Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Bullet For My Valentine » Nothings like it used to be » And now ?

Nothings like it used to be

13 mei 2009 - 16:53

670

0

348



And now ?

Faith POV:

"Euh..." mompel ik, en ik en ik laat me in een zitzak vallen om even bij te komen. "Ik heb je 12 jaar niet gezien, waar blijft mijn knuffel" zegt Matt zielig tegen Mam. Ze lacht en geeft Matt een knuffel. Een knuffel kan je het moeilijk noemen. Ik weer misschien niks van liefde, maar dit is toch echt wel een hele innige omhelzing. Ik moet nog steeds even bijkomen. Matt draait zich naar mij. "Kom eens hier ukkie" zegt hij. Ik kijk hem vaag aan. "Ik ben 12 ja" zeg ik bij de hand. Hij kijkt me beteuterd aan. Ik ren op heb af en knuffel heb. Hij tilt me op. "woow wat ben jij licht" is de Reactie. Ik kijk hem droog aan. We lopen naar de rest toe. "Heel Jenn, dat is lang geleden" zegt Padge. Mam knuffelt alle 4 de jongens. Ik loop naar Bill en plof neer op een zitzak naast hem. Hij geeft me een drankje. "Wat is het ?" vraag ik. "Cola". Ik drink het leeg. "Je wist het he" zeg ik en Bill knikt. "Matt had me wel eens over haar verteld, en toen ik jullie in het park zag, moest ik jullie gewoon meenemen" zegt hij. Ik geef hem een knuffel. Hij kijkt me raar aan. "Vanmiddag mocht ik niet bij je in de buurt komen, en nu knuffel je me" zegt Bill en hij kijkt me niet begrijpend aan. Verlegen ga ik weer achteruit zitten. "Ik ben gewoon blij, ik heb Mam nog nooit zo blij gezien" zeg ik beschaamd. Bill knikt, maar ik zie dat ie er nog steeds niks van begrijpt. Ik zie in de verte dat Mam en Matt druk aan het praten zijn. "Ik hoop dat we ooit een gezin kunnen vormen" zeg ik tegen mezelf. "Dat gebeurt ook wel, als ik hoor hoe Matt over Jenn praat" zegt Bill. Geschrokken kijk ik hem aan. "Zei ik dat hardop?" vraag ik geschrokken. Bill knikt lachend. Na een paar uurtjes gepraat en gelachen te hebben, gaan we weer weg. Morgen begin in op mijn nieuwe school. Dezelfde als Bill. Als ik in de auto wil stappen, zie ik dat Matt mam een kus geeft. Mam lijkt het niet erg te vinden. Ik kijk Bill aan die al in de auto zit. Hij kijkt terug. We lachen naar elkaar, en dan stap ik in de auto. Mam komt er ook bij. Ze is dromerig. Ik kruip tegen haar aan. Voor ik het weet, val ik in slaap. Als ik wakker word, is het alweer ochtend, en lig ik in mijn bed. Niet veel later komt Mam binnen. "Schatje, je moet zo naar school". Ik knik. Wat zal ik eens aandoen. Ik kies voor een zwarte skinny, een paars topje met zwarte en witte doodshoofdjes. Opa en Oma hebben allerlei kleding voor me gekocht. ook hele mooie Paarse al stars, die ik ook aan doe. ik kam mijn pony recht, een lijntje oogpotlood en Mascara. ik loop naar beneden, waar Mam mijn lunch heeft gemaakt. ik eet snel een broodje, en dan komt Bill me ophalen met de fiets, en Tom. Ik ken de weg niet, dus fietsen ze met me mee. De school is groot, en ik heb moeite om mijn lokaal te vinden. Als ik daar aankom, staan er allemaal huppels en Gangsters voor te wachten. Ik ga bij het raam staan en kijk naar buiten. Ik heb dus echt geen behoefte aan contact met die mensen. Zodra de leraar komt, ga ik op mijn toegewezen plek achter in de klas zitten. Na een lange, saaie schooldag, staat Bill op me te wachten bij de fietsenkelder. "Tom is al naar huis" zegt hij als we op de fiets stappen. "Hoe was je 1e dag?". "Saai". Ik ga nog even naar Bill omdat er bij mij niemand thuis is. We zitten op zijn kamer. Ik kijk naar buiten, en zie mijn kamer. Bill zit wiskunde te maken. Zo gaat het dus de rest van de week ook....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.