Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » 11. Fight.

Everything Changes >Afgerond<

2 mei 2014 - 20:25

2101

4

743



11. Fight.

Image and video hosting by TinyPic

Nogsteeds zit ik met Zayn op de bank, te niksen. 'Linn, ik ga naar Chelsey. Oh-wee als je daar iets over tegen mam of pap zegt. Een tip: dan ga je eraan.' Zegt Austin die voor me staat met zijn jas over zijn schouder. Ik grinnik. 'Nee, ik meen het.' Zegt hij streng en hij loopt naar de gang. 'Chelsey?' Vraagt Zayn terwijl we de deur horen dichtslaan. Ik haal mijn schouders op. 'Een meisje van zijn klas, ze hebben een hele goede klik, heel goed.' Zeg ik grijnzend. Zayn lacht. 'Wil je zien hoe ze eruit ziet?' Vraag ik en Zayn knikt. Ik zet mijn mobiel aan en ga opzoek naar Instagram, als ik het heb gevonden kijk ik bij de mensen die ik volg. Als ik Chelsey heb gevonden ga ik opzoek naar een goede foto. 'Hier, kijk dit is ze.' Ik laat de foto van Chelsey zien. 'Jij bent veel knapper.' Zegt hij en ik giechel. 'Oh, wat dom van me... Je zal vast wel sterven van de dorst, wil je iets te drinken?' Zayn knikt heftig en doet alsof hij stikt. Ik lach en huppel naar de keuken. 'Zayn heeft zin in een biertje?' Vraag ik. 'Nee, heb je cola cherry?' Vraagt hij. 'Ja.' Roep ik en ik pak de cola uit de koelkast, ik pak twee glazen en ik schenk in. Ik loop voorzichtig terug naar Zayn. 'Alsje, oh fuck.' Ik mors wat cola over hem heen. 'Maakt niet uit, babe.' Zegt hij en hij knipoogt. Ik loop naar de keuken en haal wat servetjes. Ik loop weer terug naar Zayn (heen en weer, heen en weer) en doe heel romantisch zijn shirt af met de servetjes. Zayn grijnst breed en ik lach. 'Wat aardig van je.' Grijnst Zayn als ik klaar ben. Ik knik en gooi de servetjes op de tafel. Ik spring op de bank en meteen gaat de bel. Ik loop naar de deur maar Zayn houdt me tegen. 'Wacht ik zal wel gaan, het is best laat.' Ik knik dankbaar en ik ga weer zitten. 'Hey, ja die is er. Wie ben je? Oh, hey Niall wa- Harry what the fack doe normaal.' Hoor ik Zayn zeggen. Ik lach en ik loop naar Zayn. Alicia en de jongens van 1D staan voor de deur. Ik lach naar Alicia en gebaar dat ze binnen moet komen. 'OMG, a-l-le jongens van 1D staan voor je deur!' Roept ze enthousiast. Ik knik en lach. 'Euh, jongens kom binnen.' De jongens vliegen allemaal naar binnen en ze nemen plaats op de bank. 'Ja, euh ga maar zitten?' Vraag ik en Harry drinkt meteen van MIJN cola cherry. 'Afblijven Harry.' Zeg ik en hij grijnst. 'Mooi huis, zullen we gaan zwemmen?' Vraagt Louis. De jongens roepen allemaal: 'ja!'. Ik kijk naar Alicia die haar schouders ophaalt. 'Wat jullie willen.' Zeg ik en de jongens rennen naar buiten. 'VRIJHEID!' Hoor ik Niall schreeuwen. Ik lach, hij met zijn schattig accentje. 'Oh my god, ik ga gewoon zwemmen met de jongens!' Roept Alicia en ze rent ook naar buiten. 'Wacht, ik heb veel bikini's wil je ook?' Vraag ik en Alicia knikt. Ik neem haar mee naar boven en show haar 3 bikini's. 'Die wil ik!' Ze wijst naar de bikini met de bloemetjes erop. Ik geef haar het en ze loopt naar de badkamer. Ik pak de roze bikini en wacht totdat Alicia klaar is. Waarom wacht ik eigenlijk ik sta toch alleen in mijn kamer. 'Alicia dadelijk niet mijn kamer inkomen!' Roep ik, snel kleed ik me uit en trek ik de bikini aan. Voor dat ik het weet is alles aan en loop ik naar de badkamer. 'Ben je klaar?' Vraag ik. Meteen hoor ik de deur van het slot af gaan en zie ik Alicia, de bikini past haar perfect. 'Staat je mooi!' Roep ik en Alicia giechelt. Ik gebaar dat ze mee moet komen en ze volgt.
