Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond< » Extra Hoofdstuk <3

Je Blijft Van Mijn Zusje Af! >Afgerond<

4 mei 2014 - 14:24

2189

3

263



Extra Hoofdstuk <3

Surprise! Ik had nog eens mijn verhaal zelf gelezen en omg, zoooo lief die reacties. Ik dacht, ik maak speciaal voor jullie nog een hoofdstuk! <3


Ik en Louis liggen in bed, we slapen bijna. Ik hoor opeens een deur openslaan. En dan wordt onze deur geopend. 'Papa, ik moet plassen.' Zegt Jay die in de deuropening staat. Ik zucht. 'Jongen, dat kan je zelf toch wel.' Zegt Louis. 'M-maar, het is zo donker.' Jay staat te springen omdat hij bijna in zijn pyjamabroek plast. 'Oké dan.' Zucht Louis en hij staat op, hij loopt met Jay mee naar de wc. Jay is acht, we hebben ook nog een zoon en hij is zestien. Hij is al een grote jongen, hij heeft ook al een vriendin. Jay en Dioni, lijken allebei heel veel op Louis. Ze hebben ook het karakter van Louis, ze houden van grappen uithalen. Jay, Dioni en Louis hebben me ooit is laten schrikken, het was allemaal Louis' plannetje. Morgen komen de jongens bij ons, dat is dus nog meer eten maken... Voor maarliefst zeven personen. Ik hoor dat de wc wordt doorgetrokken en ik hoor Louis tegen Jay praten. Weer hoor ik een deur openslaan, het is de voordeur. 'Louis!' Roep ik bang, misschien is het een inbreker! Louis brengt Jay naar mijn slaapkamer en gaat alleen naar de huiskamer. Ik druk Jay stevig tegen me aan en wacht gespannen tot ik iets hoor. 'Wat doe je zo laat?!' Hoor ik Louis roepen. Ik gebaar naar Jay dat ik even ga kijken. Ik loop naar Louis en ik zie Dioni staan. Ik kijk op de klok, half drie 's nachts! 'Dioni, waar was je? En waarom ben je stiekem weg gegaan? En met wie was je?' Vraag ik. 'Argh, mam!' Roept Dioni. 'Nee, je mam heeft gelijk.' Zegt Louis. Dat wordt dus dikke huisarrest voor Dioni. 'En nu naar je slaapkamer! Dat is dus een week huisarrest voor jou.' Roep ik. Dioni zucht overdreven. 'En morgen wil ik horen wat je aan het doen was, en als je liegt heb je nog meer problemen!' Roep ik. Dioni loopt naar zijn kamer en wij ook. 'Fuck you.' Zegt Dioni zachtjes. Ik hoor het. 'Dat is dus twee weken.' Zeg ik streng. Dioni zucht nog harder en opent zijn deur, hij sluit zijn deur niet normaal maar hij gooit hem met een klap dicht. 'En jij ook naar je eigen bed.' Zeg ik en Jay loopt naar zijn eigen kamer. Ik stap weer in bed en ik kreun. 'Pubers...' Zucht ik en Louis knikt. Hij geeft me een nachtkus en ik val langzaam in een droomloze slaap...

