Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » chemie sinds de eerste ontmoeting <3 » de 1ste ontmoeting..

chemie sinds de eerste ontmoeting <3

11 mei 2014 - 19:37

182

2

162



de 1ste ontmoeting..

lisa kwam voor de 3e keer te laat en moest 2 uur inhalen. toen haar 2e uur inging kwam er iemand binnen lopen: Niall Horan.. veel plezier met lezen schrijf een reactie met wat je ervan vind xoxo

het begon allemaal op een dood gewone schooldag. lisa had zich voor de zoveelste keer verslapen. dus kwam ze voor de 3e keer te laat. dat betekent 2 uur inhalen bij het kamertje. de hele dag was lisa chagga, had nergens zin in en al helemaal om 2 uur in te halen in het kamertje. ze was eerst om 15:10 uit maar omdat ze te laat was is ze nu dus om 16:50 uit. aan het eind van de dag liep ze naar het kamertje alleen mevr. haas was daar ze was heel streng. ze moest der huiswerk maken. toen de bel ging om 16:00 kwam er iemand binnen lopen. hij liep binnen en het eerste wat hij deed was knipogen naar lisa, lisa wist meteen al dat er iets ging gebeuren tussen hun twee. hij heet: Niall Horan. ze dacht bij zichzelf waarom ze hem niet eerder had ontmoet? hij kwam zeggen dat hij nog schriften nodig had want er ontbreken er een paar, hij gaat vanaf morgen naar deze school dacht ze bij zichzelf in shock! hij draaide zich om..


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 11 mei 2014 - 22:13:
Voor jou maak ik altijd een uitzondering, dus melding


justmissF24
justmissF24 zei op 11 mei 2014 - 21:28:
Melding graag