Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » *** Girls Things *** [ Afgerond ] » O3 > Lucky Vanessa

*** Girls Things *** [ Afgerond ]

27 april 2014 - 19:07

1270

7

559



O3 > Lucky Vanessa

Image and video hosting by TinyPic Cover voorkant ♥️ Image and video hosting by TinyPic Cover achterkant ♥️ DEZE COVER IS GEMAAKT DOOR: EsjuhXxXLove THANK YOU SO MUCH BABE X

Vanessa Alex Jurth

'Uitstappen, cute.' Zegt Harry terwijl hij het portier opent. Ik stap uit en glimlach. 'Thank you, gentlemen.' Hij grinnikt en legt zijn arm om mijn middel. Hij trekt me tegen zich aan en ik giechel. Samen lopen we naar een huis in een prachtige villawijk. 'Heb je zin om de jongens te ontmoeten?' Vraagt hij, ik knik. Hij drukt op de bel en na een paar seconden wordt de deur geopend. 'Dag, Hazza en... Who's that?' Zegt Louis die me van top tot teen bekijkt. Hij glimlacht en gebaard dat we binnen mogen komen. 'Vanessa!' Roept Niall die met wen blikje cola op de bank zit samen met Liam en Zayn. Iedereen behalve Harry lijkt verbaasd. 'Hebben jullie verkering?' Vraagt Zayn. Ik schud mijn hoofd. 'Euh, ik heb hem geknipt.' Niall lacht en knipt. 'Een mooie dame die ook nog is mooo kan knippen!' Roept Louis. 'Vijf mooie jongens, met vijf mooie stemmen.' Zeg ik en de jongens grinniken. 'Lucky Niall, had ik maar zo'n meisje...' Zucht Harry. Ik bloos. 'Ik heb nog niet met hem.' Zeg ik en Zayn grijnst. 'Nog niet, zei je.' Ik lach en geef Zayn een por. Niall klopt op een lege zitplaats langs hem. Ik ga langs hem zitten en hij neemt een slok van zijn bier. 'Wil je ook?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Zayn, ik heb gehoord dat het uit is met Perrie.' Zeg ik, eigenlijk was het niet echt een goed idee. Zayn knikt. 'Ze vond me niet meer l-leuk..' De tranen lopen over zijn wangen. 'Oh Zayn, het spijt me...' Zeg ik terwijl ik langs hem ga zitten en een arm over zijn schouders leg. 'Nee, het maakt niet uit babe.' Zegt Zayn snikkend. 'Zayn niet overdrijven.' Lacht Louis. 'Ik overdrijf niet, asshole.' Dan is het stil. Liam zet een glas met water voor Zayns neus neer. Zayn knikt ala bedankje en drinkt van het water. 'Wat een stem heb je zeg, en je vriendinnen ook!' Roept Harry opeens. 'Hihi, dankje.' Giechel ik. 'Maar euh, ik ga naar huis jongens.'
'See you later, baby.' Zegt Zayn terwijl hij een luchtzoen geeft. 'Bye bye, ik bel je.' Zegt Niall, Liam en Harry geven me nog een knuffel. Ik open de deur, zeaai nog en ik loop richting huis. Meteen hoor ik de deur achter me openslaan. 'Wacht, ik breng je!' Roepen de jongens tegelijk. Ik lach terwijl de jongens ruzie maken over wie me naar huis gaat brengen. Ik lach nog harder. Ik woon al op me zelf, helemaal alleen... 'Waar woon je?' Vraagt Niall die naar me toe rent. 'Bij die appartementen.' Zeg ik en Niall knikt. Hij pakt snel mijn hand en samen rennen we naar de auto. Niall stapt snel in en steekt zijn tong uit naar de jongens. Niall probeert de auto te starten maar het gaat langzaam. Meteen stappen alle jongens in, de auto is groot genoeg dus het is geen probleem. 'Stelletje potatoes.' Zucht Niall. Met z'n alle rijden we naar mijn appartement. Niall parkeert de auto voor de ingang. 'Dankje, jongens.' Zeg ik, de jongens knikken en zwaaien. Ik zwaai terug en pak de sleutel. Ik ga naar binnen en loop naar mijn appartement. 'Ziezo.' Zucht ik als ik binnen ben. Meteen bel ik Jade en Valerie op. Dit moeten hun weten!

Jade Steph King


Ik zit samen met Valerie te wachten op een telefoontje van Vanessa. She's a lucky girl! 'Aahh, wanneer belt ze n-' Valerie kan haar zin niet afmaken omdat mijn mobiel afgaat. Het is Vanessa. Snel neem ik op en zet ik hem op de luispreker. 'OMG! Jullie moeten nú naar me toe komen!' Roept Vanessa door de telefoon. Ik wil iets terug zeggen maar het is al te laat, ze heeft opgehangen. Ik haal mijn schouders op en ik gebaar naar Valerie dat ze mee moet komen. We lopen naar mijn auto en ik stap in. Ik start de auto en wacht tot Valerie instapt. Ik doe mijn gordel aan, Valerie doet hetzelfde. Ik rijd naar de appartementen waar Vanessa woont. Als we er zijn stappen we uit en we gaan naar Vanessa's appartement.
'Oh my god, kom snel binnen!' Roept Vanessa die de deur opent. We lopen naar binnen en laten ons zakken op de bank. Vanessa rent springend naar ons toe en laat zich ook op de bank zakken.