'Fjiet fjuuw.' De jongens fluiten ons uit. 'Nog nooit meisjes in bikini's gezien?' Vraag ik. 'Jawel, maar niet zo'n knappe meisjes.' Zegt Niall, die sjansbal. 'Dankje.' Zegt Alicia. Ik dacht dat ze niks tegen de jongens zou zeggen omdat ze dat niet durfde ofzo. Nu ik Niall weer zie beginnen de gevoelens voor hem weer op te komen. Shit... Ik wil Zayn geen pijn doen. Ik spring in het water en zwem zo ver mogelijk van Niall af. Niall kijkt me vragend aan. Hij zwemt naar me toe en ik zwem weer de andere kant op. 'Waarom ontzwem je me?' Vraagt hij en de jongens lachen. 'Ze vindt je eng, ze is trouwens niet de enige.' Zegt Liam. Niall lacht flauw. 'Niall, euh... Kan ik je eventjes spreken?' Vraag ik en Niall knikt. Ik pak een handdoek en doe hem om mijn bovenlichaam. Samen lopen we naar binnen en we blijven staan voor de wc waar niemand ons ziet. 'Wat is er?' Vraagt hij, zijn ogen zijn zo mooi... Oké focus, tell him the truth. 'Ik euh... Als ik je zie dan komen er weer gevoelens voor je op maar als ik je niet zie denk ik niet aan je... Of probeer ik niet aan je te denken omdat... Z-zayn...' Zeg ik. Niall grijnst. 'Ik ben gewoon onweerstaanbaar.' Zegt hij terwijl hij een pose doet. Ik schud mijn hoofd. 'Het is serieus Niall.' Hij knikt en haalt zijn schouders op. 'Misschien moet je toch maar voor mij kiezen.' Ik knik en schud meteen mijn hoofd. 'Ik hou van Zayn!' Roep ik. Niall lacht. 'Maar je houdt ook van mij.' Ik knik. 'Vertel wat je voelt.' Zegt hij en ik voel zijn lippen zacht op die van mij. Hij opent zijn mond en zoent me. Ik doe niet mee, ik voel niks. 'Wooooooooooooooooooow....' Hoor ik Liam zeggen. Ik duw Niall van me af en ik draai me met een ruk om. Ik zie Liam staan. 'Ik moest naar de wc maar ik denk dat het al is gebeurd... Niall wat doe je?!' Roept hij. 'Dit heeft een rede dude.' Zegt Niall. Liam knikt met open mond. Ik sta stijf van de schrik. Zo schamend, je wordt betrapt (gelukkig niet door Zayn) zoenend met je ex... Ja ik zoende hem niet, Niall zoende mij! 'Vertel me het later maar, als Zayn erbij is. Hij moet dit weten bro.' Zegt Liam en hij loopt weg, ik wil hem achterna rennen maar Niall duwt me tegen de deur van de wc. Hij houdt me vast en ik kan niet meer bewegen. 'Niall?!' Sis ik en hij grijnst. Hij maakt een 'ssst' geluidje en hij drukt zijn lippen tegen de mijne... Hij zoent me. 'Zzaawwwnn!' Probeer ik te roepen. Niall zoent me, ik trap het ergens. Op een goede plek, hij laat me los en valt neer op de grond. 'Aaauuww!' Roept Niall. 'Kut wijf!' Schreeuwt hij, meteen komen de jongens en Alicia eraan rennen. 'Wat is er gebeurd?!' Roept Zayn. Hij kijkt naar Niall die op de grond ligt. Ik durf het bijna niet te zeggen. 'N-Niall h-hij...' Stotter ik en ik kijk naar Niall die op de grond ligt, hij kijkt me zielig aan... Moet ik het wel zeggen? Dadelijk krijgen ze ruzie en vaarwel 1D. Of misschien was het Nialls bedoeling wel helemaal niet... 'Ja?' Vraagt Louis. Ik kijk naar Liam, die altijd het beste weet. Hij heeft al een vermoede wat er was gebeurd aan zijn blik te zien. Hij knikt. 'Niall zoende me...' Zeg ik terwijl ik naar mijn voeten kijk. 'Twee keer.' Voegt Liam er aan toe. 'Maar waarom ligt hij dan op de grond met zijn handen bij zijn...' Vraagt Harry. 'I-ik trapte hem omdat hij me vasthield tegen de wc-deur zodat ik niet meer kon bew-wegen.' Leg ik uit. Zayn kijkt woedend naar Niall, hij tilt zijn been op. Hij wil Niall sowieso stampen, maar Harry trekt hem achteruit. 'Rustig..' Zegt hij. 'Niall, jongen. JE WEET TOCH DAT JE MET JE TENGELS VAN HAAR AF MOET BLIJVEN, VIEZE ASSHOLE! ALS JE DAT NOG EEN KEER DOET TRAP IK JE TERUG NAAR IERLAND! HET IS MIJN MEISJE, ZE WIL JE NIET. FUCK OP MAN!' Schreeuwt Zayn. Ik kijk geschrokken naar Zayn. 'Z-z-z... I-i-i...' Is het enige wat ik kan zeggen. 'WILDE JE ME NU OOK NOG VERTELLEN DAT JIJ HEM ZOENDE?!' Schreeuwt Zayn tegen me, hij loopt dreigend op me af. Mijn ogen vullen zich met tranen. Liam omhelst me, een knuffel... Net wat ik nodig had.

