Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Secret » "Damn right she is."

Secret

19 april 2014 - 20:17

1195

2

152



"Damn right she is."

Here you go, hoofdstuk 5. Enjoy! :) (ja ik had de vorige versie van HS 5 per ongeluk verwijderd lol)

Allisons POV
Na een klein halfuurtje gluur ik de slaapkamer in en zucht opgelucht als ik Justin niet zie. Ik klem de handdoek wat beter om me heen en glip de kamer in. Snel ga ik naar mijn koffer die op het bed ligt en vis er een setje lingerie uit en een joggingsbroek met hemdje. Mijn pyjama. ‘Well hello there.’ Ik verstar als ik die stem hoor en kijk langzaam over mijn schouder naar Justin. ‘Ik eh.. Ik eh was mijn pyjama vergeten.’ Zeg ik blozend en vlucht de badkamer in. Dammit. Ik kleed me aan en borstel mijn haar dat ik vervolgens met een elastiekje in een staart doe. Ik bijt op mijn lip en voel me weer rood worden als ik denk aan net. Die handdoek was nou niet bepaald lang en ik wist niet zeker of hij mijn kont nu wel bedekte. Laten we hopen van wel. Ik loop de kamer terug in en kijk even naar Justin die grijnzend met zijn armen achter zijn hoofd languit op het bed ligt. ‘Don’t.’ Mompel ik snel en kruip op het bed. Ik maak me comfortabel in zijn bed en glimlach als ik Justin armen niet veel later om mijn middel voel glijden en hij me tegen zijn rug aandrukt. Ik ontspan in zijn armen en zucht tevreden. ‘Sleep tight babygirl.’ Hoor ik hem nog fluister en mompel iets terug voordat ik in slaap val.
De volgende morgen word ik wakker door, hoe cliché het ook klinkt, de zon die door een kiertje tussen de gordijnen glipt. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en rol me op mijn buik en kreun zacht. Ik wou nog niet wakker zijn. Ik druk mijn gezicht in het kussen dat verbazingwekkend genoeg naar Justin ruikt. Weird. ‘Lig je lekker?’ Als je het over de duivel hebt. Ik til mijn hoofd wat op en gluur naar hem. ‘Waarom lig je in mijn bed?’ Fluister ik nog half slapend en denk even na. ‘Oh..’ Mompel ik, het woord uitrekkend als ik alle beelden van gisteren weer terug heb. Ik was weggelopen. ‘Ja oh.’ Ik steek mijn tong naar hem uit en rol weer op mijn rug waarna ik wat overeind kom. ‘Hoe laat is het?’ Ik weet niet waarom, maar ik was ongelofelijk ontspannen. Wat raar was vanwege gisteren. ‘Half 12.’ Ik schiet nu helemaal overeind. ‘Wat? Waarom heb je me niet wakker gemaakt? We gingen toch vanochtend weg? Wat als mijn ouders erachter komen waar je wonen en ze bellen de politie. Dan word ik naar huis gebracht, en het ergste, word jij aangehouden want dan zullen ze het wel weer zo vertellen dat het lijkt alsof jij me hebt ontvoerd en wat no-.’ Justins lippen op de mijne stopt me van praten en beweeg uit verbaasdheid niet maar al snel leun ik tegen hem aan en beweeg mijn lippen ritmisch met de zijne. Als hij zijn lippen na even alweer weghaalt pruil ik even. ‘Heb je honger?’ Bij de gedachte aan voedsel knik ik meteen. ‘Ja.’ Zeg ik resoluut en giechel zachtjes als Justin zijn armen onder me glijd en me bruidsstijl optilt. Ik leg mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij loopt zo het enorme huis door naar de keuken waar hij me op een stoel zet. ‘Damn Justin. Dat deed je nou nooit bij mij.’ Hoor ik Cole zeggen waarna ik in de lach schiet en steek mijn tong naar hem uit. ‘I’m special.’ Als Justin dan Cole op zijn achterhoofd slaat en grijnzend zegt: ‘Damn right she is.’ bloos ik weer en kijk naar mijn handen. Ik mompel wat als iedereen in de keuken begint te lachen knijp ik mijn ogen tot spleetjes en kijk zo even naar Justin. Hij wist precies wat voor effect hij had op me. Zo niet eerlijk. Ik praat wat met de jongens en slaak een gil als Justin me opeens optilt, zelf gaat zitten en me op zijn schoot zet. Als hij dan een bord vol met eten voor ons twee voor me zet glimlach ik breed en begin meteen te eten. Ik wist uit ervaring dat Justin het leuk vond om me te zien uit kijk ik niet op als ik zijn ogen op me voel en geef hem wat te eten. ‘Eewt.’ Mompel ik met mijn mond nog vol waardoor hij zachtjes lacht. God, wat hield ik van die lach. Glimlachend eet ik verder en luister mee met de gesprekken tussen de jongens. Het ging vooral over meisjes, basketbal teams, hockeyteams, clubs en de gebruikelijke dingen waar jongens het over hebben. Ik wist wel dat normaal gezien ze het over iets heel anders hadden, over hun “bedrijf” zoals zij het noemden, maar Justin had het verboden om het erover te hebben als ik er was. Natuurlijk probeerde hij het zo, zodat ik het niet merkte maar dat was niet bepaald gelukt. Ik kon redelijk overweg met de jongens maar soms vond ik het nog steeds wat ongemakkelijk. Vooral omdat ik weet wat ze doen om geld te verdienen. Ik ben er wel mee leren omgaan door Justin. Ik glimlach klein en drink wat koffie die ik had gekregen van Mike. In de 2 weken die voorbij waren gegaan nadat Kelly Justin had “ontmoet”, ik moest Kelly’s nummer trouwens nog verwijderen, had ik iedereen ontmoet en kende ik hun namen ook wel zo ongeveer. ‘Thanks Mike.’ Ze waren veel minder eng dan ik had verwacht en eigenlijk leken ze bijna normaal. Bijna. Na even ben ik klaar met eten en druk een kusje op zijn lippen. ‘Ik ga even omkleden.’ Mompel ik zodat alleen hij het hoort en glijd van zijn schoot af en loop terug naar boven. Als ik zijn ogen op me voel loop ik heupwiegend verder en kijk even over mijn schouder. Ik grijns naar Justin en loop dan snel verder. In zijn kamer zoek ik een setje kleding uit en trek dat aan. Ik borstel mijn haren door en doe een klein beetje make-up op, wetend dat Justin me naturel het mooist vind, nou dat zegt hij. Of het waar is weet ik niet. Maar ach ja. Ik stop alles weer weg en loop terug naar beneden. Ik rol met mijn ogen als ze opeens weer stil zijn. ‘Ga gerust verder. Ik luister niet.’ Grinnik ik. Dat meende ik wel. Ik blokte hun stemmen dan gewoon. Ik loop naar Justin en kruip weer op zijn schoot en pak mijn mobiel. Ik zet hem aan en zucht geïrriteerd als ik allemaal berichtjes heb van mijn ouders en Kelly. Zonder ze te lezen verwijder ik ze. De berichtjes van Layla, Jase, Valentine en Kaira lees ik wel en stuur een korte reactie met dat ik gewoon weg moest en dat alles goed gaat. Ik verwijder dan zonder erbij na te denken alle foto’s van Kelly en mij en zo ga ik door tot er geen spoortje op mijn telefoon en op mijn social media meer is dat ik Kelly ooit heb gekend. Ik zucht zachtjes. Het kon me niet schelen om wat voor reden ze het dan ook had verteld. Vanaf nu bestond ze niet meer voor me.


Reacties:


AnnemieB
AnnemieB zei op 21 april 2014 - 20:39:
hahah,thanks xd


Malikaa
Malikaa zei op 21 april 2014 - 19:16:
oehhh, ignoreee mode on.

I likee ittt ^^