Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » O8. Drukte.

Everything Changes >Afgerond<

24 april 2014 - 20:56

915

6

416



O8. Drukte.

Ik kijk naar de jongens die me spannend aankijken, ik richt vooral mijn blik op Louis en Niall. Niall doet een grappige pose waardoor ik in de lach schiet. Hij gebaart naar Louis dat hij het is. Louis geeft me een luchtzoen. 'Ik eh....' Ik durf het bijna niet te zeggen. 'Ik kies...' Ik schraap mijn keel en ga verder. 'Ikkiesniallsorrysorrylouis...' Ik kijk naar de gezichten van de jongens en zo te zien begrijpen ze me niet. 'Niall.' Zucht ik. Louis blijft me aanstaren. 'Haha, je kiest Niall terwijl je mij kan kiezen?' Zegt hij. 'Meid, je kiest beter mij. Ik ben veel knapper, liever en grappiger dan hem!' Roept hij. Hij staat op en loopt naar me toe, hij pakt mijn handen vast. 'Kies mij, ik weet dat je meer houdt van mij dan van Nialler.' Ik begin te twijfelen. 'Hey, laat je nu niet misleiden door die praatjes van hem!' Roept Niall. Ik hoor Zayn, Liam en Harry op de achtergrond zuchten. 'Ze heeft toch al gekozen!' Roept Liam. Ik staar in Louis' ogen, ze zijn mooi. Net zo mooi als die van Niall. Louis knijpt in mijn handen en glimlacht. Omg, die glimlach... Perfect. Louis staart ook in mijn ogen. Louis wordt weggetrokken door Niall, die na een paar seconden recht voor me staat. 'Babe, ik hou zielsveel van je...' Niall is echt serieus, ik hoor het aan zijn stem. 'Tssssssssssss, ik hou veel meer dan haar!' Roept Louis. 'Nou, ík en Linn hebben gezoend bij mij thuis, en jij niet!' Roept Niall. 'Ey, jongens kap is!' Roept Zayn. Hij staat op, duwt Niall weg en Zayn staat voor me. 'Als je verstandig bent kies je geen van beide.'
'Ja hoor, Zayn moet het weer verpesten. Ze had bijna mij gekozen maar nu valt ze voor Zayn want die kan alle meisjes krijgen die hij wil, blablabla.' Zegt Louis met een stemmetje. Ik heb al even niets gezegd, alleen maar gestaard naar de prachtige ogen van de jongens uit 1D. Ze zijn een voor een allemaal stukken! Opeens begin ik me duizelig te voelen, ik loop naar de bank en laat me erop vallen. 'Autch!' Roept Harry, ik ben op Harry gevallen. 'Oeh sorry...' Zucht ik en ik ga langs hem zitten, ik zit wel erg hoog en kijk achter me. Ik zie het schattige gezichtje van Liam, hij zwaait en grijnst. Ik ga nog een stukje opzij, dit keer zit ik op niemands schoot. Ik begin wazig te zien. 'Linn gaat het?' Vragen Zayn, Liam, Harry, Niall en Louis tegelijk. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben duizelig...' Ik knipper een paar keer met mijn ogen, totdat ik weer scherp zie. Opeens voel ik een steek in mijn hoofd. Het doet zoveel pijn dat de tranen in mijn ogen lopen. Ik kreun. Meteen voel ik een beschermende arm van Liam om me heen. Weer een harde steek. 'Auw!' Roep ik. 'Wil je een paracetamol?' Vraagt Niall lief. Ik knik en weer een steek. Ik grijp naar mijn hoofd, ik voel me niet goed... Weer zie ik wazig en wazig en nog waziger... Ik voel dat ik op de grond val en dan is alles zwart, ik hoor nog wat wazige stemmen...

Niall Horan
Als ik naar de keuken ren voor water en een paracetamol hoor ik opeens iemand op de grond vallen en meteen geroep. Ik ren terug naar de huiskamer en ik zie Linn op de grond liggen met de jongens om haar heen... Mijn adem stokt. Ik ren naar haar toe en kniel langs haar neer. 'Ik wil haar mond op mond beademing geven!' Roept Louis en ik geef hem een waarschuwende blik. 'Wat moeten we doen?!' Roept Harry. Ik weet het wel en ik roep Linn eerst. Ik krijg geen antwoord en ik kijk naar haar borst, die gaat op en neer dus ze ademt nog. Shit de rest ben ik vergeten... Ik kijk naar Harry die diep nadenkt. Opeens weet hij het weer, hij kijkt ofdat Linn wel goed kan ademen. Hij houdt Linns hoofd naar achter, hij gebaart naar Zayn ofdat hij het zo kan vasthouden Zayn knikt en houdt haar hoofd zo vast. Harry rent naar de badkamer, even later komt hij terug met een nat washandje. Hij bevochtigt haar gezicht. Ze komt weer bij en ik glimlach. 'Poeh, ik ben zeker weer flauwgevallen...' Zucht ze, we knikken en Linn lacht. 'Bedankt jongens.' Ze geeft ons een voor een een kus op onze wangen. Louis geeft haar een kus terug op haar wang en grijnst naar me. Ik steek mijn tong uit. We helpen haar overeind en we zetten haar op de bank. Ze knikt dankbaar. 'Wil je wat water?' Vraag ik poeslief en Linn knikt. Ik ren naar de keuken en pak een glas met water. Ik ren terug en ja, ik struikel weer over de drempel. 'Aarghh, fuck it!' Roep ik en de jongens lachen, Linn ook. Louis houdt haar hand vast en kust haar hand. Ik rol mijn ogen. Ik haal een beker met water en stap over de grote plas met water, ik geef de beker aan Linn en ze geeft me een lief kusje op mijn wang. Louis tikt op zijn wang en ook geeft Linn daar een kusje op. 'En dat was je laatste Louis.' Lacht ze en Louis pruilt. 'Ik ben flauwgevallen omdat ik niet tegen die drukte kan...' Zucht ze en we knikken. 'Sorry, we zullen rustig aan doen. Het is jou keuze allerliefsteleukste Linn.' Zeg ik en ze lacht.


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 25 april 2014 - 15:06:
cuteee !! Ik denk dat ze voor Nini kiest


katniss
katniss zei op 25 april 2014 - 11:28:
Melding !


justmissF24
justmissF24 zei op 24 april 2014 - 23:30:
Ben inspiratie loos voor een reactie achja good job


1Dtjetanya zei op 24 april 2014 - 23:28:
Leuk!!


Nynlufx
Nynlufx zei op 24 april 2014 - 21:12:
MELDING!