 'Zijn jullie er nu al?' Vraag ik. 'Zo, blij om ons te zien.' Lacht Harry en hij loopt naar binnen, de rest volgen. 'Hoe is het?' Vraagt Niall die als laatste binnenkomt. Hij kijkt grijnzend naar Louis terwijl hij me omhelst. 'Goed hoor, met jou?' Vraag ik lachend en hij knikt. 'Je ziet er goed uit.' Zegt Niall. 'Hey!' Roept Louis. 'Hahaha, Niall!' Roep ik en de jongens lachen. 'Jij, blijf uit de buurt van Walli en uh.. Jongens willen jullie bier?' Zegt Louis, eerst wijst hij naar Niall en dan naar de jongens die zich op de bank en ernaast bevinden. 'Normaal is Harry toch die sjansbal?' Vraagt Liam. 'Hey, nee!' Roept Harry. Zayn rolt met zijn ogen. Louis loopt naar de keuken en pakt vijf biertjes. 'Ik ga naar boven jongens, fijne avond.'
'Nee,'
'Waarom?'
'Ahh...'
'Toe, blijf hier?'
'Ga maar, doei Waliyha.'
De laatste reactie was van Zayn. 'Zayn shut up.' Zeg ik en Zayn lacht. Als ik de de deur die naar de gang lijdt opendoe ruik ik de geur van... Sigaretten... Zayn. 'Zayn je was toch gestopt?' Vraag ik, als ik achterom kijk zie ik geen sigaret. 'Sigaretten? Waar dan?' Vraagt Zayn, het zal wel aan mij liggen. Als ik op de gang sta barsten de jongens in lachen uit. Ik rol mijn ogen en denk: het zijn net kleine kinderen. Ik loop naar mijn slaapkamer, trek mijn kleren uit en trek mijn pyjamaaan. Ik spring in mijn twee-persoons bed (van mij en Louis natuurlijk) en trek de dekens tot aan mijn kin, binnen vijf minuten val ik in slaap...

In Niall's lichaam.
We hadden Waliyha mooi te pakken, Zayn was wel aan het roken! 'Ik ga naar de wc.' Zeg ik en ik loop naar de gang. 'Euh Niall, daar is geen wc.' Ik weet wel wat ik ging doen, naar Waliyha kijken. Maar laat ook maar. 'Oohja.' Ik loop naar de andere kant van de kamer en ga naar de wc. Mislukt... Eigenlijk hoef ik niet naar de wc, ik trek door zonder dat ik iets gedaan heb.


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 20 april 2014 - 10:59:
Oehhhh leuk !!!


justmissF24
justmissF24 zei op 19 april 2014 - 21:44:
Oehh i love it!!


katniss
katniss zei op 19 april 2014 - 20:43:
Melding


Nynlufx
Nynlufx zei op 19 april 2014 - 19:40:
melding!


Nadja
Nadja zei op 19 april 2014 - 19:04:
gebeurt er ook nog iets met doniya ;c en 1D