Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » O7. I don't know who i choose...

Everything Changes >Afgerond<

24 april 2014 - 16:46

1125

6

395



O7. I don't know who i choose...

'Ga je mee naar de boys?' Vraagt Niall lief, ik denk even na. Misschien is het beter om Louis nu even niet te zien. Ik haal mijn schouders op. Niall pakt mijn hand en sleurt me mee naar buiten. Hij rent naar de auto en opent het portier. 'Instappen, wifey.' Ik lach. Ik stap in en wacht tot Niall ook instapt. Opeens zie ik Louis voor me die lacht, ik schud mijn hoofd en weg is het. Vreemd... 'Wat doe je?' Vraagt Niall die inmiddels al is ingestapt. 'Nee niks, even spastisch.' Niall lacht.

We zijn aangekomen bij het huis waar de jongens zijn. Niall pakt mijn hand maar ik trek mijn hand terug. Niall kijkt me verbaasd aan. We lopen naar de voordeur en ik bel aan. Louis opent de deur en grijnst wanneer hij mij ziet. 'My wifey!' Roept hij en hij omhelst me. Ik lach, hij geeft me ook nog een natte zoen op mijn voorhoofd. Als hij klaar is met mij een zoen geven kijken we elkaar aan. Ik kijk diep in zijn ogen, hij komt dichterbij en nog dichterbij... Ik schud mijn hoofd en besef dat wat ik zag niet waar was. 'Wat is dit?' Vraag ik hardop. 'Wat?' Vraagt Niall. Louis kijkt ook op die zich terugtrekt. 'Nee laat maar.' Niall komt dichterbij en fluistert wat in mijn oor: 'Zullen we het nu vertellen aan Louis?' Ik kijk hem raar aan. 'Wat vertellen?' Vraag ik. 'Ja, dat we samen zijn.' Fluistert Niall in mijn oor. 'Komen jullie nog binnen?' Vraagt Louis, we knikken en lopen naar binnen. Ik sluit de deur en ga langs Louis op de bank zitten, wacht waarom langs Louis? Louis lacht lief naar me en ik begin naar hem te staren, hij is echt leuk... Nee ik heb al met... Niall. 'Sorry Louis maar ik en Linn zijn...' Niall kan zijn zin niet afmaken omdat ik er tussendoor schreeuw: 'Nee, nee. Ik kies op dit moment geen van beide, sorry Niall!' Ik sta op en durf niet naar het gezicht van Niall te kijken. Ik loop zonder om te kijken naar de deur en open hem. 'Linn!' Roept Niall, aan zijn stem te horen verdrietig maar ik negeer hem en loop naar buiten. Ik sluit de deur en ik zie in mijn gedachten het huilende gezicht van Niall en daarlangs het lachende gezicht van Louis. Weer schud ik mijn hoofd en weg zijn de gedachtes... Ik twijfel even om terug te gaan maar ik loop toch verder. Ik hoor de deur achter me open gaan. 'Linn wacht...' Ik hoor de lieve stem van Harry en ik kijk achterom. Zonder dat ik het in de gaten heb huil ik. Harry gebaart dat ik naar hem toe moet komen. Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. 'I-ik weet he-het echt niet, Harry...' Snik ik, ik voel de zachte handen van Harry over mijn rug strijken. 'Je hebt alle tijd, je hoeft niet nu te kiezen cute.'