Ik word wakker en een geeuw verlaat mijn mond. Ik kijk langs me, Louis is al uit bed. Ik ga langzaam zitten, en sta op. Ik loop naar mijn kast en ik zoek outfit. Ik kleed me netjes. Ik trek mijn outfit aan en loop naar de badkamer. Ik doe mijn haar en make-up. Ik kijk of Jay nog slaapt, zijn bed is leeg dus nee. Ik kijk ook of Dioni nog slaapt, hij is ook al wakker. Ik loop naar beneden en ik hoor gelach. Benieuwd open ik de deur en ik zie dat de jongens er zijn. 'Heey, Waliyha!' Roepen de jongens. 'Hey, lang niet meer gezien zeg.' Zeg ik en ik geef de jongens een voor een een knuffel, eigenlijk kan ik beter zeggen: mannen want ze zijn al rond de dertig. De mannen zijn niet veel veranderd alleen een beetje in hun gezicht zie je wat veranderingen. 'Je ziet er mooi uit, beauty.' Zegt Louis die opstaan om me een kus te geven. Ik kijk naar onze kinderen, Jay is netjes gekleed en Dioni niet... 'Dioni, heb je niks beters om aan te trekken?' Vraag ik en Dioni negeert me. 'Dioni, ik vroeg je wat.' Zeg ik streng. 'Wat boeit het mij nu weer wat ik aan heb, ik ga echt niet zo'n kak blouseje als Jay aantrekken.' Zegt hij. Ik zucht. 'Jay je ziet er goed uit, jongen. Je lijkt op je vader, net zo knap.' Jay grinnikt en loopt naar Zayn. 'Oom Zayn, wil je met me spelen?' Vraagt hij. Zayn zucht. 'Awh, Zayn. Weetje Jay, ik kom wel met je spelen.' Zegt Niall. Jay knikt blij en wijst naar de voetbaltafel. Samen gaan Niall en Jay spelen. 'Zayn, jij luie asshole.' Zeg ik en Zayn kijkt verbaasd. 'Ooooooh, mam dat mag je niet zeggen.' Zegt Dioni kinderachtig. 'Heb ik van jou geleerd.' Zeg ik en Dioni grinnikt. Louis loopt naar me toe en duwt een chocolaatje in mijn mond. 'Ah, bah. Net als ik wakker ben?' Vraag ik terwijl ik er op knauw. 'Lekker toch, een chocolaatje in de morgen.' Zegt Louis en ik grinnik. 'Wa-wat waar chocolaatjes? Louis, waar?!' Roept Niall. 'In Waliyha's mond.' Zegt Liam. 'Verdomme!' Roept hij. 'Verdomme!' Doet Jay hem na. 'Verdomme, asshole!' Roept Jay. We kijken hem verbaasd aan. 'Jullie zijn allemaal verdomme assholes!' Roept Jay en we schieten allemaal in de lach. 'Nou, hier leert hij ook niks goeds van...' Zegt Harry. 'Maar jongens, zijn jullie allemaal nog single?' Vraagt Louis. De jongens knikken. 'Dat wordt een leven zonder vrouw voor ons...' Zegt Liam. 'Ga naar een stripclub, daar vindt je vast een paar hoeren die je kunt hebben. Die lopen wel mee hoor, als het om geld draait.' Zegt Zayn. 'Zayn, er zitten nog kinderen bij hoor!' Roep ik. 'Hoer, bedoel je.' Zegt Niall en ik schud lachend mijn hoofd. 'Jullie zijn verdomme assholes, stripclub hoeren!' Roept Jay. 'Oh, als hij na het weekend weer naar school moet...' Zucht ik. 'Ja, ik ga tegen de juffrouw zeggen dat ze een verdomme assholes, stripclub hoer is!' Roept Jay. 'Euh, nee dat doe je niet. Oh Louis, zeg ook is wat.' Zeg ik. Louis haalt zijn schouders op. 'Weetje ik breng de kinderen naar oma.' Zegt hij. 'Nee, fuck it! Ik ga niet naar die ouwe zeurwijf.' Roept Dioni. 'Dioni en nu hou je je grote mond dicht ja, je gaat wel naar 'die ouwe zeurwijf'!' Roep ik. Louis pakt zijn autosleutels en neemt de kinderen mee. 'Eindelijk rust...' Zucht ik en ik ga bij de jongens aan tafel zitten. Niall komt er ook bij zitten en grinnikt. 'Zijn alle kinderen en pubers zo?' Vraagt Harry. 'Nou ik denk het niet, maar bij ons wel. Komt door Louis.' Zeg ik, de jongens lachen. 'Wat doet Louis dan?' Vraagt Niall. 'Al die gekke dingen die een kind niet hoort te leren.' Zeg ik en de jongens knikken. 'Die vent wordt toch nooit volwassen en trouwens Niall ook niet.' Zegt Liam. Niall grinnikt en knikt. 'Gaan we vandaag ergens heen?' Vraagt Liam. Ik haal mijn schouders op. 'Waarheen dan?'
'De Efteling in Nederland, daar heb ik eens van gehoord. Het blijkt heel leuk te zijn.' Zegt Harry. 'Zijn we daar niet iets te oud voor?' Vraag ik. 'Vind ik wel...' Zegt Zayn, dat wordt het dus niet. 'We kunnen toch ook gewoon ergens de stad in gaan.' Zeg ik en de jongens schudden heftig hun hoofden. 'We zijn geen wijfen!' Roept Niall. 'Nou sorry hoor.' Zeg ik. De voordeur gaat open. 'De kinderen zijn weg.' Zucht Louis. 'Eindelijk...' Zeg ik en de jongens lachen. 'Louis, weet jij iets waar we heen kunnen?' Vraagt Liam. 'De Efteling in Nederland, daar heb ik eens van gehoord. Het blijkt heel leuk te zijn.' Zegt Louis. 'Hier!' Roept Harry. 'Nou, oké dan. Vinden jullie het goed?' Vraagt Liam. Ik knik en de anderen ook. 'Dus, eerst het vliegtuig? Nee wacht, we hebben nog privé vliegtuigen toch.' Zegt Harry. 'Ja, privé vliegtuigen! Maar dan moet ik effe Paul bellen.' Zegt Niall.
Zo gezegd, zo gedaan. Het vliegtuig is geregeld.

