Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Bullet For My Valentine » Nothings like it used to be » Stalker ?

Nothings like it used to be

12 mei 2009 - 21:19

432

0

274



Stalker ?

Faith POV

ik eet mijn broodjes. Net als ik weer naar boven wil gaan, gaat de bel. ik doe open. Daar staat Bill. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Mag ik binnen komen?" vraagt hij. Ik knik en stap aan de kant zodat hij naar binnen kan. "ik heb je wel zien kijken gister" zegt hij. Ik begin te blozen als een gek en kijk naar de grond. Hij zet een stap in mijn richting. Geschrokken zet ik een stap achteruit. "W-w-wil je w-w-wat drinken?" vraag ik nog een beetje geschrokken. Hij knikt. Ik pak 2 cola. We gaan op de bank zitten. "Vertel eens wat over jezelf" zegt hij. "Nouja, ik heet Faith, ik ben 12, en woon hier net een dag" zeg ik. Bill knikt. Zijn mobiel gaat. "Ik moet gaan, is het goed dat ik je vanavond kom ophalen, gaan we naar wat vrienden" zegt Bill. Ik knik. "Mag er nog iemand mee?" vraag ik en Bill knikt. Ik zwaai hem nog even uit. Mam komt thuis, van haar eerste dag. We kijken samen tv. Er komt een Interview met BFMV. Ik kijk er aandachtig naar. "Presentator: en zijn er nog liefdes in het spel?. Matt : Neej, maar er is wel een meisje van 12 jaar gelede waar ik steeds aan denk. De rest lacht". Ik zie Mam met grote ogen naar het beeldscherm kijken. Ik schud haar wakker. Verward kijkt ze op. "is alles goed?"vraag ik geschrokken. "jaah alles is goed" zegt ze verbaast. "Ow, mam, we gaan vanaaf wat beroemde mensen ontmoeten" zeg ik. Mam knikt. Na het eten, worden we opgehaald door Bill. We stappen in de auto. Het is niet heel ver rijden. We stappen uit. Het is bij een meertje. Bij het meertje, staan allemaal zit zakken en kussens. Er zitten een paar mensen. Mam pakt mijn hand vast. We lopen achter Bill aan naar de mensen toen. Ik zie Matt zitten van BFMV. Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik kijk naar Mam. haar ogen zijn gigantisch en haar mond staat open van verbaasdheid. Ze probeert iets te stotteren, maar dat lukt niet. Matt staat op. Ook heel verbaast. "Zo jenn, dat is lang gelede" zegt hij. "12 jaar" zegt Mam. Vaag kijkend kijk ik naar die 2. "mam, je heft veeel te vertellen" zeg ik. "Jij moeder?" vraagt matt verbaast. "Ik dacht dat jij geen kinderen wou!". "Nouja, het was ook niet egt gepland" zegt mam en ze krabt verlegen op haar hoofd. "Dus dat is...?" vraagt Matt en hij wijst naar mij. Mam knikt. "Dat is je dochter matt!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.