Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » from hell to heaven -Harry styles (PAUZE) » chapter 9

from hell to heaven -Harry styles (PAUZE)

28 april 2014 - 19:45

856

6

239



chapter 9

sorry dat het zo lang duurde. anyway veel plezier vergeet niet een reactie achter te laten.

POV Clary

Het was stil in huis. iedereen was weer thuis en Harry en ik waren alleen thuis. Ik praat nog steeds niet echt tegen Harry.

Ik stapte uit mijn bed en liep richting de badkamer. Ik deed de deur open en daar stond Harry. Hij had alleen zijn boxer aan.

Hij ziet er echt zo knap uit zo.

Stop. Je mag niet zo denken. Hij zoende met iemand anders hij vind je helemaal niet leuk.

‘sorry.’ mompelde ik.

‘Geeft niet.’ Zei hij lachend.

Ik liep snel weer naar mijn kamer toe. Ik kleedde me aan en deed mijn make-up op.

Mijn haar liet ik langs mijn gezicht hangen. Ik vond het wel best zo.

Ik pakte wat cornflakes en nam plaats aan de tafel. Harry kwam tegen over me zitten.

‘Goedemorgen.’ Zei hij voorzichtig.

‘Morgen.’

Ik hoorde hoe Harry zuchtte.

In stilte aten we allebei ons eten op. Ik voelde wel hoe Harry naar me keek. Maar ik probeerde er geen aandacht aan te schenken.

Na een tijdje verbrak Harry de stilte. ‘Ik wil met je praten.’

Hij keek me smekend aan.

Ik knikte alleen maar.

‘Clary. Ik wil als eerste zeggen dat het me ontzettend spijt. Ik was dronken en wist niet wat ik deed. Maar dat is natuurlijk geen excuus.’ Ik keek hem aan. ‘ik snap dat je me niet meer terug wilt. Maar ik wil wel vragen of we vrienden kunnen zijn. Want we moeten met elkaar leven en dan kunnen we het beter leuk maken.’

‘oke, dat is wel waar.’ Gaf ik toe. ‘Harry. Ik zeg niet dat ik je nu vergeef.’ Ik stopte even. ‘Maar we kunnen het weer proberen. Het weer opbouwen zeg maar.’ Ik keek naar harry en wachtte zijn reactie af.

‘Dankje.’ Fluisterde hij.

De dag ging snel voorbij. Harry had de jongens uitgenodigd en we waren naar de stad gegaan. We hebben zo’n twee uur bij de Starbucks vastgezeten omdat al de fans voor de deur stonden.

En toen we eindelijk weer naar buiten konden. ( Met bodyguards want de fans waren nog steeds overal) besloten we maar naar huis te gaan.

‘Ik heb honger.’ Zei Niall.

‘PIZZAAA.’ Schreeuwde Louis uit het niets.

Ik maakte een sprongetje van schrik en ook Liam en Zayn schrokken.

‘Thanks voor de hartaanval Lou.’ Zei ik.

‘wat voor pizza wilt iedereen?’ vroeg Harry.

Hij klonk een beetje geirriteerd.

‘ Salami.’ Zei Niall. Liam knikte en ik nam ook Salami.

Louis Harry en Zayn namen pepperoni.

na de pizza besloten we een film te gaan kijken. 'ik kies de film!' riep Harry.

Liam en Niall maakte samen hapjes terwijl harry de film aanzette.

ik ging vast zitten en na een tijdje kwam Harry naast me zitten.

'ik heb een horrorfilm uitgekozen.' zei hij grijnzend.

'ik haat je styles.' riep ik nep boos.
'ik ook van jou.'

de film was echt heel eng. toen iedereen naar huis ging was ik doodsbang voor zo'n beetje alles.

'ik ga slapen.' zei ik na een tijdje.

'alleen?' zei harry plagerig.

ik zuchtte en liep naar boven.
ik was alleen het licht vergeten aan te doen. dus toen een tak tegen het raam aan krasde kreeg ik een hartverzakking.

ik poetste mijn tanden haalde mijn make-up eraf en deed mijn pyjama aan. ik liep maar meteen naar Harry's bed.

het is tijd om hem te vergeven.


pov harry

expres had ik een horrorfilm uitgekozen. ik wist dat Clary daar bang voor zou zijn en dan hoopte ik dat ze weer bij mij in bed kwam liggen.

'ik ga slapen.' zei Clary.

'alleen?' zei ik plagerig.

ze zuchtte diep en liep naar boven.

ik keek nog een tijdje tv en besloot toen ook maar naar bed te gaan. toen ik boven kwam had ik het eerst niet door. maar Clary lag in mijn bed.

snel ging ik naast haar liggen en sloeg ik mijn armen beschermend om haar heen.


POV Clary
duf werd ik wakker.

ik had meteen door dat ik niet in mijn eigen bed lag. ik draaide me om en zag daar harry als een baby slapen.

het zag er zo schattig uit.

ik kroop snel uit mijn bed en besloot een ontbijtje voor Harry te maken.

na ongeveer een half uurtje was ik klaar.

ik liep naar boven en zag dat Harry gelukkig nog in bed lag. hij had zijn telefoon in zijn hand.

toen hij mij zag legde hij hem weg en begon hij te glimlachen.

damn hij is schattig zo.

'is dat voor mij?' vroeg hij ontschuldig.

'hmm.. nee is voor mij.' ik ging naast hem op bed zitten. harry keek beteuterd.

'nee grapje hier.' ik gaf hem het dienblad.

terwijl Harry het eten op at nam ik een douche.

ik kleedde mezelf aan en deed mijn make-up.

'babe, de boys en ik hebben vandaag een interview. wil je mee?'

'jahoor.' zei ik vrolijk,

'oke, then you should hurry, we gaan over een half uurtje.'

'ik ben al klaar hoor. misschien moet jij maar opschieten.'

uit het niets begon harry zich aan te kleden. binnen drie minuten was hij klaar.

'ik hoef helenmaal niet op te schieten.' zei hij droog.

ik schoot in de lach. 'jij spoort echt niet.'



een half uur later stond Paul voor de deur. alle andere boys zaten al in het busje.

Niall en Louis waren naar elkaar aan het schreeuwen. op een goede manier. en Liam en Zayn zongen mee met een liedje,

ook wij gingen erbij zitten.

'Hazzaa!' schreeuwde Louis.

'clary!' voegde Niall er aan toe.

ik glimlachtte naar Niall en ging zitten.

dit word een lange rit.


Reacties:

1 2

1Dtjetanya zei op 2 mei 2014 - 17:40:
superleuk!!! snel verder!!!


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 1 mei 2014 - 14:01:
Leuk chappieee !!!


Ik dacht altijd dat salami en pepperoni hetzelfde was... Confused....


Snel verderrrrrr !!!

Harry + Clary = Carry !!


xliamPayne
xliamPayne zei op 30 april 2014 - 0:07:
Superleuk chapteeer x


x1Dx
x1Dx zei op 29 april 2014 - 19:21:
Haha super leuk!
Melding! -X-


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 28 april 2014 - 21:26:
Super! Love it! X