Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Austin Mahone » Everything Changes >Afgerond< » 15. Mahonlison?

Everything Changes >Afgerond<

17 mei 2014 - 20:37

1005

7

481



15. Mahonlison?

louis tomlinson gif photo:  99c1d92b.gif

Louis Tomlinson


We zijn met de auto naar Doncaster gereden...
Misschien is dit mijn kans om haar toch voor me zelf te krijgen, de Mahonlinson... Ik zie die achternaam al overal staan, internet, overal. 'Maar vertel nu is precies wat er was gebeurd.' Ik kijk haar aan tijdens het rijden. Haar over worden vochtig. 'Ik was dus televisie aan het kijken en toen kwam Zayns naam voor in het nieuws. Hij zette hem snel af maar ik zette hem weer aan. Toen hoorde ik dat Zayn en Ariana naar bed zijn geweest, end.' Ik grinnik. 'Mooi verhaal zeg.' Linn schudt haar hoofd en pinkt wat traantjes weg. 'Hey, gaat het?' Vraag ik en ze knikt, ik geloof er niets van en waar ik al helemaal niet tegen kan is dat jongens meisjes pijn doen, iets was ik nooit zou doen. Daarom meisjes die dit lezen, je kan beter mij of Niall of Harry of Liam hebben dan Zayn. Maar als eerste keus kan je het best mij kiezen. 'Louis?' Linn kijkt me aan en ik glimlach. 'What's up, babe?' Ik hoor dat Linn giechelt, wat cute. 'Ik vind het echt lief wat je voor me doet..' Ze blijft me aankijken, wachtend tot ik terug kijk. 'Het is geen probleem, mijn ouders vinden het goed en ik denk dat m'n zusjes je erg leuk vinden. Je kan vast wel bij Lottie slapen. Of bij mij.' Ze haalt haar schouders op. 'Ik kan beter bij jou slapen, omdat ik je ken.' Van binnen heb ik een super blij gevoel, ik was bang dat ze nee zou zeggen.

Ik maak de deur open met mijn huissleutel. 'Hey mam, er komt iemand bij ons logeren.' Mam zucht. 'Als het Niall is, nee.' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Het is een meisje.' Mam kijkt me verbaasd aan en mijn zusjes ook. 'Is het Ariana Grande?' Phoebe springt op en ik schud mijn hoofd. 'Is het dan Linn Mahone, ik heb gehoord dat Zayn is vreemd gegaan.' Zegt Lottie, ik kijk verbaasd. Hoe weet zij dat? 'Euh... Ja het is Linn.'
'Oh my god!'
'Komt ze bij mij op de kamer?'
'Wat gezellig zeg!'
'Is dat je nieuwe vriendin?'
Ik schud mijn hoofd. 'Nog niet.' Fluister ik. 'Dat hoorde ik.' Grinnikt Linn en mijn zusjes vliegen haar om de hals. 'Het is zo cool dat je hier komt slapen! Ik ben echt een fan van Austin.' Zegt Daisy en ze lacht. 'Dan zal ik jullie wel eens meenemen naar Austin.' Mijn zusjes juichen en gillen.

'Linn,' ik kijk naar Linn die met haar hoofd tegen mijn schouder aan ligt te slapen. 'Linn.' Ik schud haar wakker en ze kreunt. 'Louis?' Ik knik. 'Zullen we naar bed gaan?' Linn kijkt me verbaasd aan en snapt het dan pas. 'Ja, ik ben moe.' Ik sta op en ik loop naar boven.