Zayn Malik
Vol woede loop ik naar Linn, als ik boos ben ben ik niet meer mezelf. Ik heb de neiging om haar te slaan, maar ik doe het niet. Liam trekt Linn snel tegen zich aan. Ik voel mijn ader kloppen. Ik blijf stijf staan voor Linn en Liam, het is even doodstil. Ik kijk woedend naar Liam. Ik tel tot tien en wacht totdat ik rustig ben. Liam houdt me goed in de gaten. Ik kijk naar de half huilende jongen die nogsteeds op de grond ligt te kreunen. Harry helpt hem overeind. Ik kijk woedend naar hem. Niall trekt een vies gezicht naar me en ik kan me weer niet beheersen. Ik doe twee grote stappen en ik sta voor Niall. Ik geef hem een harde klap tegen zijn wang. 'WAT MOET JE NU, HÉ?' Schreeuw ik. Ik bijt mijn kaken stevig op elkaar en begin dan weer met tellen. Ik sluit mijn ogen en voel twee grote handen op mijn schouders, de handen van Louis. Dat is de truc van Louis, hij legt alleen maar zijn handen op je schouders en dan wordt je vanzelf rustig. Het werkt. Ik open mijn ogen en kijk naar Niall, hij heeft door mijn klap ook een bloedneus. 'H-het spijt me...' Zeg ik zacht. Niall kijkt me aan. Zijn ogen vullen zich met tranen. 'N-nee, het spijt mij. I-ik had die klap verdient.' Stottert hij, een klein glimlachje verschijnt op zijn mond. Die jongen lacht overal om. 'Het spijt me echt.' Zeg ik. 'Nee nee, het spijt mij veel meer. Het was zo dom van me, ik wist wat er kon gebeuren... Het spijt me ook voor jou Linn, mijn lichaam deed wat hij zelf wilde...' Zegt Niall en ik knik. Liam knuffelt nogsteeds met Linn. 'Beloof je dat je het nooit meer zal doen?' Vraag ik en Niall knikt. 'Ik beloof het,' 'bro...' voegt hij er nog zacht aan toe. 'Bro.' Zeg ik harder. Ik geef hem een knuffel en hij glimlacht. 'Good work guys.' Zegt Liam en Linn loopt naar ons toe. 'I-is het goed?' Vraagt ze. We knikken en ik veeg mijn mijn duim haar tranen weg. Ik geef haar een knuffel. Niall wil haar ook een knuffel geven maar ze deinst achterruit. Hij kijkt verbaasd naar Linn. 'Euh.. Ik.. Euh... Sorry.' Zegt Niall en hij geeft haar een knuffel, of ze wil of niet ze wordt geknuffeld door Niall. 'Fuck, mam en pap komen zo thuis. Gaan jullie?' Vraagt ze en we knikken. Ik pak mijn kleren en de jongens ook. Alicia waar ik inmiddels al kennis mee heb gemaakt gaat naar boven en ik loop met haar mee. Ze gaat naar de badkamer en doet de deur op slot net voordat ik naar binnen wilde lopen. 'Kun je me nog een handdoek geven?' Vraag ik. De deur gaat open en een handdoek wordt naar me toe gegooid. 'Euh, dankje...' Zeg ik en ik droog me af. Ik zwom in mijn onderbroek en nu is die nat... Als ik mijn broek aan doe is die ook nat... Ik had een tas mee genomen met kleding enzo! Ik loop naar Linns kamer en open de deur. Linn staat zichzelf om te kleden... Ze schrikt en verstopt zich. 'Euh, ik moet even mijn tas halen. Ik beloof niet te kijken.' Zeg ik. 'Euh.. O-oke.' Zegt Linn en zonder om te kijken pak ik mijn tas en loop ik weer weg. Ik heb wel een beetje gezien... Maarja, ik heb wel vaker naakte vrouwen gezien bij concerten... Maar ik kan mijn onderbroek niet uit doen in de gang... Ik zoek naar een kamer en ik vind er een, de wasruimte. Ik kleed me vlug om en ik ga naar beneden. Alicia is al weg en de jongens ook. Ik droog mijn haar en doe er gel in, zodat niemand weet dat er iets is gebeurd. Ik laat me zakken op de bank en zet de tv aan. Ik voel me hier echt thuis, maar het beste is om met Linn samen te wonen. Ik kijk naar Southpark, er is verder niets leuks op. Alleen het nieuws wat me geen fuck boeit. Southpark is best grappig, maar ook dom...


Reacties:


katniss
katniss zei op 5 mei 2014 - 14:53:
Melding


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 4 mei 2014 - 16:59:
Alweer, super !!


Nynlufx
Nynlufx zei op 4 mei 2014 - 0:19:
Melding


Nadja
Nadja zei op 3 mei 2014 - 22:28:
Melding