'Woow, de ingang lijkt al een sprookje!' Roept Niall. Nederlandse mensen kijken ons verbaasd aan. Een paar meiden wijzen naar ons en praten zenuwachtig met elkaar. We lopen met z'n alle naar de kassa's. 'Zes kaartjes astublieft.' Zeg ik. De jonge vrouw achter de balie kijkt ons verbaasd aan, ze kan zeker geen Engels... 'Ik regel het wel.' Zegt Niall die een klein, klein beetje Nederlands kan. 'Zes.' Zegt hij met zijn Iers accent. De vrouw knikt. 'Tweehonderdzestien euro.' We verstaan er niets van. Ik haal gewoon wat Nederlands geld uit mijn portemonnee (Ik heb mijn Engels geld ingewisseld voor ik denk duizend euro?) en geef het aan de vrouw. Ze knikt en ik krijg nog geld terug. 'Fijne dag.' Zegt de vrouw. We lopen door. Onze kaartjes worden gecontroleerd en we lopen door. Meteen zien we een enorm huis met 'Theater' erop. 'Wat staat daar op?' Vraagt Liam en ik haal mijn schouders op. 'Nederlands...' Zucht Louis. We lopen verder totdat we een Arabisch pleintje zien. 'Gaan we daar naartoe? Lijkt me cool.' Zegt Niall en we knikken. We lopen naar het plein.
'Een boottocht?' Vraagt Harry als we in de Oosterse bootjes zitten. 'Weet ik veel.' Zeg ik en we gaan ergens naar binnen, het is donker...

'Wow, cool!' Roept Niall als we eruit zijn en naar het 'Ruigrijk' lopen. 'Ik vond het saai.' Zegt Zayn. 'Zayn, shut up and enjoy.' Zeg ik. Als Niall een achtbaan ziet wijst hij er als een gek naartoe. 'JONGENS KIJK!' Schreeuwt hij en we kijken naar de achtbaan, een mooie achtbaan. Maar eng, die gaat twee keer over de kop en dan ook nog eens een schroef?! 'Ja daar ga ik niet in.' Zegt in en Louis slaat zijn arm om mijn middel en trekt me tegen zich aan. 'Ik ga wel met jou, beauty.' Zegt hij. Ik zucht en knik. Het is niet druk dus we kunnen meteen instappen...
We zijn ingestapt, ik zit samen met Louis, Niall met Harry en Zayn met Liam. Het stoplicht staat op groen, we vertrekken. We gaan omhoog en ik durf niet meer naar beneden te kijken. Volgensmij zitten we wel 100 meter boven de grond. 'Ik wil eruit!' Roep ik maar het is al telaat. We gaan naar beneden... Dit word mijn dood... We gaan hard naar beneden, ik weet niet wat er gebeurd maar er zit een raar gevoel in mijn buik. Daar gaan we, de eerste looping. Ik gil zo hard als ik kan, ik voel me eigen net een fangirl... En de tweede looping. Ik blijf hard gillen en ik hoor Louis of de jongens helemaal niet. Nu is de schroef aan de beurt. Ik kijk voor me en het is echt heel raar om te zien...
Voordat ik het weet is de rit al afgelopen. Ik stap haastig uit en pak mijn tas. 'Assholes! Waarom moest ik hierin van jullie?!' Roep ik. Niall grinnikt en hij neemt me mee naar de volgende achtbaan... Een houten achtbaan.

