Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond] » Epiloog

It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond]

24 april 2014 - 20:40

283

13

547



Epiloog

Once they were strangers
Who were stuck in an elevator
Was it fate or just luck?
They’’ll never know

They became friends
And from that they became best friends
Until they were eating of each other’s spoon
And taking photos in a photo booth

They went from best friends
To boy- and girlfriend
And from that to husband and wife

They lived for ever after
Happy and healthy
With only their love that really mattered

The End


(That really sucked tho^)
Dat was het dan. Dit verhaal is officieel afgerond.
Ik kan het niet geloven eigenlijk. Net zoals bij mijn andere verhalen, werden de karakters mijn baby’s.
Ik heb ze vanaf het begin opgebouwd, tot wat ze in het eind zijn geworden. Ik ben echt ongelofelijk trots op dit verhaal en kan jullie niet genoeg bedanken voor jullie steun. Er kwamen steeds meer en meer lezers bij en iedere nieuwe lezer liet mijn hart weer opzwellen.

Jullie hadden allemaal zoveel vertrouwen in me en dat doet me echt heel erg goed. Nog steeds kan ik niet geloven dat zoveel mensen mij zo goed vinden schrijven en om eerlijk te zijn zal ik het waarschijnlijk ook nooit accepteren. Ik heb verschillende comments gezien met dat ze mij hun schrijfvoorbeeld vinden en ook dat is moeilijk te bevatten.
Alles bij elkaar maakt het me natuurlijk wel super blij! Ik ga zeker verder met schrijven.

Nu dit verhaal is afgerond ga ik me focussen op Mister Dangerous, die ook bijna klaar is, en op He’s the one, mijn Zayn story. Daarnaast ga ik ook samen met mn bestie Lianne (DJmalikjuh) aan de fic Haunted Love werken. Natuurlijk zal ik ook in word weer gaan schrijven aan nieuwe verhalen. Jullie zijn nog lang niet van me af.
Heel erg bedankt voor jullie support, ik hou van jullie allemaal
Ivana


Reacties:

1 2 3

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 12 aug 2014 - 13:19:
Ik heb dus net heel het verhaal in één keer gelezen! And I Love It!


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 27 april 2014 - 22:23:

wat doe je me aan?


superleuk verhaal ik ga het missen


Dominique zei op 27 april 2014 - 9:42:
Doet pijn dit. =(


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 26 april 2014 - 19:19:
Ik vond het een super leuk en story! ! Jammer dat ie afgelopen is.....


x1Dx
x1Dx zei op 25 april 2014 - 20:25:
Echt super mooi verhaal!!
Dit was mijn eerst verhaal waar ik aan begon te lezen! Echt super leuk!!
Jha is een leuk idee van mcFleurrie, misschien een idee!?
Echt jammer dat het afgelopen is, maar een super leuk einde!
Ik zie jouw ook als mijn voorbeeld op fanfic!
Echt goed dat je door blijft gaan met schrijven!

-X-