Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » O9. Zayn telling the truth.

Everything Changes >Afgerond<

26 april 2014 - 11:03

647

3

266



O9. Zayn telling the truth.

Image and video hosting by TinyPic

De jongens zitten in een kringetje om me heen. 'Dus Linn, we vinden je allemaal leuk...' Zegt Liam. 'Leuk-leuk bedoel je.' Verbeterd Louis hem, hij knikt. Ik kijk verbaasd. 'Allemaal verliefd op mij?!' Roep ik. Liam en Zayn schudden hun hoofden. 'Ik bedoel bijna iedereen, ik en Liam niet toch?' Vraagt Zayn terwijl hij Liam een duwtje geeft. Ik kijk naar Harry, hij bloost maar ik heb geen idee waarom. 'Euh, Harry waarom bloos je?' Vraag ik en snel verstopt hij zich in zijn t-shirt. 'Niet zo verlegen, Hazza.' Zegt Louis. Ik denk aan de kus van mij en Harry... Het was fantastisch... Maar ik heb geen gevoelens voor hem, denk ik dan. De jongens kijken me verrast aan. Of zal ik Zayn kiezen, als Directioner hield ik altijd van hem. Ik moet echt goed nadenken want dit kan maar een keer, dus moet ik het goed doen. Ik kijk naar Zayn, hij glimlacht en geeft me een knipoog. Ik word rood, ik ben eigenlijk helemaal niet zo. Sinds is met de jongens ben, ben ik verlegen. 'Tss, laat je niet verleiden door die Zayn!' Roept Louis, Zayn maakt een gebaartje van hij-is-niet-helemaal-100%. Ik lach en verdrink in Zayns prachtige ogen. 'Jongens...' Zegt Zayn. De jongens kijken hem allemaal aan.

Zayn Malik
Dit is het moment dat ik het echt moet vertellen, anders gaat het nooit gebeuren en ik wil niet met die gevoelens zitten! 'Euh, jongens ik moet jullie ook nog wat vertellen...' Zeg ik, meteen kijkt iedereen me aan. Ik speel wat met mijn vingers en ga door. 'Ik, ik uh... Ik ben ook verliefd op Linn...' Stotter ik. De jongens plus Linn kijken me verbaasd aan, ik kijk naar Linn die een glimlach op haar mond heeft. Ze lacht me zeker uit. 'Meen je dat?!' Roept Louis. Ik knik en hij slaat zijn hand voor zijn hoofd. Harry grinnikt. 'Dus Linn,' begint Liam, 'wie kies je? Zayn, Louis óf Niall.' Ze knikt en kijkt de kring rond. Aan haar blik te zien, heeft ze geen flauw idee. 'Oke jongens, het spijt me zo erg als ik een paar van jullie teleurstel...' Zegt ze en we knikken, we begrijpen allemaal dat ze een van ons kiest. Ze ademt diep in. 'Oké jongens, toch kies ik... Niall.' Wat ik al dacht, Niall kan ie-de-reen krijgen. Maar het is haar keuze. 'Gefeliciteerd, Nialler.' Zeg ik dan, Niall glimlacht en geeft me en knuffel. 'I'm sorry, bro. Maar iedereen weet dat ík veel beter ben dan jou.' Zegt hij en ik lach. 'Na-aah.' Zeg ik terwijl ik met mijn vingers knip. Niall geeft Linn een kusje. Ik kijk naar Louis, die boos staart naar Niall. 'Awh, kleine Louis. Ik waarschuw je wel, je blijft van haar af.' Zegt Niall en ik grinnik. 'Jongens wacht.' Zegt Linn dan en ik begin weer een beetje hoop te krijgen. 'Ik heb een fout gemaakt.' Ik begin nog meer hoop te krijgen. 'Sorry Nialler, het spijt me heel erg maar... Sinds ik jullie ken, vond ik Zayn eigenlijk heel leuk. Maar toen kwam jij, Niall en ik dacht: hij is gewoon perfect voor mij. Ik had eventjes verkering met je maar... Ik bleef Zayn toch leuker vinden, dus... Ik kies Zayn. Het spijt me zo, als ik jullie pijn doe dan mogen jullie me het ook laten voelen!' Zegt Linn. Ik frons mijn wenkbrauwen. Ik ben zo happy maar ik laat het niet weten. 'Het is al goed, babe. Misschien komt het later.' Zegt Niall, maar hij blijft nog altijd vrolijk. Louis glimlacht. 'Ik wist het, lucky Zayn.' Ik vind het super fijn dat de jongens toch blij voor me zijn. Ik ga naar Linn en geef haar een knuffel. 'Ik hou van je.' Fluister ik in haar oor.

Mini hoofdstuk, later meer. Ik dacht er moet even nog meer drama bij dus ik laat haar voor Zayn kiezen!
Nog een fijne vakantie, peepz ! -x-


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 26 april 2014 - 23:06:
Uhh, jij. Nee jij ! Of toch jij ?

Snel verder peep !!


Nynlufx
Nynlufx zei op 26 april 2014 - 21:25:
Omg Zaynie~
It's sooo much loooovvveeee xx


Anne
Anne zei op 26 april 2014 - 17:20:
Haha, ze kon echt niet kiezen...Niall...nee Louis en nu weer Zayn!
Snel verder!!