'Wil je met mij?' Vraagt Niall. Ik knik, deze achtbaan gaat denk ik niet zo hard als de vorige.
We zijn ingestapt, er volgt een verhaal dat ik niet kan verstaan... We zitten met z'n alle in vuur. Ik weet niet wat er gaat gebeuren omdat ik hier nog nooit in ben geweest. We gaan omhoog... Ik voel nu al de kriebels in mijn buik. Opeens gaat het hard, heel hard. Een scherpe bocht volgt. Ik gil weer de longen uit mijn lijf als we stijl naar beneden gaan. Weer dat raar gevoel in mijn buik... We gaan zo hard dat mijn ogen het niet meer kunnen bij houden. Daardoor krijg ik een misselijk gevoel. Kosten hoef ik nog net niet... En weer is de rit afgelopen. Hier ga ik dus ook nooit meer in. Ik voel dat ik nat ben in mijn gezicht, ik voel aan mijn ogen en ik heb zonder dat ik het doorhad gehuild in de achtbaan. Ik denk dat dat komt door de snelheid. 'Fuck you Niall! Ik ga nooit meer ergens in met jou!' Roep ik. De jongens lachen maar ik vind het niet grappig. Ik word meegetrokken door de jongens naar nog een achtbaan. 'De laatste achtbaan schat.' Zegt Louis. Ik zucht. 'Gaat deze heel hard of over de kop?' De jongens bekijken de achtbaan en schudden hun hoofden.
'De vliegende Hollander' staat er op het bordje.

'Dit is het mooiste pretpark die ik ooit heb gezien!' Roept Niall als we weer terug naar huis gaan. 'Ja, inderdaad.' Zegt Liam.

---------------------------------------------------------------------------------------------
'Doei jongens!' Roep ik als de jongens weer terug gaan naar hun eigen huis. 'Jullie zijn naar de Efteling geweest en je hebt ons bij die ouwe laten zitten?!' Roept Dioni boos. 'Ja, jij hebt huisarrest.' Zegt Louis. 'Ja, jij hebt huisarrest.' Doet Dioni Louis na. Ik kijk hem streng aan. 'Ja, ik ben echt niet bang van jou hoor.' Zegt Dioni. 'Genoeg nu, en hier de mobiel nu! Ik pak ook je laptop en alles wat je leuk vindt af!' Roep ik boos. Dioni kijkt geschrokken naar me. 'What the fack! Ik deed niet eens iets!' Roept hij. 'Hup naar je kamer.' Zegt Louis. Dioni loopt kwaad naar zijn kamer. 'Dioni is zo irritant, hè.' Zegt Jay en ik knik. 'Jij wordt later niet zo toch? Beloof het me.' Jay lacht en knikt. 'Gelukkig.' Zegt Louis.

Irritante pubers... Maar gelukkig was er een leuk dagje Efteling!
Hoe vond je het extra hoofdstuk? Tell me babes. <33
-x- Serena


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 11 mei 2014 - 1:03:
Aah super leuk chappie!!
Echt leuk van de Efteling, gewoon ff naar toe vliegen haha
-X-


katniss
katniss zei op 5 mei 2014 - 14:54:
Leuk extra hoofdstuk !


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 4 mei 2014 - 16:56:
Suppahhh <3 !!


Ik hou van dit chappie ___