Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » O6. Who do you choose?

Everything Changes >Afgerond<

23 april 2014 - 17:34

450

6

332



O6. Who do you choose?

Image and video hosting by TinyPic

Ik zit met Niall aan de bar in de keuken. 'Euh Linn?' Vraagt Niall. 'Wat?' Vraag ik en Niall begint aan zijn vingers te friemelen. 'Voor wie kies je nu?' Vraagt hij en ik schrik. 'Hoezo voor wie kies je nu?'
'Kies je voor mij of... Louis?'
'Hoezo, zijn jullie allebei op me dan?!'
Ik kijk Niall aan en hij knikt. Ik sta op. 'Serieus?!' Roep ik. 'Sorry...' Zegt Niall. Ik heb het nu pas in de gaten dat ik erg boos klonk. 'Nee, maakt niet uit.' Zeg ik lief, Niall glimlacht. 'Hou je van mij, Linn?' Vraagt Niall, ik staar naar Niall. 'I-ik euh... Weet ik niet.' Stotter ik, ik zie dat er tranen in Nialls ogen lopen en ik kijk naar mijn voeten. Ik hoor de deur van de slaapkamer dicht gaan, hard. Niall is verdrietig, verdrietig en boos. Dat denk ik. Eigenlijk weet ik niet of ik wel van hem hou. Of van Louis. Ik weet het niet! Opeens zie ik Niall voor me, ik weet het wel... Ik ren naar de slaapkamer en open de deur. 'Niall,' begin ik en Niall kijkt op, 'ik hou wel van je, ik hou echt van je!' Niall staat op en loopt naar me toe, hij pakt mijn handen vast. 'Echt waar, heb je geen gevoelens voor Louis?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik hou echt van je...' Fluister ik in zijn oor. 'I love you to, babe.' Zegt Niall. Ik geef hem een knuffel. Als we klaar zijn met knuffelen kijken we elkaar recht in de ogen. Zijn ogen zijn zo mooi, niet normaal! Hij glimlacht en zoent me. Zijn zachte lippen op de mijne, ik zie vuurwerk voor mijn ogen. Niall zoent me heftiger, hij duwt zachtjes tegen de muur. I think he's dirty... Ik spring en Niall houdt me vast bij mijn bovenbenen. Hij neemt me zoenend mee naar het bed en legt me erop. Hij gaat op me liggen. Hij stopt met zoenen en gaat staan ( langs het bed ) hij grijnst breed en trekt zijn t-shirt uit. *Kwijl kwijl sixpack...* ik kan mijn ogen niet van zijn figuur afhouden. Dan doet hij zijn riem los. 'Niall stop!' Roep ik en hij kijkt me verbaasd aan. 'Hoezo?' Vraagt hij. 'Nu al?!' Roep ik en ik spring van het bed af. 'Wat nu al?' Vraagt hij. 'Je weet wat ik bedoel, waarom kleedt je je uit?!' Roep ik. Niall lacht. 'Je dacht toch niet dat ik seks met je wilde?' Ik kijk verbaasd. 'Wat was je dan van plan?' Vraag ik. 'Euh misschien slapen? Het is al laat. En ik wilde je voor de gek houden.' Lacht hij. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Slimmerik.' Niall knikt.

Sorry voor kort hoofdstuk, ;C


Reacties:

1 2

angel18
angel18 zei op 24 april 2014 - 10:46:
Omg snel verder


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 24 april 2014 - 9:54:
Ik wed dat ze straks alsnog voor Louis kiest en dan weer voor Niall en dat ze het dan niet meer weet. Iedereen wordt boos en uiteindelijk wordt haar droom waarheid !

Tadaa, let the Drama begin !!!


Nynlufx
Nynlufx zei op 23 april 2014 - 21:15:
Melding
Maar het gaat idd wel erg snel. Ze had hem ook weg kunnen laten lopen, en dan wil Louis het proberen maar ze wijst hem ook af, waardoor hij ook half depressief wordt. Een heel drama(houdt wat loop in het verhaal) volgt en dan komt later alles weer goed, want dan realiseert ze zich dat ze toch verliefd is op Niall/Louis en dan is Niall/Louis heel blij maar Louis/Niall heel erg verdrietig. Dan komt Louis/Niall een leuk meissie tegen(zoals een zekere Nynke) en dan komt alles weer goed


Anne
Anne zei op 23 april 2014 - 21:12:
Ze kiest wel erg snel voor Niall...


Nadja
Nadja zei op 23 april 2014 - 21:10:
Ik ben het het met de Reactie onder mij eens, maar als nog leuk

xxxx (IkWilWelEenMeldingA.U.Bxx)

Kusjes Nadja.