Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Bullet For My Valentine » Nothings like it used to be » Birthday <33

Nothings like it used to be

15 mei 2009 - 15:47

630

0

355



Birthday <33

faith POV :

Als ik wakker word, schiet ik meteen recht op. Eindelijk 13! Ik stap in mijn pantoffels en ren naar beneden. Er hangt een groot spandoek met "FAITH 13 JAAR" erop. Ik plof neer op de bank. En kijk naar buiten. Het is warm, en de zon schijnt. Ik ga buiten zitten, bij het zwembad. Mijn opa en Oma zijn echt rijk, maar ze werken altijd. Ik kijk naar de tuin van Bill en Tom. Simone zit ook in de tuin. "Heey Faith, nog gefeliciteerd" roept ze naar me. "Dank u" roep ik terug. Ze gaat weer naar binnen en ik ook. Matt zit op de bank. Ik geef hem een grote knuffel. "Al 13 jaar, nu voel ik me zo oud" lacht hij. Niet veel later komt Mam ook naar beneden. Ik geef haar een knuffel en een kus. "Wil je je cadeau?" vraagt Matt. Ik knik hevig. Mam doet haar handen voor mijn ogen en lijd me naar een andere kamer. Het is eens studio. In het midden staat een gitaar. Een roze, elektrische gitaar. Ik knuffel Mam en Matt. Ik heb vroeger op school gitaar lessen gehad. Ik ga zitten, pak de gitaar en begin te spelen. Ik speel gewoon maar wat. Een kinderliedje die ik geleerd heb. Als ik klaar ben klappen Matt en Mam. Ik word een beetje rood. We gaan weer naar de huiskamer. Daar zit Bill. Ik knuffel hem. "Gefeliciteerd" zegt hij lief in mijn oor. Hij haalt achter zijn rug een klein zwart katje vandaan. het heeft een roze halsband om. Bill geeft haar aan mij. "Ze heet Monstertje" zegt hij. Ik knuffel Bill stevig. We gaan met z'n 2e op de bank zitten. Ik zet Monstertje bij me op schoot. Ze gaat meteen liggen en begint te spinnen. Bill slaat een arm om me heen. Ik leun tegen hem aan en speel met Monstertje. Mam en Matt zijn boodschappen aan het doen. "Bill? kan je me helpen met kleding kiezen?" vraag ik lief als ik voor mijn kast sta en Bill op mijn bed zit. Bill loopt naar mijn kast, pakt een groen topje en een zwart rokje met een groene legging. Ik kleed me om in de badkamer. Ik doe meteen men haar en make-up. Als ik terug kom, Ligt Bill op m'n bed. ik ga naast hem liggen, en monstertje springt meteen op me. Ik ga tegen Bill aan liggen. Ik kijk hem aan. Hij kijkt terug. Zachtjes plaats ik mijn lippen op die van hem. Hij drukt voorzichtig met zijn tong tegen mij mond. Al snel beantwoord ik die zoen. Dit had k wel vaker gedaan, in het fietsenhok bij school, toen we nog in Nederland woonden. Bill legt voorzichtig zijn hand in mijn zij. Okeey, deze zoen is een stuk passioneler dan in het fietsenhok. Na een lange kus laat ik zijn lippen los. Ik kijk hem aan. Hij glimlacht. Er word op de deur geklopt. Mam komt binnen. "Willen jullie taart?". Bill en ik knikken. Als Mam weg is, geef ik Bill nog een klein kusje. Ik til monstertje op en loop de trap af naar beneden, gevolgd door Bill. Matt is er niet. Hij is even wat halen, zegt Mam. Na de taart gaan we zwemmen. Ook tom komt zwemmen. Ik duik heel ver onder water en trek de zwembroeken van Tom en Bill naar beneden. Bij Bill blijf ik nog even kijken naar zijn "ding" die tog duidelijk groter is dan die van Tom. Ik schud me gedachtes er weer af en ga weer bovenwater. Bill en Tom kijken me aan alsof ze wraak willen. Snel ga ik het zwembad uit en ga ik op een bedje liggen in de zon om op te drogen. Ineens verscheint er een schaduw achter me.....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.