Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » *** Girls Things *** [ Afgerond ] » O7 > Liveshow.

*** Girls Things *** [ Afgerond ]

6 mei 2014 - 14:08

1582

5

779



O7 > Liveshow.

Image and video hosting by TinyPic

Vanessa Alex Jurth

'De nieuwste meidenband, met drie vrolijke en knappe meiden. Hier is Girls Things!' Hoor ik door de speakers. Ik knik naar de meiden en Niall geeft me een snelle kus op mijn wang, we lopen het podium op. Ik voel de spanning in mijn buik... Ik hoor gegil, gejuich en geklap, dat geeft me een goed gevoel. De jury knikt en de muziek gaat aan...

[Vanessa]
All I knew
This morning when I woke
Is I know something now
Know something now
I didn't before
And all I've seen
Since eighteen hours ago
Is green eyes and freckels and your smile
In the back of my mind
Making me feel like

[Valerie]
I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you
Know you
Know you

[Vanessa, Valerie, Jade]
'Cause all I know is we said 'Hello'
And your eyes looking like coming home
All I know is a simple name
Everything has changed
All I know is you held the door
You'll be mine and I'll be yours
All I know since yesterday is
Everything has changed

[Jade]
And all my walls
stood tall painted blue
And I'll take them down
Take them down
And open up the doors for you
And all I feel
In my stomach is butterflies
The beautiful kind
Making up for lost time
Taking flight
Making me feel like

[Valerie]
I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you
Know you
Know you

[Vanessa, Valerie, Jade]
'Cause all I know is we said 'Hello'
And your eyes looking like coming home
All I know is a simple name
Everything has changed
All I know is you held the door
You'll be mine and I'll be yours
All I know since yesterday is
Everything has changed

[Vanessa]
Come back and tell me why
I'm feeling like I've missed you
All this time
Oh
And meet me there tonight
And let me know that it's not
All in my mind

I just wanna know you better
Know you better
Know you better now
I just wanna know you
Know you
Know you

[Vanessa, Valerie, Jade]
'Cause all I know is we said 'Hello'
And your eyes looking like coming home
All I know is a simple name
Everything has changed
All I know is you held the door
You'll be mine and I'll be yours
All I know since yesterday is
Everything has changed

[Jade]
All I know is we said 'Hello'
So dust off your highest hopes
All I know is pouring rain
And everything has changed
All I know is the new found grace
All my days I know your face
All I know since yesterday is
Everything has changed


Een daverend applaus gaat mijn oor in & uit. Een super fijn gevoel, voor mijn gevoel ging het heel goed en die spanning is veel minder. Omdat ik zoveel van zingen hou en niet bang ben om het te doen. Dat zal voor Valerie wel even anders zijn. We maken tegelijk een diepe buiging en nog meer geklap, gejuich en gegil. Als ik op kijk staan alle juryleden op. Ze klappen ook en glimlachen breed. Na drie minuten is het applaus nogsteeds aan de gang. 'Nou, dat is wel weer genoeg. Zo kunnen we wel jaren doorgaan.' Zegt Zac. Meteen stopt het applaus en de juryleden kunnen vertellen wat ze er van vonden. 'Oh my god,' begint Nicole, 'het was geweldig, jullie stemmen samen zijn gewoon perfect en het was zo heerlijk om te horen. Ik wil echt meer!' Ik glimlach breed. 'Nou, ik vond het echt gewoon perfect meiden, een goed nummer, goede stemmen en mooie meiden.' Zegt Harry en hij geeft me een knipoog. 'Dankje!' Roep ik enthousiast door de microfoon. 'Ik ben erg tevreden meiden. Het was gewoon super om te horen en over de dans, ook perfect! Jullie dansen en zingen live, dat is het moeilijkste wat je kunt doen. Maar het was helemaal perfect, meer kan ik niet zeggen, perfect.' Zegt Zac. Ik ben zo blij. 'Perfect, gewoon een woord perfect.' Zegt Katy en ik spring in het rond. 'Dank jullie!' Roep ik tegelijk met de meiden. We lopen het podium af en we gaan zitten in de wachtruimte. Er staan chocolaatjes! Ik pak wat chocolaatjes en begin gulzig te eten. De andere kijken me verbaasd aan. 'Wat?' Zeg ik met volle mond. Ze giechelen en de jongens die ook in de wachtruimte zitten lachen. Ik luister aandachtig naar de andere audities. Een auditie vind ik heel goed, maar die kreeg niet zo'n groot applaus als ons.
'Ik herhaal nog een keer, jullie mogen stemmen! De nummer van Girls Things is *telefoonnummer*, van Jeffrey *telefoonnummer*, Check It Out *telefoonnummer*, Bill *telefoonnummer*, Kate *telefoonnummer*, Jessy *telefoonnummer*, Lauren *telefoonnummer* en Jory *telefoonnummer*. Vergeet niet te stemmen op je idool!' Hoor ik door de speakers. Voor de kijkers op tv is het nu reclame. Niall komt naar ons toe gesneld en je hoort enorm veel gegil. Ik hoor Niall zuchten en ik giechel. Hij springt op de loungebank waar de kandidaten op zitten. 'Hey babe, jullie hebben het zo goed gedaan!' Roept hij enthousiast. Hij geeft me een zoen en ik hoor mensen 'awh...' doen. Ik giechel en duw Niall van me af. Hij grijnst breed. 'Jullie zijn echt allemaal zo goed!' Roept hij nogmaals. 'Oh my god, zijn jullie ook zo gespannen als ik ben?' Vraag ik. De kandidaten knikken heftig en ik kan niet wachten tot de uitslag...

