Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » from hell to heaven -Harry styles (PAUZE) » Chapter 10

from hell to heaven -Harry styles (PAUZE)

8 mei 2014 - 21:55

825

4

196



Chapter 10

heeyy, ik hoop dat jullie dit nieuwe hoofdstuk leuk vinden :) comment? xx

na ongeveer een uur kwamen we dan eindelijk aan bij het gebouw. Paul liep naar de receptie toe om wat dingen te regelen. en Niall rende meteen door naar de tafel met eten.
'Niall' riep Paul.
Niall draaide zich om en had allemaal eten in zijn hand.
'Ja?'
'we moeten naar boven. voor het interview.' zei Paul.
ik zag Niall twijfelen. 'Niall er is ook eten boven. ' zei ik. meteen begon hij als een gek naar de liften te rennen. hij trok ons mee en drukte snel op de knopjes.
'verdieping 5 moeten we hebben.' zei Paul.
toen de lift stopte liepen we Paul achterna naar de kleedkamer van de boys. meteen moesten ze gaan zitten en werd hun haar gedaan en de kleding. na een tijdje kwam er een meisje binnen. Ze zag er nog heel jong uit. 'Hallo.' zei ze verlegen.
'ik ben Emily. en ik ga jullie vandaag helpen met de kleding.' ze leek echt heel zenuwachtig. ik zag dat Zayn al klaar was en richting de kledingrekken liep.
'uhmm.. jij mag..' hoorde ik Emily stotteren. ik kreeg een beetje medelijden met haar. dus ik liep maar naar de kledingrekken toe. Zal ik je misschien helpen?' ze knikte dankbaar.
ik bekeek de kleding en koos uiteindelijk voor Zayn een strakke zwarte broek met gaten erin. voor de bovenkant nam ik een rood geruit blouse.
Zayn keek tevreden en Emily dankbaar. ik hielp haar ook met de kleding van Niall, Liam en Louis. als laatste was Harry aan de beurt. hij kwam aangelopen in alleen een boxer.
'do you like what you see?' vroeg Harry.
met een rood hoofd keek ik op. uhu mompelde ik.
snel koos ik de kleding voor Harry uit en liep ik weg. Emily kwam meteen achter me aan.
‘Je vind hem leuk he.’ Zei ze. Ik keek haar aan. Hoe weet zei dat nou weer. ‘Kom op. Ik ken je nu een half uur. Maar het is wel echt duidelijk hoor.’ Ging ze verder.
‘Het maakt niet uit, hij vind mij niet leuk.’ Zei ik snel.
‘weet je dat zeker?’ zei Emily. Precies op het moment dat ik antwoord wou geven begon Paul te schreeuwen. ‘we moeten nu naar de zaal waar het interview word gegeven. Niall stop met eten! Louis en Liam leg die nepzwaarden neer en Zayn kom van die spiegel vandaan. En waar is Harry!
Arme man, hij moest 5 compleet gestoorde gekken in de gaten houden.
Uit het niets stond Harry achter me. Ga je ook mee? Je kan achter de schermen meekijken.
‘uh.. ja is goed.’ Ik begon met lopen en trok Emily ook maar mee. Dan hoefde ik daar ook niet alleen te zitten.
De boys werden op een grote witte bank neergezet en de interviewer zat in een stoel naast ze. Net buiten beeld.
De interviewer begon met de eerste vraag.
‘jullie zijn bezig met een nieuw album dat is fantastisch, hebben jullie nu nog wel tijd voor andere dingen?’
Het was Liam die andwoorde.
‘we hebben het inderdaad heel druk maar gelukkig hebben we wel genoeg vrije tijd.’
Zo ging het een tijdje door met de vragen totdat opeens de interviewer begon over de vriendinnen van de boys.
'dus. wie van jullie zijn er nog single?' vroeg ze
Liam Louis en Zayn gaven aan dat ze een vriendin hadden, Niall is nog single. toen keek de interviewer naar Harry.
'En Harry ben jij single?'
'nou' begon Harry. 'Het is allemaal een beetje ingewikkeld. ik ben hopeloos verliefd op een meisje. maar ik heb het verpest.'
ik voelde hoe Emily haar elleboog in mijn buik plantte. 'Dat ging vast over jou!' fluisterde ze.
'sttt..' zei ik.
'Nou nu ze dit heeft gezien kan ze toch bijna geen nee meer zeggen.'
‘Ik hoop het.’ Zei Harry alleen maar. Ik merkte dat hij naar me keek. Snel keek ik weg. Emily zat nog steeds in mijn buik te porren. ‘Laten we wat drinken gaan halen.’ Stelde ik voor. ‘nee ik wil het interview verder zien. Zei ze. Ik zuchtte en keek weer naar de jongens.
‘dus Harry, wie is dit bijzondere meisje.’ Ging de interviewer verder.
Ik zag Harry even twijfelen.
‘Haar naam is Clarissa. Clary eigenlijk.’
Shit Harry, wat doe je nou! Snel pakte ik mijn telefoon. Hopend dat ze mijn rode hoofd niet zouden zien. Ik opende Twitter maar en zag dat ik zo’n duizend nieuwe volgers had. Ze wisten dus al wie ik was. Fantastisch. Snel liep ik richting de kleed-kamer. Emily kwam meteen achter me aan. ‘wat Harry zei was zo schattig.’ Riep ze. Ik knikte.
Na een minuut of tien kwamen de jongens de kleedkamer weer in. Als laatste Harry. En wanneer ik hem zag kreeg ik allemaal vlinders in mijn buik. Wacht word ik nu weer verliefd op hem.
Harry keek me niet eens aan toen hij naar binnen liep.
Ik wachtte rustig tot iedereen klaar was en liep samen met de jongens en Emily naar buiten. We wisselde nummers uit en toen gingen we in het busje zitten en reden we naar huis.


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 9 mei 2014 - 21:16:
Super! Snel verder! Xx


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 9 mei 2014 - 7:07:
HAhhahahahhaha Carry is in da building !


Nadja
Nadja zei op 9 mei 2014 - 1:51:
Leuk snel verder x


1Dtjetanya zei op 8 mei 2014 - 23:41:
heel leuk geschreven!
ik ben echt benieuwd hoe het nu verder gaat tussen clary en harry hihi
snel verder!!