Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » invisible » A dream? or reality?

invisible

7 mei 2014 - 19:16

436

3

164



A dream? or reality?

HELLOOO IM FINALLY BACK!! ik ga proberen te posten in het weekend met het volgende schema: Vrijdag: invisible Zaterdag: Paranormal? or just stupid? Zondag: Broken Mirrors reactie= melding

Voorzichtig opende ik mijn ogen, wacht? Ik had net een zelfmoord poging gedaan? Was ik dan niet dood? Was het dan toch niet gelukt? Mijn ogen doorzochten de kamer. Dit was geen ziekenhuis. Dit was mijn eigen kamer! Langs me zag ik mijn pleegzus huilen, en ik zag dat iemand van de ambulancebrigade haar probeert gerust te stellen. Heeft ze niet door dat ik gewoon wakker ben? Ik probeerde haar naam te noemen. ‘Sanne!’ ‘SANNE!!!’ riep ik. Het leek alsof ze me niet hoorde. Wat is dit? Niemand lijkt me te horen, of te zien. Voorzichtig stond ik op. Ik keek achter me en zag daar mijn levenloze lichaam. Was het dan toch..? Voordat ik tijd had om er over na te denken werd mijn aandacht getrokken door een lichtflits die naar de zolder schoot. Ik liep achter de lichtflits aan, naar de zolder toe. Tot mijn verbazing was er helemaal niks of niemand. Toen ik weer terug naar mijn kamer wou lopen voelde ik een hand op mijn schouder. Verschrikt draaide ik om en zag een onschuldig uitziend meisje. Ze had blond haar en ze blauwe ogen. Op haar armen had ze enorme krassen zitten, en wat me vooral opviel was dat ze ook een verticale kras op haar pols had in plaats van alleen maar horizontale. Ze moet ook een zelfmoordpoging hebben gedaan. Ze begon tegen me te praten, ze had een hele zoete lieve stem. ‘Lieve, Lieve, Lieve Gaby.’ Begon ze. ‘Mijn naam is Caithlyn, en ik heb hetzelfde gedaan als jou.’ ‘Ik heb ook mezelf het leven ontnomen, alleen bij jou is het niet helemaal gelukt.’ Hoe bedoeld ze het is nog niet helemaal gelukt? Mijn lichaam was toch tot zover ik wist dood? Caithlyn ging weer verder. ‘Je lichaam is in een soort coma.’ ‘En jou geest, oftewel jij hebt nu drie dagen om te onderzoeken of je toch wilt blijven leven of niet.’ ‘kies wijs, kijk goed hoe mensen reageren op je zelfmoordpoging, en of ze écht van je houden en ze je terug willen, als je dit weet kun je kiezen.’ ‘Ik zal je de komende drie dagen helpen met je keuze en tips geven.’ ‘Kies wijs Gaby.’ Nadat ze dat zei verdween ze. Dus.. Ik ben niet dood, ik kan nog kiezen of ik wil leven, en dat moet ik over drie dagen weten. Hoe ga ik dit doen binnen drie dagen?! En als ik echt zou willen leven had ik mezelf toch niet het leven ontnomen? Nou ja, geprobeerd dan. Waarom zou ik uit moeten zoeken of mensen van me houden en me terug zouden willen? Waarom??


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 7 mei 2014 - 19:41:
I LALALALALALALALALALA LOVE IT BABEEEEHH


Malikaa
Malikaa zei op 7 mei 2014 - 19:27:
GUESS WHOS BACK, BACK AGAIN
IMMIE IS BACK, WOOOHHH

Loved this chapter babe <3


1Dzayn
1Dzayn zei op 7 mei 2014 - 19:22:
IEEEEEEEEEE WELCOME BACK BABES LOVE THIS CHAPTER IM A BIT HYPER BUT WHO CARES I LOVE YOU BYE