'En toen brachten ze me maar huis!' Roept Vanessa enthousiast. 'Oh god, you're so lucky!' Roept Valerie en ik knik. 'Zayn...' Zeg ik dromerig. Hij is zo knap en ik weet wel 100% zeker dat hij super lief is! Grijnzend kijkt Vanessa me aan. 'Ik bel hem voor je.' Grijnst Vanessa. 'Doe maar, je hebt sowieso zijn nummer niet.' Zeg ik, de grijns op Vanessa's gezicht verbreed. 'Zeg niet dat...' Zeg ik. Vanessa grist haar mobiel van de salontafel en ze zoekt naar Zayns nummer. Ze houdt haar mobiel tegen haar oor. 'Hey Zayn, ik heb de perfecte girl voor je.' Zegt ze en ik geef haar een por. 'Kom maar, je weet waar ik woon.' Zegt Vanessa en ze hangt op. 'Dat is geregeld.' Zegt ze. 'Maar euh... Wie zegt dat ik met Zayn wil?' Vraag ik, de meiden kijken me verbaasd aan. 'Wie zegt dat hij met jou wil?' Vraagt Valerie. 'Tsss...' Doe ik en Valerie haalt haar schouders op. Meteen gaat de bel, ik doe snel mijn haar goed en nog wat make-up hoort erbij. 'Kom binnen, Zayn.' Hoor ik Vanessa zeggen. Mijn adem stokt, de levensechte Zayn staat recht voor me! Oh my fucking god! 'Is dat m'n droomgirl?' Fluistert Zayn in Vanessa's oor. Ik hoor het maarja, Vanessa knikt. Zayn loopt naar me toe en glimlacht. 'Hey, ik ben Zayn. Maar dat wist je denk ik al.' Ik giechel en knik. 'Ik ben Jade, dat wist je denk ik niet.' Zayn schudt zijn hoofd en lacht. Mijn beltoon gaat af en mijn mobiel trilt in mijn zak, ik pak mijn mobiel en neem het privé-nummer op. 'Hallo met Jade.'
'Hey, Jade. Ik ben Nicole van de X-Factor.'
'Nicole, hey! Wat is er?'
'Je kent The Music wel, (The Music is net zoals Heineken Music Hall) nou ze vroegen of je band er kwam optreden.'
'Oh my god! Ja, wanneer?'
'Deze zaterdag.'
'Dat kan zeker.'
'Nou dat is fijn, ze moeten nog wel de naam van jullie band weten, dat is alles.'
'Over een uurtje krijg je het te weten, dankje!'
'Is goed, bel me maar terug. Geen dank meis dag.'
'Doei.'
Iedereen kijkt me verbaasd aan. Ik spring en doe een vreugde dansje. 'Wat is er?' Vraagt Vanessa nieuwsgierig. 'WE GAAN OPTREDEN IN THE MUSIC!' Schreeuw ik, de meiden staan op, gillen en springen met me mee. 'Super wanneer?!' Roept Valerie. 'Deze zaterdag.' Zeg ik en de meiden gillen nog harder. 'Maar we moeten even brainstormen, we hebben nog geen naam.' Zeg ik en de meiden knikken.

'Girls Things!' Roept Vanessa opeens. Na een half uur brainstormen hebben we de perfecte naam. 'Ja die is goed!' Roept Zayn die al die tijd ook mee hielp met een naam verzinnen. 'Ja, super Vanessa!' Roepen ik en Valerie tegelijk. Snel pak in mijn mobiel en zoek naar Nicole's nummer, wanneer ik hem heb gevonden druk ik als een gek op het scherm. 'Hey Jade, heb je het gevonden?'
'Ja, Girls Things!'
'Dat is pas een goede naam, ik geef het door.'
'Dankje en dankje!'
'Is al goed meisje, daag.'
'Bye.'
Ik hang op. 'Het is gelukt!' Roep ik blij. 'Yeah!' Roept Vanessa en ze doet een vreugde dansje. Iedereen lacht. Het is geweldig dat we na een optreden al in The Music mogen optreden! Ik denk dat we net zo beroemd worden als de jongens van 1D, of nog beroemder...


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 28 april 2014 - 16:21:
Aah super leuk!!
Melding!
-X-


justmissF24
justmissF24 zei op 28 april 2014 - 9:22:
Super leukk!!!


juutjee19
juutjee19 zei op 27 april 2014 - 22:19:
Super leuk!! X


xcarrotx
xcarrotx zei op 27 april 2014 - 21:04:
Geweldig! De naam girls things doet me denken aan little things^^ i love it


1Dtjetanya zei op 27 april 2014 - 20:22:
leuk!!!