Jade Steph King


'Zijn jullie ook zo gespannen als ik ben?' Vraagt Vanessa. Ik knik heftig en de andere kandidaten ook. Maar ik ben eigenlijk niet zo heel gespannen ik bedoel, heb je onze reacties al gehoord? En dat applaus. Ik ben echt niet bang om niet door te gaan. Ik heb een heel goed gevoel, alsof we de X-Factor nog gaan winnen.

'We zijn weer terug, alle kandidaten mogen op het podium komen.' Hoor ik door de speakers na een paar minuten. We lopen hand in hand het podium op. 'We hebben de stemmen doorgekregen, we beginnen met Jeffrey. *even stilte* Je bent niet door...' Ik kijk naar Jeffrey die een stapje naar achter zet en verdrietig naar de grond kijkt. 'Check It Out, *stilte* is door!' De jongensgroep springt in het rond. 'Lauren... Is niet door...' Ook zij stapt naar achter en geeft Jeffrey een knuffel.
'Girls Things... *stilte* Is door!' We springen en knuffelen elkaar, een luid applaus vult de zaal. Ik heb geen oor meer voor de andere, ik praat zachtjes maar druk met de meiden en de groep Check It Out, er zit zo'n leuke jongen bij. De jongens zijn met z'n vieren en zijn allemaal knap... Maar eentje vind ik echt heel leuk en ik hoop hij mij ook. Zijn naam is Kyle. Hij is grappig, lief en knap. Buiten de X-Factor hebben we veel contact (niet doorvertellen, dat weten de meiden niet).

'We zijn gewoon door!' Tettert Vanessa door de auto waar we in zitten. Niall bestuurd de auto. Ik ben druk aan het appen met Kyle. Ik kom er net achter dat hij vlak bij mij woont! We hebben vandaag afgesproken bij hem thuis, er is bij hem niemand thuis. Ik woon nu in het appartement van Vanessa, ik kan beter zeggen: oude appartement.

I see you tonigt, bye babe.


Ik giechel wanneer ik het berichtje lees, hij noemt me 'babe'... *zucht* 'Wat giechel je?' Vraagt Valerie en ik schud mijn hoofd. 'I-ik dacht weer aan de liveshows, onze naam en daarachter 'is door'.'
'Ja, geweldig was dat!' Roept Vanessa. Ik bekijk Kyles profiel:

Kyle Jason Connor
20 jaar
Mullingar, Ierland
Single, Verliefd


Ik stop met lezen, verliefd? Op wie?! Ik kijk naar wanneer hij dit veranderd heeft, net pas... Op wie is hij verliefd, zeker op Valerie ofzo! Of op mij, nee tuurlijk niet...
'So, we zijn er.' Zegt Niall en hij stopt voor mijn appartement. 'Dankje, Niall. Bye meiden, see you.' Zeg ik en ik stap uit. Ik pak de sleutel en ik loop naar mijn appartement. Ik open de deur en loop naar de bank. Ik laat me erop vallen en pak de afstandbediening, ik zet de tv aan en ik kijk naar Spongebob. Snel zet is de Playstation aan en ik ga GTA 5 spelen, geweldig dat spel!

Valerie James Jersy


Niall heeft me afgezet en ik loop mijn huis binnen, ik woon hier met mijn ex, ja je hoort het goed ex. Ik open de deur en loop naar binnen. Het is donker in huis en ik doe de lamp aan. 'SUPRISE!' Roept mijn familie die van achter de bank springt. Ik schrik en lach daarna meteen. Mijn oma komt aanlopen met een mooie taart, er staan de foto van Girls Things op. Het is een heerlijke slagroomtaart, hmmmm.... 'Oh my god!' Roep ik blij. En mijn familie knuffelt me. 'Gefeliciteerd meissie.' Zegt mijn opa en ik giechel. We snijden de taart in genoeg stukken en eten ze op. Heerlijk, net wat ik nodig had... Als de taart op is gaat mijn familie weer naar huis. 'Echt zo cool dat je hebt gewonnen.' Zegt Adam ik knik en geef hem een knuffel. Hij grijnst en plaatst een kusje op mijn wang. We zijn hele goede vrienden. En wonen daarom samen, hij is ook mijn ex maar eigenlijk vind ik hem echt heel leuk... Maar goed. 'Ik ben moe, ik ga slapen.' Zeg ik en ik loop naar mijn slaapkamer. Ik en Adam slapen samen in een bed, heel normaal hoor. Ik doe mijn pyjama aan en doe mijn haar in een slordige knot. Ik laat me op het bed vallen en ik trek de dekens over me heen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap...


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 7 mei 2014 - 8:22:
Samenwonen met he ex. Wauw klinkt best gek haha ij ben benieuwd naar se rest^^


justmissF24
justmissF24 zei op 6 mei 2014 - 18:41:
Leukkk!!


katniss
katniss zei op 6 mei 2014 - 17:37:
leuk snel verder!


EsjuhXxXLove zei op 6 mei 2014 - 15:53:
LOVE IT


1Dtjetanya zei op 6 mei 2014 - 14:53:
heel leuk!!!!