Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 40

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:48

492

0

229



Hoofdstuk 40

--ondertussen bij de rest--'en hoe was het bij de gynaecoloog?' vraagt Gustav terwijl hij Maite bij zich trekt en een keer over haar buik wrijft. 'gewoon, gynaecoloog-achtig.' zegt Maite. 'De volgende keer moet je meer gaan e schat.' zegt Maite voor ze hem een kusje geeft. 'Natuurlijk' antwoord hij. 'wanneer weten jullie eigenlijk het geslacht?' vraag Georg opeens. 'geen idee, over een paar maanden zeker.' zegt Maite afwezig terwijl ze Gustav nog een zoen geeft. 'Wat denken jullie dat het word, jongen of meisje?' vraagt Hann terwijl ze bij Georg op schoot kruipt. 'ik denk een jongen.' zegt Maite. 'wel ik denk een meisje.' antwoord Gustav. 'absoluut een meisje' stemt Georg in. 'Wel ik gok op een jongen.' zegt Hann dan uiteindelijk ook. 'wat denk jij Bill?' vraagt Gustav. Bill kijkt niet eens op van zn werk en mompelt maar dat hij geen idee heeft. 'laat em maar doen.' zegt Hann. 'hee laten we een weddeschap houden.' vervolgd Hann dan opeens. 'what did you have in mind?' vraagt Georg. 'wel, Maite en ik gokken dat de kleine een jongen word en jullie een meisje e.' Iedereen knikt. 'wel, we zien wat het geslacht word en de verliezers moeten een opdracht doen.' vervolgt Hann. 'maar watvoor opdracht.' vraag Gustav. Iedereen denkt diep na opeens weet Georg het. 'ok, de verliezers moeten dan bij de volgende tour, op de eerst volgende ruststop van de bus, naakt over de parking lopen.' Iedereens mond valt open en meteen klinkt er protest uit Hann's en Maite's monden. 'wat is er? toch niet bang schat?' vraagt Gustav. Nu had hij wat verkeerd gezegt. 'natuurlijk zijn we niet bang, ik ga de uitdaging met plezier aan.' zegt Maite om niet onder te doen. 'Doe je mee Hann.' vraagt Maite. 'ALTIJD' roept Hann. Plots staat Bill op en zegt dat hij gaat slapen. 'is goed.' zegt iedereen. 'slaapwel' roepen sommige nog. Bill gaat naar de slaapvertrekken. Ik ga eens zien waar Joyce zit denkt hij en gaat naar de lounge. waar jij en Tom zitten. 'ok Tom, stel je vlam staat plots aan de deur terwijl jij nog maar net wakker bent wat doe je. a) je laat hem wachten en gaat je snel opmaken. b) je doet gewoon open, puur natuur is altijd beter. zeg je maar of c) je doet niet open en kruipt in een donker hoekje weg.' hoort hij jou aan Tom vragen. 'B' antwoord Tom. Bill is boven in de lounge en ziet jou en Tom daar zitten. Een tijdschrift quiz te doen. Jij kijkt op en begroet hem. 'hoi schat kom je slapen?' vraagt Bill met een klein stemmetje. 'ja natuurlijk, Tom jij kunt de quiz zelf verder afmaken e.' zeg je nog tegen Tom. 'yeah sure.' zegt Tom en staat recht. 'knuffel’ zegt hij. Snel geef je hem nog een knuffel en gaat dan met Bill naar bed. sinds wanneer zijn Tom en Joyce zo close denkt Bill terwijl jullie naar bed gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.