'Moet Niall huilen?' Vraag ik. 'Hij is meteen naar de wc gelopen dus ik denk het...' Ik kijk Harry aan. Hij strijkt met zijn duim mijn tranen weg en glimlacht. Hij is zo schattig met die krulletjes. Ik glimlach en ik ga dichterbij, dichterbij totdat mijn lippen de zijne raken. Ik duw me snel van hem af. 'Sorry.' Zeg ik en ik ren weg. Waarom deed ik dat, ik ben ook zo dom! Ik ren het park in totdat ik een bankje tegen kom. Hijgend en puffend laat ik me zakken op het bankje. Er bijna niemand in het park. Ik heb zo'n spijt dat ik Harry heb gekust. Ik hoor foto-geluidjes. Shit, paparazzi. Ik kijk om me heen, ik kijk naar de struiken waar een mens in zit. 'Flikker op!' Schreeuw ik terwijl ik mijn tranen afveeg aan mijn trui. 'Flikker ohop!' Herhaal ik maar er komt geen beweging in de fotograaf. Ik stap erop af en voordat ik het weet is de fotograaf weggerend. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. Waarom ben ik zo dom? Ik word gebeld... Ik kijk op mijn mobiel en ik zie Nialls foto. Ik laat hem over gaan. Eigenlijk wil ik Niall of Louis helemaal geen pijn doen, maar ik denk dat dit het beste is. Opeens zie ik Austin, en hij mij. Hij rent naar me toe. 'Linn... *hijg...* Ik zocht je al...' Hij pakt mijn hand. Hij bekijkt me. 'Wat is er?' Vraagt hij. 'H-hoe kom je hier e-en hoe wist je dat ik hier was?!' Roep ik snikkend. Austin gebaart dat ik niet zo hoef te roepen. 'Nou ik weet waar Niall woont dus ik heb een dag alles afgezocht en uiteindelijk kwam ik je hier tegen.' Ik zucht diep. 'Waarom kwam je me opzoeken?' Vraag ik. 'Nou omdat ik je miste!' Roept Austin. 'Nee, omdat je niet wil dat ik bij Niall ben!' Roep ik terug. Austin is stil, ik zucht diep en loop weg. Austin pakt mijn arm. 'Ga weg, Austin! Ga weg!' Roep ik en ik ruk me los. Ik loop terug naar het huis. Als ik er ben klop ik aan en ik kijk achterom, geen Austin te zien. Zayn opent de deur en glimlacht. Zayn gebaart dat ik binnen kan komen en hij stapt opzij zodat ik naar binnen kan lopen. 'Heei...' Fluister ik bijna. Ik kijk wie er op de bank zit: Liam, Harry, Louis en... Niall niet. Louis springt op en rent naar me toe. Hij geeft me een knuffel. 'Dus je kiest voor mij?' Ik kijk langs hem heen en ik zie Niall met betraande ogen naar mij en Louis kijken. 'Euh...' Is het enige wat ik kan uitbrengen. Ik blijf naar Niall kijken hij staart naar ons en er valt een traantje. Zelf begin ik ook te huilen. 'Awh, je houdt zoveel van me dat je ervan moet huilen..' Zucht Louis. Ik begin nog harder te huilen maar ik ruk me niet los. 'Euh, misschien kan je haar even laten Louis.' Zegt Liam en hij knikt. Hij laat me los en geeft me en kus op mijn voorhoofd. Liam pakt mijn hand en neemt me mee naar de bank. Ik laat me rustig op de bank zakken en ik veeg mijn tranen weg met mijn trui. 'Wil je wat water?' Vraagt Liam, ik schud mijn hoofd. Louis komt langs me zitten en slaat een arm om me heen. 'Je blijft van haar af!' Roept Niall opeens. Ik schrik er van, Louis ook. 'Hey, rustig...' Zegt Louis. 'Linn, ik wil weten wie je nu echt kiest.' Zegt Niall. Ik heb inmiddels een beslissing gemaakt ik zucht diep en open mijn mond......

Benieuwd wie Linn nu kiest? Ja, dacht ik al! Wie denken jullie dat ze kiest, Niall of Louis?
-x- Serena


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 25 april 2014 - 15:03:
Niall


justmissF24
justmissF24 zei op 24 april 2014 - 23:29:


Nadja
Nadja zei op 24 april 2014 - 20:29:
Jaaa waarom in de hell zo spanneeend. Wel een meldinggggggxxxxx


Nynlufx
Nynlufx zei op 24 april 2014 - 18:32:
Ugh it haat je... waarom eindigen de leukste hoofdstukken bijna altijd zo?
Melding


Anne
Anne zei op 24 april 2014 - 18:03:
Waarom maak je het altijd zo spannend?!