Linn Mahone


Hij staat op en loopt naar boven, ik wacht nog even want hij moet zich eigen nog omkleden. 'Ja, ik ben klaar!' Hoor ik hem roepen en ik ga dezelfde weg als hem. De trap op totdat ik in een gang kom. 'Ik ben hier.' Zijn hoofd steekt van achter een open deur uit. Ik loop er naartoe. 'Doe je ogen dicht.' Hij doet gehoorzaam wat ik zeg en ik pak mijn pyjama uit mijn koffer. Stiekem opent hij zijn ogen. 'Ik zei dat je je ogen dicht moest houden, ja.' Hij knikt en draait zich om naar de muur. Ik trek mijn kleding uit en schiet in mijn pyjama. 'Ja, ik ben klaar.' Hij opent zijn ogen weer en gaat in bed liggen. Ik ga liggen op een matras naast hem. 'Welterusten, babe.' Zegt hij. 'Welterusten, babe.' Zeg ik en hij kijkt me verbaasd aan. 'Babe?' Ik grinnik en knik. 'Welterusten, Loulou.' Ik sluit mijn ogen en val zo in een diepe slaap...

'Linn, ik hou van je..' Een bekende stem, de eigenaar van de stem is Harry. 'Harry, ik hou ook van jou!' Roep ik en ik kijk om me heen. Het lijkt alsof ik in een doolhof zit. 'Harry, zitten we in een doolhof?' Harry knikt en grijnst. Hij geeft me een knuffel en onze lippen raken elkaar bijna. 'Nee nee,' hij trekt zich terug, 'je mag me zoenen als je me vindt!' Hij rent weg, links, rechts ik kan het niet meer bij houden. 'Harry!' Lach ik en ik loop overal heen. 'Harry! Waar ben je?' Ik hoor gelach vanuit een struikje. 'Ik heb je!' Ik duw de struiken opzij en ik zie Harry hard wegrennen. Ik ren hem achterna totdat hij stopt bij een hart van struiken. 'Eindelijk,' hijg ik. Ik druk mijn lippen op de zijne... Wij zijn het perfecte stel! Ik heb altijd al van Harry gehouden...

Zayn Malik


Gestrest loop ik op een neer, met mijn mobiel in mijn handen. Linn neemt niet op, Niall neemt niet op en Louis neemt niet op. 'Verdomme!' Roep ik en ik gooi mijn telefoon op de bank. Ik mis haar echt, ze is pas een dag weg maar dan nog. Hoe dom had ik kunnen zijn?! Misschien moet ik gewoon naar Louis of Niall gaan, maar de kans dat ze bij Niall is is groter. Dan heb ik is een keer een goede vriendin en dan ga ik weer zo dom zitten doen. Zoveel spijt van iets heb ik nog nooit gehad. Mensen denken nu vast dat dit bij mij altijd zo gaat, wel vaak, maar niet altijd. En dan willen meisjes me niet meer en dan ben ik forever alone. En ik wil niet forever alone zijn, ik wil gelukkig zijn met een vrouw, kinderen, kleinkinderen, alles! Ik ga met een hand door mijn haar en ik ga liggen op mijn bed. Ik sluit mijn ogen en denk na over wat ik nog zou kunnen doen om Linn terug te krijgen. Even denken, geen fuck! Linn heeft duidelijk gezegd dat ze me niet meer wilt, nooit meer...

Heyy, ik ga dus weer bijna stoppen met dit verhaal... Ik kan nog niet zeggen wanneer het precies stopt maar ongeveer rond de 20 hoofdstukken (;
Lufjoe all!
-x-


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 19 mei 2014 - 17:33:
DONT STOP !! 5SOS BTW ^^

DONT STOP THIS STORY !!

Snel verdurr


LBHS1D
LBHS1D zei op 18 mei 2014 - 21:03:
Dit verhaal moet echt niet stoppen het is zo leuk

Melding


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 18 mei 2014 - 12:55:
Ahw
-X-


x1Dx
x1Dx zei op 18 mei 2014 - 0:57:
Aah stoppen? Echt jammer, maar nog ff te gaan!!!
melding -XXX-


Nadja
Nadja zei op 17 mei 2014 - 23:57:
Aaaawhh en Malhoon daannn ? #DONTSTOPWITHTHISSTORRYYY