Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » ~ End Hoofdstuk.

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

20 april 2014 - 20:42

237

6

330



~ End Hoofdstuk.

Het laatste deel van JBVMA, hierin wordt verteld hoe het verder ging -x- Serena

Hey, jullie willen vast weten hoe het verder ging met: mij & Louis, Linn & Niall en de rest!
Nou als eerste, ik en Louis zijn.... Getouwd! Ik ben nu 29 en Louis 30, we willen ook nog kinderen, daar zijn we mee bezig! We hadden een geweldige huwelijksreis in Italië, het land der liefde! Het was super, ik en Louis wonen nogsteeds in Doncaster. Alleen in een groter huis. De jongens zijn gestopt met One Direction, ze wilden zich op een familie richtten.
Over Linn en Niall ga ik jullie niks vertellen, dat zullen jullie wel lezen in: Everything Changes!
Zayn en Perrie zijn niet bij elkaar, Zayn heeft een weer een relatie met Rebecca, ze hadden elkaar ontmoet bij de première van de film. De film is echt super mooi geworden en de opnames verliepen super goed! Het was ook erg leuk om te doen en ik werd weer gevraagd voor een rol in nog een film. En natuurlijk heb ik ja gezegd! Ik ben nu bezig met de opnames van dié flim. Mijn carrière als actrice is al goed, echt heel goed. Harry en Liam hebben nog niemand, jammer genoeg. De jongens hebben nog veel contact en ze gedragen zich nogsteeds als kleine kinderen, alleen dan iets volwassener.
Hebben jullie nog vragen voor mij en de andere, stel ze dan hier onder bij de reacties! Een Q&A met de karakters.


Thankyou all, voor het lezen!
Ly all!'
-x- Serena


Reacties:

1 2

angel18
angel18 zei op 21 april 2014 - 18:41:
Leuk waneer komt everything changes uit kan echt niet wachten.
Ps. Je schrijft fantastisch


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 20 april 2014 - 23:30:
Super mooi verhaal,
Jammer dt het is afgelopen.

Leuk hoe je dit verhaal in EC laat overlopen x


Nynlufx
Nynlufx zei op 20 april 2014 - 22:22:
Lees mee met Everything Changes
Het was echt een mooi verhaal. Het einde was perfect


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 20 april 2014 - 21:47:
Dit was echt een super verhaal! X


katniss
katniss zei op 20 april 2014 - 21:02:
Super geschreven en je laat ons ook echt verassen arme doniya en ik les ook mee met everything changes maar dat wist je waarschijnlijk al.